289. Közelség

 2011.10.24. 08:00

Másnap eszébe jutott. Persze nem magától. Éppenséggel egy szeretkezés utáni jó beszélgetés kanyarodott arrafelé. Az első alkalom. Mikor is volt? Hát nem pont akkor, mikor Angélához készültem a kórházba? Na, tessék. Akkor egy éve. Ezt meg kell ünnepelni. Spontán ötlet volt a részéről. Nem jött zavarba, és valószínűleg nem sejti, hogy én napok óta készülök erre. Vagy még régebben.

Befészkelten magam a mellkasára. És nem volt kedvem sehová menni. Még ebédelni sem. Persze végül meggyőzött. Mikor már bent ültünk az étteremben, örültem, hogy hallgattam rá. Igazán jó helyre vitt. Még ő sem járt ott, de sokat hallott róla. Olykor még az ilyen luxust is érdemes kifizetni. Ha már van hozzá megfelelő alkalom.

Címkék: évforduló

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr363325232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.25. 19:36:10

Nem azért nem jutott eszébe, mert bunkó, hanem azért, mert férfi...

Mi nem tulajdonítunk akkora jelentőséget az ilyen évfordulóknak. Viszont arra tökéletesen alkalmasak, hogy az ember gyomra görcsbe ránduljon: basszus, biztos megint elfelejtettem valami fontosat...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.25. 19:44:53

@tiboru: Naptár? ;-) A gmail naptára pl küld neked egy e-mail-t, ha nem jutna eszedbe belenézni. Az összes évfordulót fel lehet vezetni, sztem érdemes 1 héttel előre dátumozni, 1 hét múlva ezmegaz :-)

mégsem én voltam? 2011.10.25. 21:22:08

@tiboru: ne tudd meg, a férjem pontosabban tudja a házassági évforduló(i)nkat (2 egymást követő napon házasodtunk :-)) ), mint én, valamiért nem vagyok biztos a dátumban...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.26. 12:16:11

@Little.Bear:

Hát a magyarázat annyi, hogy neki volt nagyobb trauma :-)

mégsem én voltam? 2012.04.18. 18:40:36

@tiboru: :-))

(jé, ezt meg észre sem vettem)
süti beállítások módosítása