117. Nincs bocsánat?

 2010.09.03. 08:00

Egy szál fürdőköpenyben futok utána. Mezítláb. Szép látványt nyújthatok. Nem találom sehol. Biztos közel parkolt, és elhajtott. Pedig nem szabadna vezetnie. Direkt ezért nem akart messzire menni vacsorázni.

Érzem, hogy nagyon megbántottam. Pedig nem akartam. Mit tehettem volna? Ha nem veszem fel, most szeretkeznénk? Elönt a forróság. Igen, biztosan szeretkeznénk. De most gyűlöl.

Visszafutok a házba. Látom, hogy Irénke néni ott ül az ablakban. Még csak nem is leplezi. A telefon. Richárd számát keresem. Először véletlen mást kezdek hívni. Észreveszem a tévedést. Kinyomom, újra rákeresek a nevére. Nem veszi fel. Hosszan hagyom kicsöngni. Semmi.

Írjak sms-t? Miért nem veszi fel? Nem akar velem beszélni. Ezt nagyon elrontottam. Megint hívom. Gondolatban veszekszem vele. Ricsi, vedd már fel. Hadd magyarázzam meg. Nem akartalak megbántani, értsd meg. Egyébként is, ott a barátnőd. Mit akarsz tőlem? Milyen alapon sértődsz meg? Ki vagyok én neked? Egy ideális Annipanni, akinek az ölében meg lehet melegedni? Nyilván azt hiszed, hogy nekem már mindegy. Már úgyis elbuktam. 

Sms-t írok. "Ne haragudj, kérlek. Szeretnék beszélni veled. Hívj, ha hajlandó vagy meghallgatni. Sajnálom, hogy így alakult."

Persze, nem válaszol. Lehet, hogy soha többé nem látom. Ez most nagyon fáj. Nem is értem, miért.

Címkék: telefon sértődés megbánás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr562262519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.03. 08:10:31

Nyugi. Ha megugrik egy szarvas, annál kívánatosabb zsákmánnyá nemesül. Azt persze soha nem tudni, hogy esetleg nem bakot lő-e a vadász.
Türelem, idő - jelentkezni fog.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.03. 08:13:47

Ja, Irénke néni következő fejezetbeli vendégszereplésének már előre örülök, vidám lesz ;)

rozsdafarku 2010.09.03. 09:01:01

Na, most Richárd megmutatja, hogy nem kell mindig felvenni azt a nyomorult mobilt.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.03. 09:19:18

@rozsdafarku: Ricsi hülye...
ha felveszi, már boldogan b..hatna...

vén betyár 2010.09.03. 09:36:30

Kedves kis Panka már megint úgy viselkedik, mint egy szédült, szerelmes gimis csitri.Habár előfordult ez kemény ffiakkal is, hogy a szerelem levette az eszüket, ld pl Redl ezredest, aki pedig aztán tökös egy legény volt.:D
Nem baj, kislány, hiba nem lesz, majd megvigasztal az a jóságos prof a hátsóülésen.:P@örömlány:
Ja, meg ha nem rohant volna el.De érzékeny a lelkem.Finomlelkű, most lehet, hogy éppen egy szépszeművel vígasztalódik az első kanyarban.:P

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.03. 10:18:23

Izé... ha az előbb még csak egyetlen darab törölköző volt, akkor most honnan lett hirtelen fürdőköpeny? Vagy az is megnőtt a látványtól? :)

@vén betyár: nem hinném, hogy vigasztalódik. Most épp azt meséli be magának, hogy úgyis elrontotta volna az egészet, és jobb ez így.

Letíciának most egy kicsit rámenősebbnek kéne lennie, ha tényleg tisztázni akarja az ügyet.

vén betyár 2010.09.03. 10:42:26

@21 hónap: Igaz is, Richárd nem olyan, inkább az a lelkizős típus, meg "olyanokkal" csak hivatalból foglalkozik.
De hátha volt, van a kocsiban egy kis elsősegély-flaska, hirtelen, heveny szerelmi bánat esetére?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.03. 11:40:27

@örömlány: Ebben nem vagyok biztos. Sztem most nem ez lenne a legjobb ötlet. Esetleg megbeszélhetnék, h mi is a dógok állása. :)
@vén betyár: Ricsinek ott van a bnője, hazamegy, és azzal is vigasztalódhat. Nem az a fajta pasi, aki fizet a szexért, sztem.
@21 hónap: Esetleg a pihenőházban volt fürdőköpeny, és Leti véletlen megtalálta? :) Vagy az előbb zavarában nem jutott eszébe, h azt is hozott. Velem már előfordult hasonló.
Hogy legyen rámenősebb Leti, szted?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.03. 12:25:24

