246. Ugyan már!

 2011.06.29. 08:00

Megrökönyödve néz rám. A szemét forgatja. Felsóhajt.

- Honnan veszed ezt, Panni?
- Csak megkérdeztem.
- De hogy jut egyáltalán az eszedbe?
- Sokminden az eszembe szokott jutni.
- Igen, ezt tudom.
- Nos?
- Nos, mi? Hogy csalódtam-e benned? A múltkori miatt? Épp ellenkezőleg. Pontosan ezt szerettem volna már régóta.
- Komolyan?
- Nem, komolytalanul.

Nevetünk.

- Nézd, ha valaki, én pontosan tudom, miket kell leépítened magadban. Ezért nem is erőltettem. De vágytam rá.
- Sose említetted.
- Nem vagyok az a kibeszélős típus, tudod.
- Tudom.
- Gondoltam, majd csak belelendülsz egyszer. És lőn.
- Nekem ez olyan ... furcsa. 
- Az elején kicsit furcsa. De nem rohanunk sehová. Rengeteg időnk van.
- Rengeteg időnk?
- Amennyit csak akarsz.

Tudom, hogy ez nem ígéret. A rengeteg idő annyira viszonylagos.

- Türelmes leszel?
- Persze. Eddig is az voltam. És nagyon megérte.

Sokatmondóan mosolyog. Ebbe a rejtélyes, kópés mosolyába szerettem bele.

Címkék: beszélgetés tisztázás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr313022790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.06.29. 11:11:45

update az előző postos kommentemhez:
úgy látszik tévedtem, de nem hiszek elsőre Ricsinek!:D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.29. 12:11:26

@iovianus: Nagyon a begyedben van Ricsi, csak tudnám, miért. Ugyan kiről tudunk valami biztosat a szereplők közül? Vagy akár a többi kommentelő közül? :-P

iovianus 2011.06.29. 15:10:37

@Gloria Mundi: azért sokmindenkiről lehet tudni biztosat. Ricsiről semmit. Nem szeretem a titkolózós embereket.

Szolgálati Füldugó 2011.06.29. 15:38:13

Ricsir mindenki azt vetít rá, amit (tudattalanul) akar. Ha nem így lenne, már rég meguntuk volna. Nemde?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.29. 17:24:48

@iovianus: Mi az, h semmit? Tudjuk a foglalkozását, h kispap volt, h az anyja meghalt, h volt már nős, h Riával járt 3 évig, h jó pasi ... Ez mind semmi???

Ebben a fejezetben van róla a legtöbb személyes info:
leticianover.blog.hu/2010/08/02/103_richard

Titkolózós, mert muszáj neki.

@Szolgálati Füldugó: Miért, olyan unalmasnak tűnik? :-)

iovianus 2011.06.29. 18:54:48

@Gloria Mundi: ez tudás? A belső énjéről nem mutat semmit sem. Ez mind semmi ahhoz, hogy ismerj vkit.
Miért is muszáj neki titkolózni? Nem titkosügynök. Egy B kategóriás zsaru, akinek dicsekedni nem szabad, és szolgálati titkot elárulni sem. Ettől még az énjét nem kell titkolja LP előtt. (És mielőttünk, természetesen :D)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.29. 19:50:17

@iovianus: Ki mondta, h B kategóriás? :-P

Egyébként, ha jól tudom, ez szakmai ártalom. Apám pl egy katonai cégnél dolgozott az átkosban, és úgy megszokta, h semmit se szabad mondani, h olyasmiről se beszélt, amiről lehetett volna. Pl asszem, évekig nem említette a cégnél, h van 2 lánya. Nagyapám meg még ennél is rosszabb volt. :-)
Vannak ilyen titkolózós pasik, nem rossz emberek, de persze nem is könnyű kiismerni őket.

