290. Meddig még?

 2011.10.26. 08:00

Közeledünk a 300. poszthoz. Ez már lassan nem egy ex-szerzetesnő naplója. Ami az érdekességét adta, az a múlté. Lehetne folytatni a végtelenségig. De van-e értelme? Persze, hiányozna a társaság. Idejártok néhányan. Megvitattok mindenféle kérdést.

Voltak izgalmas pillanatok, konfliktusok, indulatok. Egy időben nagyon sokat jelentett ez a blog nekem is. De a virágkorán már túl van. Talán elérkezett az idő, hogy elbúcsúzzunk egymástól. Legalább is ebben a formában. Mit gondoltok?

Címkék: befejezés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr953327625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.10.26. 09:42:56

A kezdetektől különös kiváncsisággal követtem a kedves kis nővér kalandjait.

"Születtem, kiváltam és elvegyültem"- mondhatná a költőt idézve.
Személyisége örök és megváltozhatatlan jellemzője kiséri életútját: izig-vérig NŐ.

Sokat tanultam az érdekes eseményekből és szinvonalas hozzászólásokból, jókat beszélgettünk, esetenként vitázgattunk.
Nemcsak jelenlegi helyzetemmel, hanem egykori harmincas önmagammal is szembesülve izgalmas felfedezéseket tettem.
Új ismerősökre, barátokra leltem.
Gyorsan elszállt az idő, maholnap az egykori kedves kis nővér talán feleség, családanya lesz?

Bármi történjen is vele, engem a későbbiekben is érdekelne sorsának alakulása.

Köszönöm, hogy eddig is megosztotta velem, velünk gondolatait, érzéseit, életét!

Winchester 2011.10.26. 12:09:38

Egyet értek az előttem szólóval!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.26. 12:21:27

Nocsak...

Szerettem/szeretem a Szűzgarázst, még ha nem is kommentelek naponta.

Ugyanakkor.

Minden blog életében bekövetkezik egy olyan momentum, amikor szusszanni kell egyet.

Szusszanni jó. Aztán majd meglátod.

Viszlát és kösz a halakat!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.26. 13:33:16

Bele tud fáradni az ember egy blogba, főleg, ha kötelező penzumokat ró magára. Tényleg jó társaság alakult ki, bár sokan elmaradtak a kezdeti időkhöz képest (vagy ki tudja, talán még olvassák, de nem szólnak hozzá.)

Kismy 2011.10.26. 13:50:42

ahogy tiboru írta szusszanni jó, és majd utána meglátod. ha te úgy érzed, hogy ideje leállni/váltani, akkor tegyél így - csak miattunk ne folytasd. noha én sajnálnám a dolgot, adott egy rendszeres hétfő-szerda-péntek ritmust :)

mégsem én voltam? 2011.10.26. 19:42:20

És lesz valami izgalmas befejezés, vagy csak úgy vége lesz mondat közben?

( :-)) én azért egy lánykérést el tudnék képzelni méltó befejezésnek: Ricsit tényleg megszállja a Szentlélek, és jó útra tér :-)) )

aklubisz 2011.10.26. 20:44:44

Kedves Panni, amennyiben úgy döntesz pihensz, vagy akár végleg abbahagyod a blogot, akkor megköszönöm az eddigieket, kellemes volt, az elejétől.
Ha maradsz, akkor magam is hűséged olvasód.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.10.27. 16:31:54

Élmény (volt) olvasni ezt a blogot, a rokonszenves bloggazdának és az érdekes társaságnak köszönhetöen.

Ha regényként tekintenénk a blogra, talán valamiféle lezárásra, karatzisra számítanánk a végén.

Másrészt viszont ez nem annyira regényenek tünt az eddigiek során, hanem egy érzö, küdzö embertársunk (néha nagyon kalandos) életének. Az életben meg nincsenek lezárt történetek, csak események végtelen bonyololtságú hálózatai.

Így hát a blog egyszerüen végetér, amikor Letipanni úgy érzi, itt az ideje megpihenni...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.27. 20:45:09

@Little.Bear: Egy leánykérés snassz befejezés lenne, nem? :-P Szegény Ricsi, jó úton jár ő, csak nem tökéletes.

mégsem én voltam? 2011.10.27. 20:55:35

@Gloria Mundi: Hát, lehet hogy tényleg kicsit giccses lenne - de melyik lánykérés nem giccses? Attól még valahogy meg szoktak egyezni a párok, ha házasodni akarnak :-))
(szóval csak arra gondoltam, hátha Ricsi meghallja LP legbelső titkos kívánságát, és mégis házasodni akar - de hát én már csak ilyen konzervatív maradok :-)) )

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.10.27. 21:16:20

@Gloria Mundi: @Little.Bear: Nekem sem igazán tetszene egy "És boldogan éltek, míg meg nem haltak" befejezés.

Azt viszont el tudnám képzelni, hogy Ricsi megkéri LP kezét, ennek kapcsán ö egy kicsit elgondolkodik, és arra jut, hogy nem azért hagyta ott a rendet, hogy - bár másutt, máshogy, de végül is szintén "örökfogadalommal" - újból le legyen kötve valahol.
És mivel pont ekkor kap egy ajánlatot, hogy az magyar egyik utazási iroda összekötöje lehetne Peruban, ezért úgy dönt, hogy itthagyja Ricsit és az országot is, és belevág a kalandba.
Búcsúzóul megírja, hogy ezután is fog majd egy (másik) blogot írni, de az inkább majd Peruról fog szólni (mint mondjuk Bangkok Charlie-é Thaiföldröl).

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.27. 21:22:28

@α Ursae Minoris: Kicsit elragadott a fantáziád. Szerintem LP ahhoz túlságosan szeretetéhes, hogy érdekelje egy tengerentúli kaland tök egyedül. Peru meg... Hát, én oda tuti nem mennék, de ízlések és pofonok. Harminc fölött épeszű nő nem vág bele ilyenbe, ha van végre egy jó pasija. Külföldön élt már, nem hiszem, h ez a kaland hiányozna neki.

flea 2011.10.28. 09:22:20

"Ami az érdekességét adta, az a múlté."

Csodát. Most másképp érdekes. :)

De ha ritkábban jelentkezel, az RSS azt is bírja... szóval ahogy jólesik, erőlködés nélkül.
süti beállítások módosítása