256. Alkalmi megbízás

 2011.07.22. 08:00

Megint váratlanul hívtak Madridból. Úgy látszik, Agapénak időnként eszébe jutok. Persze, csakis munkaügyben. Úgy döntöttek, többnyelvű kiadványt készítenek a múltkori konferenciáról. Az anyagokat összegyűjtötték, már be is tördeltették. Úgy, hogy senki nem szerepelt szerkesztőként. És senki nem lektorálta a szövegeket. Mikor Agapé meglátta a betördelt anyagot,  a haját tépte. Ő nem ért a könyvkiadáshoz. És csak a magyar meg az olasz szöveget tudja elolvasni. De már azok alapján is nyilvánvaló, hogy ez így vállalhatatlan.

Ezért jutottam az eszébe. Rázzam gatyába és a kötetet. Keressek anyanyelvi lektorokat azokhoz a szövegekhez, amelyeket nem tudok átnézni. A tördelőprogramba kellene belejavítani. Amihez nekem meg kell vennem a programot, persze ezt is fizetik. Feltört változatot nem akarnak a gépemre tenni. Én se nagyon örülnék neki. De így a többi lektor javításait is nekem kell majd átvezetnem a szövegbe. Augusztus közepéig kellene megcsinálnom. Ami szinte lehetetlen vállalkozásnak tűnik. Nem miattam, a többiek miatt. De megpróbálom.

Viszont így szó sem lehet a profék nyaralójáról. Ott nincs internet kapcsolat. És ehhez a munkához kell. A prof már panaszkodott, hogy a mobil internet se működik szinte sehol a kertben. A kérdés így magától rendeződik. Anélkül, hogy megfutamodásnak tűnne Ricsi szemében.

Címkék: munka szerkesztés agapé

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr503087742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2011.07.22. 09:00:28

Ez igazán gondviselésszerü volt. :-)

LittleBear 2011.07.22. 09:07:08

@Groix: Tényleg, mintha pont erre lett volna szüksége Panninak :-))

(ui: még használod ezt a nicket/nevet (hogy hívják itt az írói álnevet?))

Groix · http://index.hu 2011.07.22. 09:19:31

@LittleBear: Nem, már nem, csak véletlenül írtam erröl a nickröl.

De lehet, hogy ez is gondviselésszerü (vagy legalábbis a tudattalan csodálatos hatalma), mert épp mostanában gondolkodtam rajta, hogy valamiképp össze kellene kapcsolni a régi meg az új blogot - föleg, hogy a réginek még mindig egész szép látogatottsága van, annak ellenére, hogy már tavaly októberben magára hagytam...

LittleBear 2011.07.22. 09:23:58

@Groix: Egészen véletlenül botlottam bele a régi blogodba, és elcsodálkoztam, hogy pont egy pszichiáter szenvedjen ilyen bajokkal. Pont magadat nem tudod meggyógyítani - aztán rájövök, hogy nem olyan egyszerű az. Én is gyakran vagyok úgy, hogy az eszemmel tudom, hogy irracionálisak az érzelmeim, de akkor is azok uralják a hétköznapok taposómalmát... (közben meg azt kell mondjam, hogy csak nyafogós lusta vagyok, de ez nem a klasszikus depresszió...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.22. 14:10:51

@Groix: Meg is néztem, hogy nem zároltad-e ... :-)

@LittleBear: Az érzelmek racionalitása ... Nem várunk túl sokat tőlük? Még racionálisak is legyenek? Inkább azt mondanám, hogy van bennük logika :-P Engem is bírnak dobálni, a hangulatingadozás elég jellemző, főleg, ha kényszerűen otthon kell lennem.

gabor4x 2011.07.22. 16:11:35

@LittleBear: @Gloria Mundi: Sztem az érzelem azért érzelem (és nem értelem), mert nincs benne racionalitás. Logikát is max. keresni lehet benne, találni nehéz.
Egyébként pedig a depresszió messze több, mint rossz hangulat. A szakember megmondhatja....

gabor4x 2011.07.22. 16:14:14

És hogy Panniról is essék szó, ez a munka nemcsak a nyaralásnak, de alighanem az albérletkeresésnek is betesz. Szóval, van másik oldala is az éremnek.
süti beállítások módosítása