208. Egyre közelebb

 2011.04.04. 08:00

Igyekszem magam utolérni a könyvek átnézésével. Ugyanakkor lassan befutnak a madridi tolmácsolás részletei. (A gimnázium igazgatójával már megbeszéltem, hogy hiányozni fogok. A konferencia után meg tavaszi szünet. Tehát akkor Ricsi terve is megvalósulhat.) Bizonyos előadásokat előre le kell fordítanom, mégpedig két nyelvre is. Nehéz teológiai szövegek. Megvallom, olykor unom is őket. Már nincs bennem az a lelkesedés meg alázat, mint korábban. És más dolgokon jár az eszem. Például Coloson. Miért érzem úgy, hogy még mindig nem világos ez az egész történet? Hányszor és hányan hazudtak nekem ennek kapcsán? Hányszor következtettem tévesen én? Lehet, hogy soha nem tudom meg, mi történt valójában.

Csabi és Angéla elkezdtek levelezni. Ezt Csabitól tudom. Angéla regisztrált az egyik közösségi portálra, így sikerült kapcsolatba lépniük. De a fiú nem tett említést részletekről. Például Liliről. Pedig meglepő lehet számára, ha eddig nem tudott róla. És honnan tudott volna? Vagy mégis tudta? Esetleg még mindig nem tudja? Ha Angéla a faluban kitalált egy férjet, Csabi számára kitalálhat valami mást. Egy kiugrási történetet, amelyben nem szerepel se terhesség, se gyerek. Legalább is egyelőre. Persze mindez feltételezés. Sokkal valószínűbb, hogy Csabi tud Liliről. Csak nem akarja firtatni a dolgot. Vagy velem nem akar róla beszélni.

Colos bezzeg akarna beszélni. Mindenről, ami foglalkoztatja. De tőlem csak nem várhatja, hogy megmondjam neki, lenne-e esélye a kinti életben. Hogy biztassam. Hogy kijelentsem, igen, elég vonzó férfi ahhoz, hogy érdekelje még a nőket. Érzem, hogy igazából arra vágyik, hogy valaki átölelje, sőt ... Ha nekem szerzetesként voltak ilyen vágyaim, egy férfinak miért ne lehetnének? Természetes, hogy vannak. De én nem tehetek semmit az érdekében. Tartok is tőle, van bennem némi viszolygás, meg zavaros helyzetet teremtene, félreérthető lenne. Felebarátként nem ölelhetek meg egy férfit. Vagyis őt nem ölelhetem meg. Lehet, hogy más kedvéért meg tudnám tenni. De miatta? Nem vagyok rá képes.

Címkék: fordítás vágyak levelezés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr422796700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása