230. Hosszabbítás

 2011.05.25. 08:00

Sose kívántam rosszat annak, akit helyettesítek. Kellemetlen helyzet. Abból származik előnyöm, hogy más szenved. Az igazgató atya közölte velem, hogy a következő tanévben is számítanának rám. A német tanár valószínűleg nem térhet még vissza. Ha mégis, akkor sem teljes óraszámban. De a jelenlegi helyzetben úgy tűnik, nem fog teljesen felépülni. 

Egyébként viszonylag kevés problémám akad a fegyelmezéssel. Bár most, hogy ennyire meleg van, néha megőrülnek egy kicsit a fiúk. És olykor elkapok egy-egy pillantást. Biztos csak én értem félre. Sose tudtam értelmezni az ilyen pillantásokat. Akkor ez most azt jelenti, hogy ... De hát még gyerekek. Én gyerekeket látok, akármilyen magasak, tagbaszakadtak is. Akármilyen mély a hangjuk. És akármennyire tudom, hogy sérti őket, ha csak a gyereket látom bennük.

Ha Ricsinek említem ezeket a hangulatokat, nézéseket, pirulásokat, megvonja a vállát. Persze, mit vártam. Nyilván megkívánnak. Nem kell foglalkozni vele, ignoráljam. Minden csinos nővel ezerszer megtörténik. De a gyerekeket nem szabad bátorítani azzal, hogy észreveszem az ilyesmit. Bátorítani - persze, hogy eszem ágában sincs bátorítani senkit. De ignorálni mégsem tudom. 

Címkék: vágy tanítás diákok

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr32930389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.05.25. 10:44:56

Itt kicsit hiú valaki úgy érzem. :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.25. 13:23:38

@iovianus: Ejnye-bejnye :-) Nőből van, na ... Örül, ha tetszik. Nem, mintha egy pasi ne örülne, ha tetszik.
Ricsi meg nem vevő rá, hogy ezt megbeszélje, vele együtt örüljön. Mindig elbagatellizálja a többi pasi "közeledését". Ami szintén nem túl szép tőle.

LittleBear 2011.05.25. 17:34:34

Nemcsak hogy bátorítani nem kell az ilyesmit, hanem vigyázni rá, hogy ne legyen kedvenc, ne legyenek négyszemközti pótórák, korrepetálások, sőt, érintés sem kell (amit bizonyos habitusú embernek nehéz megállni). Ebben a korban szerintem minden valamirevaló nőről képzelődnek a fiúk, pláne, hogy se lány, se más tanárnő nincsen az iskolában. Aztán majd kinövik, és csak egy emlék lesz.
Hál'istennek elég idős és csúnya is vagyok, meg az én diákjaim kicsit idősebbek is, tele lány-társakkal, úgyhogy nekem ilyen gondom nincsen, nyugodtan megsimogathatom egyik-másik fiú karját :-))

LittleBear 2011.05.25. 18:21:51

"Én gyerekeket látok, akármilyen magasak, tagbaszakadtak is."
És Csabi, akinek már gyereke is született?

hungaryhonvéd 2011.05.26. 19:47:19

Ismerős a szitu. Éregetnek a besték...
Max meghallgatni lehet, együttérezni és remélni, hogy az egyre szabadabb erkölcsösség, az egyre nyilvánvalóbb moráltalanság nem vezet tetlegességig, a {kis hülyék} diákok kiélik magukat a verbalitás szintjén (ez sem éppen könnyű műfaj, mert sokat megengednek maguknak), nem kell "megvárni" (verni) senki kölykét tanítás után.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.26. 22:35:11

@Precízke: Idős és csúnya? Na ne ... Komolyan? Eddig úgy velem egykorúra tippeltem az esetedben.
Csabi attól, hogy már gyereke van, nem kevésbé gyerek. A biológiai apaság semmit sem jelent beérés szempontjából. Bár Panni leírása róla azt érezteti, h Csabi nem egy átlag-kamasz.