LittleBear 2011.06.29. 21:18:57

Hát én most elbizonytalanodtam...
Mi lehet az, amire Ricsi hónapok óta vár, és Panni kicsit spicces állapotban, amikor "belelendül" magától kitalálja? Mocskos a fantáziám, van néhány tippem, de mi lehet olyan, amit eddig nem lehetett még kérni sem tőle? Rúdtáncolás?

LittleBear 2011.06.29. 21:36:42

@iovianus: Érdekes lenne néha Ricsi szemszögéből megismerni a történetet. Én sem hiszek neki teljesen. Aki ennyire titkolózik és ennyire nem mer beszélni az aktuális érzéseiről, amellett sok szomorúság vár egy nőre.
Tudom, hogy szerinted nyálas, ha egy férfi érzésekről beszél, szerintem meg annyi mindent meg kellene beszélni, hogy legalább egy kicsit nyitottnak kell lenni a beszélgetésre.
Egyébként eléri azt, hogy Panni (vagy akárki, aki mellette van), és kicsit többet kombinál, eljátssza a viccet a nyuszikával ("elmész ám te a ...ba a kaszáddal együtt").
És akkor csodálkozhat :-))

iovianus 2011.06.30. 11:52:02

@LittleBear: nem mondtam hogy nyálas, sőt. Csak a stílusra, a mondanivalóra nem!
Egyébként egyet kell értenem veled :D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.30. 12:11:42

@LittleBear: Sztem LP sose fog konkrétumokról írni a szexben ... Szóval, marad a találgatás. Ahogy egyebekben is. Merthogy ez egy ilyen szaggatott, kihagyós stílusú blog. Nyilván sokkal több elhangzik az életben bárkitől, mint amennyit egy naplóban vki leír.
Azért Ricsi nem annyira zárkózott, sztem, de tény, h nekem van némi hátterem ebben a műfajban, ezért érzem természetesnek egy ffitól az ilyen hozzáállást. Az lep meg, ha vki sokat beszél az érzelmeiről.

LittleBear 2011.06.30. 16:35:36

@Gloria Mundi: "Nyilván sokkal több elhangzik az életben bárkitől, mint amennyit egy naplóban vki leír. " - Igen, csak LP szokott panaszkodni arról, hogy Ricsi soha nem mond ki semmi konkrétat kettejükről.
Azzal tisztában vagyok, hogy a férfiak agya másképpen van összerakva, és nem várható el tőlük sok beszéd (amelyik véletlenül sokat beszél, az meg annál rosszabb :-)) ). Ezért írtam, hogy sok szomorúság vár LP-re Ricsi mellett - egy pasas, aki az átlagosnál is kevésbé határozott a jövőt illetően, nem sok jót ígér. Ha 4-6-8 évig együtt vannak is, Ricsi bőven 40-en túl még simán talál magának mást, de LP-nek már nehezebb dolga lesz. LP-nek azért is nehéz, mert nincsen anyagi függetlensége, nincsen vagyona, jól fizető állása, csak átmeneti jövedelmei vannak.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.30. 16:50:31

@LittleBear: Persze, az mind igaz, amit mondasz, LP helyzete tök bizonytalan. Ilyen, ha vkinek nulláról kell elkezdenie, csak 10 év késéssel. És nem szerencsés, ha egy embernek nincs saját egzisztenciája, mikor belép egy kapcsolatba (ebben a korban, persze), de hiba lenne LP-től bármiféle nyomást gyakorolni emiatt Ricsire. Kötéltánc az egész, mert az elvárás, h legyen deklaráltan szilárdabb a kapcsolatuk, úgy is értelmezhető, h anyagi biztonságot keres. Noha ez is jogos igény, de nem hiszem, h egy pasi jó néven veszi, ha egy nőről feltételezhető, h az anyagiak miatt ragaszkodik hozzá (vagy, h ez is fontos szerepet játszik).

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.30. 21:56:06

@LittleBear:

Hát Panni végre elengedte magát (szexuálisan). Szerintem (ha jólesett nekik) mindketten megérdemelték, bármi is történt, és akárhányszor :-)
süti beállítások módosítása