179. Jól végzett munka?

 2011.01.26. 08:00

Pontot tettem a disszertáció végére. Igen, megírtam. A prof miatt talán. Ha ő nem noszogat, nem láttam volna értelmét. Persze hol van még a védés! Egyelőre a dolgozat első változata készült el. Elküldtem a profnak. Amíg betegeskedett, nem is akartam ezzel zavarni. Pedig, ha otthon "pihent", akkor se a lábát lógatta. Köhögőrohamok közepette is szervezkedett. Kutakodott, cikket írt. És folyton betelefonált a tanszékre. Nehogy valaki úgy érezze, hogy cincoghatnak az egerek.

Gondoltam, letudom a dolgozat elküldését, majd hetek múlva elolvassa. De nem. Már másnap felhívott. Épp a tanítványomtól jöttem. Az utcán vettem föl. Szeretné, ha kimennék hozzájuk. Látogassam meg Angélát is. Úgyis van valami ötlete, amit személyesen akar előadni. Először tehát menjek be a lányokhoz. Ott igyak meg egy teát. Persze, ha Angéla megtalálja a teafőzőt. Mert elég nagy a rumli. Babázzam ki magam. Utána nézzek be hozzá, a profhoz. Az utolsó fejezetről szeretne beszélni elsősorban. Nem, most semmit nem mond. Majd személyesen. Addig csak izguljak.

Az utolsó fejezet fantáziadúsra sikeredett. Mintha egészen addig annak a megírására készültem volna. Abban vannak igazán a saját gondolataim. És ebből persze a prof még egy sort se látott korábban. Nem csoda, hogy pont azt akarja megbeszélni.

Viszont milyen ötlete lehet Angélának?

Címkék: disszertáció prof angéla

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr62606015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.01.26. 13:28:34

Angéla:De jó hogy jössz, igyunk egy kávét, nem találom a teafőzőt.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.26. 16:45:29

@vén betyár: Velem ez fordítva szok lenni, kávét ígérnek, és végül teát kapok ...
Na, de visszatért a prof, Csuri! :)

vén betyár 2011.01.27. 07:35:00

@Gloria Mundi:
Nincs is jobb egy jó FORRÓ teánál!
/Amíg kihűl lehet egy jót b e s z é l g e t n i /.:):).
süti beállítások módosítása