@hungaryhonvéd: Nem hiszem, h egy egyházi iskolában akár még a verbalitás szintjén is támadás érjen egy tanárnőt ... Max egymás között hülyülnek a srácok, de ez nem veszélyes, sztem.

LittleBear 2011.05.27. 09:06:42

@Gloria Mundi: idős: 40 felett pár évvel, de a diákjaim 20-at alig hagyták el;
csúnya: ahhoz, hogy bármelyik huszonévesnek eszébe jussak mint nő (nem vagyok MILF kategória), illetve mindig is "érdekes arcú" voltam (azaz sokkal öregebbnek tűnök a koromnál, talán hatvanéves koromra utolérem a kinézetemet :-)) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.27. 09:22:19

@Precízke: Ez a MILF pedig volt már egyszer valahol, de megint meg kellett néznem. Szóval, ennél undorítóbban szexista kifejezést nem sokat láttam még. Attól, hogy valaki anya (bármilyen fiatalon lehet valaki anya), miért lenne kevésbé vonzó a pasik számára? Sőt, sokkal vonzóbb lehet! Bár a fogalom magyarázatába belekevernek Ödipus-komplexust is, sztem itt nem arról van szó, hogy valaki a saját anyját látja szexuálisan vonzónak, hanem, hogy egy anyja korabeli nőt.

Persze a kommented lényege nem ez. Hát, nem láttalak soha, de ez elég negatív önkép, lehet, hogy nem is lenne így, ha te magad nem így éreznéd. Negyvenvalahány az még nagyon messze van az öregtől!!!

vén betyár 2011.05.27. 11:02:17

@Precízke:
Schaffer Erzsébet
A temesvári lány
114.o.

"Ha elkerülted már a negyven évet, a lelked gyakran tűnt időkbe téved.
A dolgaidban tartod még a rendet,
de egyre inkább áhitod a csendet.
Már nem vársz rangot, cimet, hatalmat,
és nem mész fejjel valamennyi falnak.
Már tiszteled az évgyűrüt a fában, és hinni tudsz a mások igazában.

Már reméled, hogy nem hiába éltél:
mit szóval mondtál vagy tettel beszéltél,
nem maradt hang: a semmibe kiáltó.
Ha nem is lettél irányjelző zászló,
a magad helyén álltál rendületlen:
szélben, viharban, ködben, szürkületben,
mint kapubálvánx őrizted a házat,
és voltál tűrés, és lettél alázat.
A tieidnek maradtál a béke:
a nyitott ajtó biztos menedéke."...

vén betyár 2011.05.27. 11:06:49

@Gloria Mundi:
..."Ha elkerülöd majd a negyven évet,
már nem hiszed, hogy adósod az élet,
csak azt érzed, hogy tied az adósság,
mert kevés volt a salakmentes jóság:
a mindent adó, semmit visszaváró,
a minden próbát drekasan álló,
mely sosem számol, szűntelen csak árad,
örök fölény és örökös alázat.
Ha elkerülted már a negyven évet,
s mindezt beláttad, és mindezt megélted, és be tudsz állni a legszürkébb helyre,
már te lehetsz a sorsod fejedelme."

Móra Magda
Az út felén túl

LittleBear 2011.05.27. 14:57:58

@Gloria Mundi: :-)) nem negatív, hanem realista önkép... (huszonéves koromban néztek a velem egykorú barátnőm anyukájának...) - persze ebben az öltözködésem is benne van
@vén betyár: Köszönöm szépen a verset. Olyan nagyon azért nem vagyok elkenődve, csak ha rossz passzban vagyok, és amikor pl. pár éve az akkor 3 éves fiam nagymamájának néztek (későn kezdtem a gyerekszülést :-)) )

LittleBear 2011.05.27. 15:43:42

@vén betyár: @Gloria Mundi:
bocsi, változott a nevem, már régen akartam, de most szántam rá magam

hungaryhonvéd 2011.05.27. 16:16:35

@Gloria Mundi:

Valóban nem felekezeti iskolára gondoltam.
Egy fővárosi, kéttannyelvű műszakiból van lehangoló tapasztalatom.

