270. A napló

 2011.09.09. 08:00

Végül mégiscsak kibontottam a borítékot. Kockás füzetet találtam benne. Nem ilyennek képzeltem ezt a naplót. Nem is tudom, milyennek képzeltem.  Virágos fedelűnek, szép rendezettnek? De minek alapján? Valójában miért kellene egy naplót szabályok szerint vezetni? Ahogy én teszem? Ezt teszem?

Először csak belelapoztam. Az írása. Igen, ezek a lendületes betűk. Ezt ismerem. Néha alig tudtam kiolvasni, ha a konyhaasztalon hagyott valami cetlit. Bevásárló listát. De rég nem láttam ezt az írást.

Dátumok nincsenek. Ebből a szempontból mégse nevezhető naplónak. A gondolatait jegyezte fel. Versidézeteket másolt be, amelyeket szeretett. Némelyiket ismerem is. De nem tudom, nem tudhatom, neki miért tetszettek pont ezek. Lapozgatok, saját szöveg után kutatok. Titokban azt remélem, rólam is írt. De félek is tőle. Lehet, hogy tényleg egy sor se szól arról, amit gondolt, érzett velem kapcsolatban. Nem, azt nem hiszem, hogy még csak nem is gondolt rám. De lehet, hogy leírni nem akarta ezeket a gondolatokat.

Mikor Ricsi megjött, gyorsan eltettem a füzetet. Nem volt kedvem beszélni róla. Még nem.

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr413212647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.10. 00:48:50

Nemá'... Panni beleolvasott Ricsi naplójába?!

Panni drága, ez... ez nem komilfó...

LittleBear 2011.09.10. 01:30:52

@tiboru: :-))
esetleg ha a kedves kommentelőtárs a 266-os posztot is elolvasná, meglelné a választ

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.09.10. 09:04:30

@tiboru: Nagyon fáradt lehettél, csak átfutottad ...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.24. 23:01:12

@LittleBear:
@Gloria Mundi:

Bocs, igazatok van, nem voltam valami nagy intellektuális formában :-)
süti beállítások módosítása