Ricsi talán már a haverokkal ül egy nájtklubban, üvegből issza a sört és ezerforintosokat dugdos az ukrán rúdtáncosnők flitteres tangájába :-)

Legalábbis remélem.

rozsdafarku 2010.09.03. 13:10:39

Mindketten ugyanazt a hibát követték el./De Panka kezdte.:P/
Nem veszik észre, hogy egymással boldogok lehetnének, ill. mindketten a maguk módján keresik a boldogságukat, egy kicsit figyelmen kívül hagyva a másik érzékenységét.
Hű, de ismerős!

vén betyár 2010.09.03. 13:17:00

@tiboru: A régi szép időkben kihozatott száz szál gyertyát a legény a csaplárosnéval és azt húzatta a cigánnyal, hogy:
Gombház, sej, ha leszakad, Egy helyébe 1oo/ezer/ is akad!
Úgyis vót!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.03. 14:21:00

@tiboru: Délelőtt is? Vmikor muszáj hazavergődni a nájtklubból. És honnan szervezett hirtelen haverokat? :)
@rozsdafarku: Boldogok lehetnének? Ahhoz sztem mindkettőnek le kéne zárnia a korábbi bonyodalmakat. Nem csak Letinek, Ricsinek is.

Kotopita 2010.09.04. 06:24:43

Na, végigolvastam az egész történetet az elejétől...Hát, nemtom tényleg igaz történet-e. Ha kitaláció, akkor szép regény, ha meg igaz,akkor Letinek egy alapszabály:nem kezdünk nős (foglalt) pasival! Ennyi! És ez nemcsak kiugott nővérekre vonatkozik. Értem én, hogy vonzódás, meg kémia, meg minden, de ezért vagyunk emberek, hogy urakodjunk magunkon!Nem tudom sajnálni Letit, ha elveszíti Ricsit, sőt, akkor tanulna, ha 2 szék közü a pad alá esne.És még eccer: nem kezdünk nős férfivaL:mert ott is van egy család, egy nő, akit megbántunk vele, gyerekek, több évtized, ami összeköti őket. Meg a vége szinte garantált: csalódás.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.04. 11:00:25

@Kotopita: Egész más lehet egyben végigolvasni, mint fejezetenként :) Sztem ez a reakciókból is látszik. És ez az összes konklúzió, h ne kezdjünk nős pasikkal? Hm. Pedig ez a történet sokkal többről szól.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.04. 17:27:52

"Nyilván azt hiszed, hogy nekem már mindegy. Már úgyis elbuktam." Leti, ezt komolyan írtad?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.05. 08:14:11

@Kotopita: idáig uralkodott magán. Pont az önuralom ellen lázadt. Persze választhatott volna egy pofás Johnny-s üveget is, de neki más az ízlése.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.05. 22:58:40

@Kotopita:

Abszolút igazad van: én például sohasem kezdenék nős pasival. És nem is a csalódástól félnék :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.05. 23:00:01

@Gloria Mundi:

A haverok azért haverok, hogy bármikor ott legyenek (a klubban), ha szükség van rájuk.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.06. 03:58:30

@tiboru: Igen, a haverok sokszor azért haverok, hogy botor módon támogassák a havert a hülyeségében...

Kotopita 2010.09.06. 09:42:45

@Gloria Mundi: Valóban sokkal többről szól. De ez is egy konklúzió lehet.

Kotopita 2010.09.06. 09:46:28

@21 hónap: Én is uralkodtam magamon eddig (kb. 30 évig) és nem szúrtam le senkit, most viszont már nincs kedvem magamon uralkodni és úgy döntök, hogy leszúrom a szomszédot, mert eddig ugye uralkodtam magamon. Nem hinném, hogy mentő körülmény lenne. Mi több, eddig erkölcsileg is uralkodtam magamon, de ezentúl elszeretek egy 3 gyerekes családapát és majd jól hivatkozok rá mindenki előtt, hogy ugye eddig voltam jókislány...Na persze..Plusz a prof mellett Letinek kell a Ricsi is.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.06. 10:36:00

