30. Körlevél

 2010.03.24. 08:00

Lement a tévében a műsorunk. Nem tudom, a vérfeministát értesítették-e róla, hogy nem lesz benne, de kötve hiszem. Tán abban reménykedtek, hogy megússzák? Hiú remény volt, természetesen látta a műsort, és perrel fenyegetőzik. Körlevelet küldött e-mail-en a többieknek, én is kaptam. Hogy legyünk vele szolidárisak, mert velünk is ugyanúgy elbánnak majd, mint vele. Ne szerepeljünk további beszélgetésekben, bojkottáljuk a csatornát.

Nagyon kellemetlen az egész, azt sem tudom, válaszoljak-e valamit. Egyelőre nem teszem. Noha nem értek egyet az eljárás módjával, a nőt valahogy ki kellett tenni a műsorból. Igazat is adok Katának, meg nem is. Nem szeretnék belefolyni, csak fogalmam sincs, hogy el lehet-e kerülni. Agapét azonban most nem akarom ilyen piszlicsáré dolgokkal zavarni, a választási kampánya miatt utazott Bécsbe. Megpróbál minél több támogatót szerezni magának. Nincs agya tévéműsorokkal foglalkozni. A rend renoméja miatt azonban óvatosnak kell lennem, mert az egész többet árthat nekünk, mint használ, amennyiben a botrány tovább dagad.

Rákérdeztem a matekos-filozófus nőnél, Juditnál, hogy szerinte mit kellene lépnünk. Neki se tetszik a csatorna módszere. Szerinte össze kéne ülnünk nekünk, többieknek, hogy kialakítsunk valami egységes álláspontot. Nem vonulhatunk gyáván fedezékbe, de azt sem engedhetjük, hogy a vérfeminista tönkretegye az egész programot, amely nélküle egész jó is lehetne akár.

Juditnak szívesen bevallottam volna a profot és a kételyeimet. Hátha tud valami megoldást. A papok nem tudnak. Agapé nem tud. Egy kívülálló mégiscsak tisztábban lát ilyenkor. De nem volt merszem belefogni az egészbe. Alig ismerem. Lehet, hogy csak kétségbeesetten meg akarok bízni valakiben. És erre ő látszik legalkalmasabbnak. Mi van, ha mégse alkalmas?

MC-vel azóta is többször csevegtem. Legutóbb azt írta, szerinte túl szenvedélyes vagyok ahhoz, hogy még sokáig bírjam idebent. Rákérdeztem, hogy ő miért dobbantott. Visszakérdezett, ki mondta, hogy dobbantott? Ügyes. Csak incselkedik velem. És bármikor eltűnhet. Nem lepne meg.

Címkék: kampány összefogás judit mc vérfeminista renomé

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr571669610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klasztika 2010.03.24. 09:01:30

MC-ről eszembe jutott egy régi vicc:
- Két egér áll egy esernyő alatt, az egyiknek a füle, a másiknak a farka lóg ki. Melyikük ázik meg?
- ???
- Ki mondta, hogy esik az eső?

Más kérdés, hogy szerintem gyenge mentés volt MC részéről, bár logikus, hogy ezt válaszolta.
Azért Judittal én vigyáznék, hátha beszámolóval tartozik Agapénak...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 09:22:49

@klasztika: Mi lett volna erős mentés? :) Nemár, Leti nem lehet annyira VIP, h Agapé az összes ismerősét besúgóként használja. Hacsak Agapé nem más, mint aminek kinéz. Egyelőre ő egy dörzsölt, karrierista főnökasszony, de csak a saját rendjében akar feltörni a csúcsra. Vagy nem?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.24. 09:59:37

@Gloria Mundi: szerintem is.
Judittal inkább azért vigyáznék, mert vagy kiszámolja, vagy kifilozofálja a megoldást, és akkor nincs folytatása a blognak :)
MC meg miért is tárulkozna fel?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 10:06:20

@21 hónap: Szted is - mi? Szegény Leti tényleg senkiben sem bízhat. Ha végigsakkozod, már mindenkitől óvta vki. Tán Emerencia nővér marad, meg a kutya ...

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.24. 10:25:59

@Gloria Mundi: szerintem sem annyira VIP.
Egyébként a szerintem is erre volt válasz: "Egyelőre ő egy dörzsölt, karrierista főnökasszony, de csak a saját rendjében akar feltörni a csúcsra. Vagy nem?"

