36. Annyira nő!

 2010.04.07. 08:00

Ismét a tv-ben jártam. Ezúttal nem felvételről, hanem egyenesben ment az adás. A vérfeminista a konkurrenciánál nyomul, bár valami olyan beszélgetős műsorban kapott csak helyet, amelyet normális ember nem néz meg, vagy, ha megnézi, akkor is letagadja. Végül nem tettünk közös nyilatkozatot, a színésznő-költő, aki az első adáson meg se jelent (valahol külföldön filmezett) felhomályosított bennünket, hogy a vérfeministát úgyse veszi senki komolyan. Ő már régről ismeri, ne izgassuk magunkat miatta. Katát kicsit kioktatta, hogy lehetett ilyen béna, hogy pont ezt a némbert varázsolta elő, de Kata nem vette fel a kesztyűt. Szerintem elege van a konfliktusokból.

Kicsit sajnálom a tökéletes szerkesztőnőt, aki mégse olyan tökéletes. Azért a sminkje továbbra is az. És a mosolya is. De ha elalszanak a lámpák, látom, hogy kicsit hajszolt. Nem akartam megkérdezni, hogyan válogatta össze az embereket, de a színésznő se volt az a főnyeremény, ahogy elnézem. Játssza az eszét. És úgy néz minden hímnmű lényre, mintha le akarna feküdni vele. Ilyen nőt még nem is láttam. Az adásra bejött Kata főnöke is, mikor végeztünk, odasietett a színésznőhöz, és gálánsan kezet csókolt neki. Szerintem nevetséges gesztus volt, annyira nem illett a helyzethez. Ráadásul senki másnak nem csókolt kezet a jelenlévők közül.

A színésznő vonaglott, viccesnek szánt megjegyzést tett, és megsimogatta az illető őszes szakállát. Épp a közelükben álltam, a főszerkesztő rámpillantott, és negédesen megjegyezte:

- Annyira nő, nem?

Nem tudtam mit lépni. Juditra néztem, vágtunk egy grimaszt. Bár már grimaszokért is ki akartak rúgni a gimiből anno, szóval jobban kéne vigyáznom a mimikámra.

Hazaérve láttam, hogy a prof írt. Hiányol. Kérdi, mikor megyek hozzá konzultációra. Az irodájába. Nem tudom, mire számítsak. Lehet, hogy valóban csak a disszertációmról akar beszélgetni.

Megint felötlik bennem, hogy Judittól kellene tanácsot kérnem. Ma megtehettem volna, váltottunk pár szót. Jó lett volna hosszabban beszélni, de mindig siet. Alig tudok róla valamit, egyébként. Mintha még azt se említette volna, hogy van-e családja. Zárkózottnak tűnik, tán nem is venné jónéven, ha a magánéleti problémáimmal terhelném.

Annyira nő, eszem megáll ...

Címkék: tv beszélgetés színésznő judit

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr51670069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Old Man 2010.04.07. 08:21:42

Utálom az "annyira nőket"!
Meg az "annyira férfi"akat is!
Az annyira embereket szeretem.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.07. 10:14:40

@Old Man: Sztem lehet vki annyira nő és mégis szimpatikus ... Főleg a ffiak számára :)

Old Man 2010.04.07. 11:09:13

@Gloria Mundi: Tapasztalataim szerint az "annyira nő" nagyonis, túlontúl is tudatában van, rá is játszik a nőiességére, mondhatni visszaél vele, vagy boszorkány, vagy..., semmi esetre nem angyal.Ember legyen, azután nő.

Két embert ismertem, akikről, akikből sugárzott, áradt a szeretet, most már tudom, hogy a hit.Függetlenül attól, hogy én mit gondolok Istenről, Jézusról, ők hittek benne, számukra létezett, valóságként hatott rájuk és ez a hatás továbbsugárzott, továbbadódott általuk a környezetüknek.Mindezt most tudtam meg róluk az éppen zajló vita során.Az egyikük szeretett tanárom volt:Sain Márton.
www.sulinet.hu/matek/tanar/sain/szoveg.htm
Akik ismerték, tudják, hogy miről beszélek.
A másik ember néhai atyai jóbarátom volt, nálam vagy 18-20 évvel idősebb.Sokat beszélgettünk, olyan bizalmas dolgokról is, melyekről akoriban, a 70-es évek végén, a 80-asok elején éveket lehetett kapni.Ismerve fegyvermániámat ajándékozott nekem egy, általa már évtizedek óta rejtegetett szép, mívesen vésett, a 30-as években készült kis belga önvédelmi pisztolyt, bízva abban, hogy soha nem fordítom senki ellen és soha senkinek nem mondom meg, hogy honnan, kitől van.Arról sohasem beszélt, hogy kiugrott pap.Most tudtam meg, a vita során a gúgliban rákeresve a "kiugrott pap"-ra.Emberségére, hozzáállására csak egy példa: távollétében beállított az üzemi laphoz , amelynek főszerkesztője volt, egy fiatal költő.Munkatársai elküldték, mondván, hogy ez csak egy üzemi lap, amely nem szokott verseket közölni.Amikor megtudta, csak annyit kérdezett:A versek?Nem is olvastátok őket?
Csak szomorúan csóválta a fejét.
Számomra különös hordaléka, ajándéka a vitának ez a kései, de mindig időszerű megismerés, felismerés.

pírípócs 2010.04.07. 14:42:20

@Old Man: Ejj, de megszemlélném azt a míves lőfegyvert!

drakesberg 2010.04.07. 14:45:01

És nem tudja véletlenül valaki, hogy hol is adják ezt a tv műsort?