@Kotopita: Jajjj, de ismerős katkó érvelés, basszus. Már elnézést, lehet, h nem vagy katkó, de akkor is. Azért ne hozzuk már egy szintre a házasságtörést meg a gyilkosságot, ha lehet. Nem tartunk már ott a civilizációban, sztem. (Legalább is erősen merem remélni.)
Mivel egyben olvastad el, biztos sokmindenen átsiklottál, amin a régi motorosok nem: Leti vhol azt írja, h a prof családját ő nem veszélyezteti. Nem ő az első nője, és valszeg nem is az utolsó.
@tiboru: Megnyugtató, h sose kezdenél nős pasival, legalább 1 erkölcsös ember van köztünk :) Még a végén beállhatsz mormonnak :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.06. 10:53:14

@Kotopita: na, ennek szaladj neki újra. Eddig nettó marhaság az érvelésed.

vén betyár 2010.09.06. 11:12:57

@Gloria Mundi: No, no, én se állnék össze a kanásszal...:)
@21 hónap: Nincs igazad, nem árt végiggondolni amit @Kotopita: ír.Alapvetésként.
Ettől eltérni legfeljebb önvédelem esetén!:P
De komolyan!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.06. 11:17:35

@vén betyár: az emberölés és a házasságtörés szerintem sem egy súlycsoport. Esetleg a zsebkendőlopás. De az egész érvelés annyira nyakatekert, hogy ebbe nem akarok belefogni.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.06. 11:27:16

@21 hónap: Vigyázz, mert már zsebkendőlopásért is lesittelhetnek. Nem tudhatjuk, mikor vezetik be a vallásrendőrséget ...
@vén betyár: Kotopita érvelésével az is gond, h abból indul ki, egy házasságon kívüli kapcsolat a status quo ellen irányul szükségképpen. Pedig lehet, h éppen az tartja fenn a status quót.

Kotopita 2010.09.06. 11:33:47

@Gloria Mundi: A megcsalás:megcsalás. Becsapja a nejét.Hazudik neki. Ennyi. Vagy volt róla szó, hogy nyitott házasságban élnek és a neje még támogatja is, ha a prof szeretőt tart? Úgy vettem észre a prof igencsak bújkált ott a Balcsi-parton.
Ha meg nem jó a házassága, akkor oké, váljon el és Leti majd jelentkezik, ha tényleg elvált. Igy becsületes.

Kotopita 2010.09.06. 11:34:50

@21 hónap: Csak egy példa volt. Igen. sokszor erkölcsi vagy egyéb dolgok miatt uralkodni kell magunkon. És igen. van, hogy 70-80 évig.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.06. 11:39:52

@Kotopita: Sztem ez korántsem ilyen egysíkú. Nem csak így lehet nézni, h megcsal, becsap, és akkor milyen szemét. Nem értem, h elválni, otthagyni, cserbenhagyni, bántani miért kevésbé szemét dolog, mint kitartani jóban-rosszban, szilárdan, megbízhatóan, és közben kalandozni.
Sztem ezen érdemes elgondolkodni.
Mi az, h jó házasság? Lehet, minden tekintetben jó, csak a szex nem műxik. Ez elég ok arra, h elváljanak? Ha szte nem, de mégse akar kasztráltan élni, akkor mi van?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.06. 11:42:19

@Kotopita: a prof életében Letícia a naptár bármelyik másik női szereplőjével szabadon helyettesíthető.
Letícia részéről meg - valóban hiba volt. De ettől még nem bűnöző. A házasság az én szememben régen más, mint a magasztos leírásokban.
A prof sem feltétlenül bűnöző. Gondolom, oka van annak, hogy máshol keresi a gyönyört. És ha megtalálja, majd hazasunnyog, akkor az elfojtott rossz legfeljebb egy szép májáttét formájában tör ki belőle, és nem a gyerekek isszák meg a levét. Meg anyuka, egyedülálló szülőként.
Nem mondom, hogy ez a támogatandó minta, de létezik ilyen. Mikor hasonló döntéshelyzetbe kerültem, én felálltam az asztaltól. De ettől nem vagyok erkölcsösebb. Csak más az értékrendem.
Valóban, van hogy 70-80 évig kell uralkodni magunkon. De nem hinném, hogy a szüzességi fogadalom erre jó példa.
Ha nagyon érvelni akarnék, bedobnám, hogy a legeslegelső parancs volt a szaporodjatok és népesítsétek be a Földet. Minden más csak ezután jött.
De nem akarok vallást gyalázni.
Egyszerűen az emberi természet ellen valónak tartom a test megtagadását. Az egészséges középutat kellene megkeresni.