Old Man 2010.03.24. 10:38:18

Honnan tudja MC, hogy Leti túl szenvedélyes?Mikről beszélgethetnek?Nahát!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 10:42:01

@Old Man: Nem hiába szeretné tiboru látni a levelezésüket :)

Csuri / Bariildi 2010.03.24. 12:26:52

Ez érdekes, hogy Letinek ekkora igénye van (lenne) a kibeszélésre. Az ember azt hinné, hogy hozzáedződött a kussoláshoz (pardon a kifejezésért) a kolostorban. Ahol ugye a kibeszélés terepe a gyónás, de hát azt már láthattuk, hogy mennyi őszinteséget enged... Illetve ha igazán őszinte (pl. bevallja h nem bánta meg a "bűnt") akkor meg nem kap feloldozást.
Csapda a javából.
Sztem ez a blogolás is azért van, mert egy levezető szelep: nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek"....
A Judit az eddigiekből jó fejnek tűnik, ill. legalábbis Leti annak tartja, de asszem még kevéssé ismeri. Szóval tán nem kellene egyelőre kitálalni neki.

Old Man 2010.03.24. 13:13:31

Tényleg nagyon egyedül van a kedves kis nővér.Nincs igazán kivel megbeszélni kételyeit, vívódását.Emerenciát nem ismerem, de én a kutyámmal jókat szoktam beszélgetni.Van aki "kiírja" a gondjait, gondolatait, van aki felelőtlenül kibeszéli szinte bárkinek, van aki magába fojtja.
Lehet, hogy azoknak van igazuk, akik azt mondják, hogy MC nem is létezik, csak a kedves kis nővér fejében, gondolataiban?

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 13:42:46

hmmm, hmm...

'Ekkor a leány felugrott és elkezdett tapsolni kis kezeivel, hogy piros karperecei csengettek belé, és toporzékolt kis lábaival, hogy azok piros nyomokat hagytak a berakott padlaton, s a bokáján megcsendültek az aranykarikák. És az ajka ívbe hajolt, hasonlóan Káma íjához, mintha szavainak éles nyilait készülne kiröpíteni. És fölkiáltott :
- Ha értenél valamit a politikához, akkor nem ejtenél el egy előnyös szövetséget pusztán személyes indokokból, melyek haragodból fakadnak. Ha értenél a férfiakhoz, akkor látnod kellett volna vőlegényem feleletéből, hogy ő igazi elefánt a királyok közt, mint a követ is mondá: és méltó hozzád és hozzám. Ha értenél a nőkhöz, úgy tudhatnád, hogy az, ki még soha nem ízlelte a nõ csókjának nektárját, az leélheti életét anélkül, hogy annak édességét megismerje, de aki már egyszer élvezte, az meg fogja ízlelni újra, tartsák bár istenek és démonok vissza attól! És ha értenél engem, úgy tudnád, hogy én bírni akarom és bírni fogom férjem szerelmét, s az övé leszek, bármiképpen is legyen. És hasonlóan a kígyóbűvölőhöz, elszédítem és megszelidítem őt ügyeskedésemmel s hangom igézetével, míg úgy nem táncol, amint az nekem tetszik! Nem asszony az, ki nem tudja meghódítani saját férjét!'

vén betyár 2010.03.24. 13:47:21

@Old Man: Van, aki leissza magát.Soha nem tennék ilyet!
A Pejkónak szoktam mondogatni /ha az asszony nem hallja!/:Lovacskám, soha ne nősülj meg!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 14:08:15

@Old Man: Miért is ne létezhetne MC? Csak annyira, mint az összes többi szereplő. Szereplők? Vagy igaziak? Vagy fele-fele?
@Gildor Inglorion: Áruld már el, hogy miből van ez. :) És miért jutott eszedbe? Kinek kéne meghódítania itt kit? Vagy Leti nem bírja ki csók nélkül, ha 1x már megtapasztalta? (Bár a szövegben ffiakról van szó ...)

vén betyár 2010.03.24. 15:22:41

@21 hónap: Meghódítani könnyű, megtartani, jól tartani, az a nehéz./Vagy elviselni/.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.24. 15:30:26

@vén betyár: a törzsgárdatagságot sem a belépésre osztogatták ;)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 15:45:55

nem szeretném magyarázni az idézetet.

de attól még elárulhatom, hogy honnan van:

tőlem, direktben (nem vírusos, nyugi):
istvan.resolv.hu/ahl.doc

mielőtt az artisjus még a klotyópapíromra is adót vet ki, hogy az is lehetséges adathordozó, itt megvehetitek könyvben is:
www.libri.hu/konyv/a-hajnal-leanya.html

hat éve meg is nézhettétek volna:
ahajnalleanya.szinhaz.org/

és a találkozásom a könyvvel végzetszerű volt, a mai napig nem tudom, hogy az én 1920-as kiadású kis példányomat honnan kaptam...

vén betyár 2010.03.24. 15:47:58

@21 hónap: "...tedd könnyűvé énnekem ezt a nehéz hűséget..."

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.24. 15:55:59

@Gildor Inglorion: főleg azért rejtélyes, mert Baktay fordította.
Nekem így lett a cigánykártyám. Egyszer csak ott volt a fiókban.