LittleBear 2011.05.27. 19:40:59

@Gloria Mundi: A MILF-et én sem szeretem, lefordítva túl durva, de ha nem fordítjuk le szó szerint, akkor azokat a 40-es, 50-es, 60-as nőket jelenti, akik szépek, csinosak, fiatalosak, neadjisten dögösek. Az ilyenekre irigykedik az ember lánya, eleve az adottságai miatt, meg hogy meg tudja őrizni az alakját, ad az öltözködésre, a sminkre. Egyik példa a filmvilágból Meryl Streep.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.27. 21:47:50

@LittleBear: Nem tudván, milyenek az adottságaid, azért, ahogy mondod, az öltözködésed is belejátszik, ha idősebbnek néznek. De ha neked ez nem bántó, és megbarátkoztál vele ... :-)
Hát, az alak megőrzése vagy visszanyerése azért nem megy automatikusan, azért sokszor tenni is kell. Nyilván nem mindegy, kinek milyenek az alap adottságai. De az is sokat számít, h ki mit gondol önmagáról és mit sugároz.

LittleBear 2011.05.28. 09:34:06

@Gloria Mundi: Nem barátkoztam meg teljesen vele, de a körülöttem élők megszoktak, elviselnek, sőt többen szeretnek is :-)) Alakom meg soha nem volt jó - 9 éves korom óta kövér vagyok és következményesen önbizalomhiányos. De most már be is fejezem - nem rólam szól ez a blog :-))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.05.30. 23:56:31

@tiboru:

Sőt: most, hogy utánagondolok, inkább csak GMIL.

LittleBear 2011.06.16. 21:28:31

@Gloria Mundi: Néha azért sajnálom, hogy nem vagyok fiatalabb, szebb, rámenősebb :-))
Pár hete vizsgáztattam, és egészen különös hangulata volt a vizsgának. A diáksrác hasonlított valakire, akiről kellemes emlékeim voltak, éppen elábrándozós hangulatban voltam, és nagyon rácsodálkoztam erre a hasonlóságra. Oda kellett figyelnem arra, amit mond, de pont úgy építette fel a feleletét, ahogy én szeretem (sajnos egy-két apró tárgyi tévedést azért felfedeztem, de egyébként nagyon magabiztos volt). Egy asztal sarkánál ültünk két oldalról, a papír felett összehajolva. Egy-egy kérdésnél rá kellett néznem, és csak az járt az eszemben, hogy nagyon jóképű, és tetszik a szeme.
4-est kapott végül, az az érdekes hangulat pedig egész nap elkísért.
Fordítva (férfi tanár, lány hallgató) még esélye is lenne a dolognak :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.17. 12:50:03

@LittleBear: Bizony, egyes diákok tudnak ilyen hatással lenni, de én azért így se kezdek ki velük :-) Valahogy nem lenne ildomos, meg olyan gyerekek. Az ilyesmiből sztem sok jó nem sülhet ki, és ez teljesen független attól, h mennyire vagy szép. Egy huszonéves srác skalpnak tekint egy érettebb nőt. Nagyrészt a fiatalabbakat is skalpnak tekinti, asszem. A flört hangulat jó, még akkor is, ha esetleg egyoldalú volt, de ezt úgyse tudjuk meg soha :-)

LittleBear 2011.06.17. 14:42:46

@Gloria Mundi: Nem is a kikezdésről szólt... Meg egyáltalán nem is gyakori a dolog. Egyik-másik diákunk már nem gyerek egyáltalán, de persze akkor sem lehet még csak jelét sem adni a fokozottabb szimpátiának. (Pár éve volt hosszabb ideig diákom egy a többiekhez képest idősebb, érettebb srác, aki úgy nézett ki, mint a fiatalkori férfiideálom: magas, széles vállú, szőke, kékszemű. Nagyon zavarban voltam, hogy ne nézzek rá rajongással, és ez akkor pusztán esztétikai rajongás volt :-)) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.17. 20:05:54

@LittleBear: Nekem a huszonévesek mind gyerekek, pedig még 40 se vagyok, de ez az érzésem. :-)
süti beállítások módosítása