Kotopita 2010.09.06. 12:28:51

@Gloria Mundi: Szerintem nem a bűn-nem bűn oldalról kéne ezt a kérdést megközelíteni. Nem a bűntudat a lényeg, hanem az, hogy ha valaki (mindegy, hogy ffi vagy nő!) másokról ábrándozik, másokra gerjed, másokkal kefél,akkor igenis gondolkodjon el a kapcsolatán, és ne hazudja már magának azt, hogy ennek nincs jelentősége, és minden rendben van! Nem erkölcsi okokból, hanem mert egy valóban jól működő kapcsolatban az embernek szó szerint eszébe sem jut félrelépni vagy akár csak másokkal flörtölgetni. És szívből kívánom mindenkinek, hogy megtapasztalja ezt az állapotot!

Kotopita 2010.09.06. 12:30:36

@Kotopita: És egyébként meg, ha már a szex se műxik, akkor mi???

vén betyár 2010.09.06. 12:58:23

@Kotopita:
valóban jól működő kapcsolatban az embernek szó szerint eszébe sem jut félrelépni vagy akár csak másokkal

Igazat kell adjak.Éltem házasként és elváltként is, mint ahogyan barátaim többsége is, elég tapasztalatom és összehasonlítási alap mondatja velem is ugyanezt.
DE, láttam már olyant is, hogy félre-félrelépegetett az egyik fél és ennek ellenére /vagy éppen ezért?/ MÉGIS szépen, boldogan, harmonikusan éltek, nevelték gyermekeiket./IGAZ: a másik sohasem tudta meg!/
Azéer a teljes igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az ilyen boldog kapcsolatot az egy kezemen meg tudom számolni, az olyat meg, amely amúgy ártatlan, egy éjszakás félrelépéssel kezdődött, majd folytatódott, kisebb-nagyobb kalandokkal, előbb-utóbb utolérte a végzete.
CSAK a szex még nem tartott egyben házasságot, de "csak " a szex már jó néhányat romba döntött.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.06. 14:42:51

@Kotopita: Miért akarjuk mindenáron megszabni, h más embereknek mit kell érezniük egy kapcsolatban, és mit hogyan kell értelmezniük? Csak, mert egyeseknek szerencséje van, és sikerült tökéletes házastársat találniuk (vagy bemagyarázzák ezt maguknak, ami valójában tökmindegy), másoknak lehetnek homlokegyenest más élményeik. Most az a divat, h ha nem műxik a szex, váljunk el (mi minden más működhet a szexen kívül? atyaisten, ezt komolyan kérded? miért, az időd hány százalékában szexelsz a partnereddel és hány százalékában csinálsz mást? ugye ...), régen az volt a parancs, h nyeljünk le mindent, és örüljünk, h lyuk van a seggünkön (meg egyebütt).
Hát, akinek eszébe se jut más nő/ffi, mert épp tök jól van a házasságában, az nézesse meg magát orvossal :P A cselekvés már más lapra tartozik, de a fantáziálás még egy csodás kapcsolatnak is jót tesz.

vén betyár 2010.09.06. 15:10:00

@Gloria Mundi:
A cselekvés már más lapra tartozik, de a fantáziálás még egy csodás kapcsolatnak is jót tesz.

Ma mindenkinek igaza van?

gabor4x 2010.09.06. 16:36:46

@Kotopita: Lehet, hogy tévedek, de úgy sejtem, elég fiatal lehetsz, és ebből adódóan idealista. Valamikor lelkesen egyetértettem volna veled...
@Gloria Mundi: Ugye nem a prof házasságára értetted, hogy "minden tekintetben jó, csak a szex nem műxik". Aligha hiszem, hogy ez motiválná a profot, akiről már számos alkalommal megbeszéltük, hogy nagy vadász. Nála a cél inkább a hódítás, mint a szex élménye. Nemde?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.06. 18:29:54

@gabor4x: Nemtom, nem látok bele a prof házasságába, de még ez se kizárt :)
Sztem a prof azért szereti a szexet is :) Ki tudja, mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás? Ha vki vadász, de nem a szex érdekli, másra is vadászhat. Pl hatalomra, befolyásra, titulusokra, pénzre, stb. Persze ezek sokx járnak együtt. Mármint a nőkre való vadászattal.

gabor4x 2010.09.06. 20:53:37

@Gloria Mundi: Én se azt mondom, hogy a prof ne szeretné a szexet (ki nem szereti), de nem gondolom, hogy pusztán az ebbéli hiányérzet pótlásáról lenne szó nála. Bőven el tom képzelni róla, hogy otthon is teljesíti "férji kötelességét". Bár én se látok bele a házasságába.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.09.07. 13:13:13

@gabor4x: A fene tudja, lehet, h otthon is, lehet, h nem.
süti beállítások módosítása