@vén betyár: máshoz hűségesnek lenni sokkal könnyebb, mint magunkat alárendelni. Legalábbis errefelé.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 16:02:08

@Gildor Inglorion: OK, a szabad asszociációk szépsége :) Nekem is minden mindenről eszembe tud jutni.
@vén betyár: Ó, a hűség ... Meg annak a sokféle értelmezése. De hogy miért pont most?
De hadd "lopjak" én is idézetet:
"Ha erővel vesszük rá magunkat, hogy hűségesek maradjunk ahhoz, akit szeretünk, az a hűtlenségnél semmivel sem különb." (De la Rochefoucauld: Maximák, 381)

vén betyár 2010.03.24. 16:10:09

@Gloria Mundi: Azért pont most, mert Letit foglalkoztatja a "hűtlenség" gondolata, meg 21 hónappal egy kicsit elcsevegtünk.
De la Rochefoucauldnak teljesen igaza van, de mi nem csak a hűtlenség megcsalás értelmezéséről beszélgettünk.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 16:12:25

@vén betyár: OK, vettem. Letit már egy ideje foglalkoztatja a hűtlenség tágabb értelme, és még fogja is sztem.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 16:12:56

ha véletlen lesz blog(ger)tali féle, akkor, bár nem blogolok aktívan, szeretnék ottlenni.

nekem a választások utáni időszak a jó, bár nem azért, hanem azért, mert ugye világgá megyek addig :D

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 16:16:00

ja, és sikeresen lehagytam a doc fájlból a kiegészítő infókat, de télleg baktay fordította, és amúgy hindu elbeszélés a szanszkrit kézirat alapján.

és nekem azért is varázslatos, mert ez volt az egyik, ami annó indiába vonzott, a másik meg a sztyuvitanonc indiai lányok kisugárzása...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 16:22:26

@Gildor Inglorion: Na jó, de akkor kitehetnéd Leti blogját is az általad olvasottak közé :P Véletlen biztos nem lesz találkozó, csak szándékosan. Ti úgyse hisztek a véletlenekben, ha jól tudom. Pálmalevelet kerestél magadnak?

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 16:48:18

@Gloria Mundi: nem értem ezt a pálmaleveles dolgot, légyszi magyarázd el, ede, a szobapálmám megijed különben...

jó, majd kirakom, de nem hiszem, hogy a saját blogom nagy reklámfelület...

(amúgy miért nem egyből a tiédet? vagy tiborutól egyet?)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 16:56:31

@Gildor Inglorion: Vmelyik nap láttam a tevében, h Indiába mennek az emberek megkeresni a saját pálmalevelüket. Itten van a hivatkozás:
palmalevelek.hu/
Nem lehet Ede, rajta nincs írás, gondolom :)
A blogtalálkozó miatt jutott eszembe, de persze kirakhatod bármelyikünk blogját, ha olvasod őket. Igaz is, én is kirakhatnék többet, mint amennyi kint van, mert annál többet olvasok, csak lusta vagyok frissíteni. :)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.03.24. 17:18:55

fú, ez érdekes :) mindenesetre india nagyon durva volt... nem tudom, ki mernék-e utazni, csak azért, hogy megtudjam, amit sejtek :) emelhetnék a vonzerőt, ha nekem adnák a jaguar erődöt jaipur közelében, bájos helyi női személyzettel... ehm :D

na, maradjunk a szabad akaratnál, a dekadens nyugaton. de a sztori az tetszik...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 17:36:27

@Gildor Inglorion: Engem az érdekelne, h egyeseknek miért van pálmalevelük, másoknak miért nincs. Pl. De őszintén szólva nem vagyok az eleve elrendelés híve. Jó játék azoknak, akik ebben akarnak elmerülni.
India durvaságáról csak hallottam, de személyes beszámolókat. Nem mondom, h annyira szeretném megtapasztalni ...

klasztika 2010.03.24. 18:37:51

@Gloria Mundi: nem tudom, de ez nekem mindenképpen gyenge.

más: szerintem csomó szerzetesnek van kibeszélési lehetősége. legalábbis akiket én ismerek, azoknak igen. sokszor érzem is rajtuk, hogy egymást erősítik egyes, általában negatív gondolataikkal...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.24. 18:44:48

@klasztika: Negatív gondolataikkal? Akkor az nem vmi pozitív kibeszélési lehetőség ... :) Nekem inkább az a tapasztalatom, h bizonyos dolgok egyáltalán nem lehetnek a beszélgetés tárgyai. Egyébként is sok a mellébeszélés. A kötelező körök ... Amikor nem egyenesen arra válaszolnak, amit kérdeztél, hanem elviszik vmi egész más irányba. Ez engem nagyon tud idegesíteni. Intézményes formában is.

klasztika 2010.03.24. 18:55:31

@Gloria Mundi: igazigaz. nem pozitív. na erre így konkrétan nem is gondoltam....
a mellébeszélés abszolút igaz.

Hatis 2010.03.25. 22:48:04

Engem az érdekelne, melyik adón ment a műsor, és mikor? lesz-e ismétlés?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.26. 07:38:06

@Hatis: Hááát, állítólag itt nem lesz reklám :)
süti beállítások módosítása