Old Man 2010.04.07. 15:06:53

@pírípócs: Természetesen: rég vót, tán igaz se vót!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.07. 16:03:32

@drakesberg: holnap este 25:87-kor lesz a hatos csatornán...
Juppi, egy újabb konteofan :)

drakesberg 2010.04.07. 18:02:18

@21 hónap: Nos igen, elég nehéz elhinni mindazt, amit itt olvashat az ember, főleg azt, hogy a főnökasszony nem tud semmit az egészről.Vajon van ilyen apáca, és van olyan csatorna, ahol őt lehet látni? Vagy ez is egy néphülyítés, mint a Mónika só?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.07. 18:22:21

@drakesberg: háppersze, és most mi vagyunk a fogatlan közönség :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.07. 19:08:34

@Old Man: Az ember/nő vonulathoz: tudod, ez azért nehéz, mert a pasik beskatulyáznak. Ha vmi vagy, mondjuk anya (a szent anya!), akkor már bizonyos dolgok úgymond nem illenek ... És egy nőben, egy egészséges nőben ott van a többi is. :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.07. 20:03:22

@Gloria Mundi: na de este kilenckor leveszem az anyafejem, és felveszem a démonét. Ami jó esetben különbözik a házisárkányétól ;)

Hatis 2010.04.08. 00:51:10

Juj... Az előző kommenttel pályáznék a 'legértelmesebb hozzászólás' díjra, köszönöm.

xD

Old Man 2010.04.08. 06:51:48

@Gloria Mundi: "Játsza az eszét és úgy néz minden hímnemű lényre, mintha le akarna feküdni vele."Na, ez nem tetszik ebben a típusban.
Az egészséges nő anyaként is vonzó.@21 hónap: Démonként is.Ami jó esetben különbözik a házisárkányétól.:P
Mondjuk bülbülszavú és angyalszárnyakon suhog.Jó esetben.@Hatis: :D

vén betyár 2010.04.08. 07:14:33

@Gloria Mundi: A vonulathoz:Nehéz elhinni, de én is vótam fiatal.Eccer karonfogva sétálgattam egy démonnal és egy autóban várta a pelenkát vásároló férjét a feleségem kolléganője.Igyekeztem lángvörösen elsunnyogni, de utánam szólt, visszahívott és fenyegetően /tárgyilagosan/ közölte, hogy nem fog elárulni, ha holnap de őt is felkeresem.Mit volt mit tenni, nem sok választást hagyott.Azóta is szégyellem!:P
Hej, mit fog szólni ehhez a kedves kis nővér!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.08. 08:03:20

@Hatis: nekem volt 2 mövel rövedd is, hasonló magasröptű. Javaslom, osszuk meg a díjat ;)

vén betyár 2010.04.08. 09:30:31

@Gloria Mundi: Csak ha olyan jóságosak, mint a prof...
De zsarolással csak nem tetézné... :)Inkább csak hagyja magát...

klasztika 2010.04.08. 09:49:01

@Hatis: Neked ítélve:D:D

@drakesberg: végre!!! kezdtem unatkozni:D

Amúgy szerintem a szerkesztőnőknek szükségszerűen ilyennek kell lenniük, 5-6 év után ki is köt mindegyikük a vigyorgóban..ezt nem lehet hosszútávon csinálni.

@Gloria Mundi: sztem is:D

@vén betyár: A profnál csak álca a jóságosság.

vén betyár 2010.04.08. 10:00:19

@klasztika: Vajh mit álcáz?
Gonosz, mint 1 sánta törpe?
Valójában ő a cukrosbácsi?
Csak a szája nagy?
Albérletben lakik?
Bogarakat gyűjt?
Macskát tart?

Nekem mindig is gyanús volt!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.08. 10:07:00

@vén betyár: @klasztika: Sztem a prof nem álcáz semmit. Magát adja. Az a legveszélyesebb. :) Ha vkinek van mit adnia magából. Mert olyan ritka ...
Klasztika, te csak azért jársz ide, h vagdalkozókat ültess le az iskolapadba? :) Látom, elvonási tüneteid vannak :)

klasztika 2010.04.08. 10:08:14

@vén betyár: Szerintem csak a szája nagy, albérletben lakik, három macskája van, és vasárnaponként egy rejtélyes Alzheimer-kóros nénit látogat. Vagy cinkelt lapokkal pókerezik.

klasztika 2010.04.08. 10:09:16

@Gloria Mundi: Neeeem, néha beleszólnék az értelmesebb dolgokba is, de ahhoz még kicsi vagyok:D Meg mire végigérek, addigra már leírtatok mindent.

vén betyár 2010.04.08. 10:56:46

Ez van, ezt tudom nyújtani.
EZT még nyújtani is lehet...?

Old Man 2010.04.09. 11:43:05

@vén betyár: Ez elég gyenge és bunkó volt!Olvasgasd inkább Obsitos bajtársunk történetecskéit!
milstory.blog.hu/

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.09. 20:21:27

@Old Man: Olykor én is mit nem adnék egy üres ágyért! Már, ha lenne még sajátom :P
süti beállítások módosítása