152. Tea

 2010.11.24. 08:00

Ria hosszabban marad odabent, mint gondoltam. Óvatosan benézek a szobába. A kabátja és a sála a kanapén. A táskája az íróasztalon. Néhány könyvet is leszedett már a polcról. A szekrényben matat.

- Ó, a francba - suttogja. - Nem most kellett volna. Pont ma ...

Visszahúzódom a konyhába. Nem tudom, mit tegyek. Riának még fáj a szakítás. Borzalmas lehet, hogy itt kell látnia. De Ricsi hibája, hogy nem szólt. Vagy direkt rendezte így? Azt akarta, hogy a volt kedvese biztos legyen benne, hogy már meg is van az utóda?  Ez nagyon tapintatlan lenne tőle. És kegyetlen.

Végre kijön. Látom, hogy sírt egy kicsit. Elég szép rakás holmit válogatott ki. Az az érzésem, nem tudja, hogy vigye el.

- Ez olyan kellemetlen, ne haragudjon.
- Tegeződjünk szerintem - mondom gyorsan. - Hátha úgy könnyebb.

Kicsit megütközve néz rám. Szomorúan elmosolyodik.

- Mi lenne úgy könnyebb? De tegeződhetünk. Bár alig hiszem, hogy a jövőben találkoznánk.
- Kérsz egy teát? Úgyis csináltam volna magamnak ... A víz már forró.
- De furcsa lány vagy ...
- Ne haragudj, ha menni akarsz, nem tartalak fel.
- Inkább mennék. Csak nem tudom, mibe rakjam ezt a sok cuccot. Már nem emlékeztem, hogy ennyi mindent hoztam ide.
- Keresek valami Tütét.
- Tütét? Ezek szerint éltél Németországban?
- Egy kis ideig. 

Nekiállok szatyrot keresni. De biztos vagyok benne, hogy Ria sokkal jobban tudja, mi hol van Ricsinél. Nem is bírja sokáig nézni, mit művelek. Átadom neki a helyet a konyhában.

- Azt hiszem, láttam már az arcod - mondja hirtelen. - Csak nem hiszem el ... Te nemrég még szerzetesnő voltál? Lehetséges ez?
- Az voltam. Biztos a tévében láttál.
- Pontosan. Imádtam azt a műsort. És nagyon tetszettél benne. Uramisten, miket beszélek. Most nehéz eldöntenem, hogy kedvellek-e vagy utállak - mondja kissé keserűen mosolyogva. - Ráadásul szatyrot sem találok. Mit csinált ez az ember azzal a sok szatyorral? Mindig itt tartottuk.
- Nem tudom. Én még nem ismerem itt ki magam.
- Költői kérdés volt. Nem iszod meg a teádat?
- Egyedül? Nem, ha te nem iszol, én sem.

Ria hirtelen abbahagyja a keresést. Fáradt sóhajjal leül a konyhaasztalhoz.

- Van egy csodás teakeverék ott, a felső polcon. Azt is én hoztam. De nem akarom elvinni. Csak mondom. Ha abból megkínálsz, elfogadom.

Címkék: beszélgetés két nő

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr422469195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.24. 08:39:20

"Ha abból megkínálsz, elfogadom" - majd még kétszer körbepisilte a lakás valamennyi sarkát, csupán a miheztartás végett :D
A következő részben pedig megtudjuk, hogy Ricsi agresszív, piás, szereti a nőket és csak a múlt hétre kezelte ki a lábköröm-gombáját :P

gabor4x 2010.11.24. 09:15:43

Vajh miért gondoltam mindeddig, hogy a nők jobban tudják leplezni a keserűségüket, főleg egy másik nő jelenlétében...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.24. 09:38:20

@gabor4x: Szitufüggő, nőfüggő, mint minden ...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.24. 09:38:54

@21 hónap: És, ha ennyire nem kívánatos, akkor miért kell sírni utána?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.24. 09:55:31

@Gloria Mundi: ez a megfejthetetlen női hülyeségek egyike :D

gabor4x 2010.11.24. 10:02:18

Azt hiszem, Ria nem is annyira Ricsit siratja, hanem a saját emlékeit (ruhák a szekrényben, szatyrok a konyhában, tea a felső polcon), mint általában.

Csuri / Bariildi 2010.11.24. 14:03:07

Szóval Ria ismeri Letit a TV-ből... És nem kérdezi meg, hogy hátte, apáca, mit keresel az expasimnál??? Jó kis szitu....
jaj, kezdjenek mán beszélgetni, és belezzék ki Ricsit :)
Vagy nem az lesz???
Hanem???

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.11.24. 14:44:15

@Csuri / Bariildi:

Az gáz lehet, amikor két nő kitárgyalja a (közös) pasit.

@Gloria Mundi:

Persze hogy tudok :-P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.24. 14:45:12

@Csuri / Bariildi: Látom magam előtt, ahogy dörzsölöd a kezedet :)

Csuri / Bariildi 2010.11.24. 14:48:14

@tiboru: hát, márpedig van ilyen.... No nem az én esetemben, ugyebár :)
csak hallottam már róla :))))))))))

gabor4x 2010.11.24. 15:28:37

Asszem, mire Letipanni új naplóbejegyzéssel jelentkezik, már egész más lesz a téma. Lehet, hogy sose tudjuk meg, mit beszéltek teázás közben Riával. Hacsak Panni nem rágódik majd rajta még napok után is.
süti beállítások módosítása