199. Fiúiskola

 2011.03.14. 08:00

Úgy alakult, hogy Colossal napi e-mail kapcsolatban vagyok. Mintha szüksége lenne valakire, akivel beszélhet. És aki nem az elöljárója, nem a gyóntatója. Nem értem, miért pont én. De nem tudom, hogyan bújhatnék ki az egész alól. Nem árulás ez Angélával szemben? Mintha Colos letett volna arról, hogy megkeresse Angélát. Ennyire fél a találkozástól? Akkor végül is mit akar? Bűnbocsánatot? Tőlem? Vagy csak azt az érzést, hogy így kapcsolatban lehet a gyerekével?

Kérte, hogy küldjek át legalább egy fotót. Angéla nem pakolgat fel fényképeket egyetlen közösségi portálra sem. Nem az ő stílusa. Onnan tehát nem tájékozódhat Colos. Nekem van képem a kislányról, de nem tartottam helyesnek, hogy továbbítsam. Nem, ezt Angélának kell eldöntenie. Lehet, hogy Colos egész idő alatt arra játszik, hogy ne bírjam tovább, és beszéljek Angélával róla?

Ricsi egyelőre nem tért vissza a témára, de tudom, hogy meg fogja tenni. Győzködni fog, hogy szakítsam meg vele a kapcsolatot. Szerinte hagytam magam megvezetni. Most aztán próbálhatok megszabadulni Colostól, nem fog menni. De félni nem félek tőle. Nem hiszem, hogy ártani akarna nekem. Ahogy előre megfontoltan Angélának sem akart. Úgy hiszem.

Ráadásul most azt írja, hogy sürgősen szükségük lenne német tanárra a gimnáziumban. A német tanár, aki egyébként civil, nem szerzetes, balesetet szenvedett. Hónapokig fog lábadozni. Nem akarnak felvenni senkit a helyére. Nem is tehetik. De helyettesíteni kéne. Megoldható lenne, hogy vállaljam? Nem fizetnek persze sokat. És tizenhat-tizennyolc éves fiúkat tanítani nem éppen könnyű feladat. Még akkor sem, ha egy egyházi iskolában az átlagosnál nagyobb a fegyelem. De egy ilyen fiatal, csinos nő számára, mint én ... - írja Colos. Adódhatnak kellemetlen helyzetek. Persze, én is tudom. Ráadásul pont az ő ajánlása alapján kerülnék oda. De nagyon jól jönne ez a munka. Szeretek tanítani, és izgalmas kihívásnak tartom. Csak, ha belegondolok, hogy minden nap látnom kell ezt az embert ... Az nem túl kellemes érzés.

Címkék: fotó ajánlat colos

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr282710963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flea 2011.03.14. 14:04:19

Szerintem Panni nem felelős még Angéláért sem, pláne nem Colosért. Mi értelme a napi e-mail kapcsolatnak? És különösen egy ilyen munkaajánlatnak? Én erősen kritikus vagyok Ricsivel szemben, de ha azt mondja, hogy Panni behúzatta magát a csőbe, tök igaza lesz.

Értem én, hogy izgalmas kihívás, de ez leginkább kifogásnak tűnik, hogy ne kelljen elhajtani Colost a bánatba. Könyörgöm, ugyanilyen izgalmas kihívást minden sarkon kettőt lehet találni (főleg ha nem baj, hogy rosszul fizetnek...), és még veszélyes vagy kellemetlen helyzetbe sem kerül az ember közben.

Nem kötelező belemenni minden olyan szituációba, ami szembejön. A klasszikus vicc jut eszembe a részlegvezetőről, akinek az ajtaján hatalmas betűkkel az áll, hogy "NEM!", alatta pedig kicsivel: "Melyik mondatrészt nem érted?" (Angolul frappánsabb: "NO!" - "What part of this don't you understand?") Ricsi esetleg nyomtathatna egy ilyet ajándékba Panninak, kezdetnek mondjuk A3-as méretben. ;) Bár persze lehet, hogy azért nem tesz ilyesmit, mert kiderülne, hogy a dolog rá is vonatkozhat?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.14. 15:04:46

@flea: Színvonalas egyházi gimiben tanítani azért tán nem annyira gyakori lehetőség, és LP-nek a jelek szerint nagyon rosszul esett, h Agapé nem hagyta tanítani. (Most az, h mennyit keres, nem igazán számít neki, ha megél belőle.)
Veszélyesnek nem tartom a dolgot, de kellemetlenségek származhatnak belőle. Colost pedig vhogy nem akarja elhajtani, asszem, valami miatt szeretné megérteni a működését.
Persze, Ricsinek is van vmennyi igazsága. Meg neked is :)

Kismy 2011.03.17. 15:48:19

nézőpont kérdése. én visítva szaladnék el, ha egyházi suliban kellene tanítanom. bár lehet, hogy ők menekülnének el előlem hamarabb :)
süti beállítások módosítása