122. Ősz

 2010.09.15. 08:00

Nem tudtam mit mondani a profnak Ricsiről. Magamnak se vallottam be soha, hogy akarok valamit tőle. Még most sem tudom. A Férfi a prof volt számomra. Nem Ricsi. De ezt nem mondhattam meg neki. Mint ahogy ő se mondott semmit. Arról, hogy miért nem ér hozzám. Hogy vajon csak most nem. Vagy soha többé.

Visszamentem a városba. Beszéltem Judittal a munkáról. Aztán felhívtam a konzult. Berendeltek a követségre. Gondolom, tesztelni akarták a nyelvtudásom. A konzul feleségével tárgyaltam. Kicsit zavaros volt, amit mondott. Még el kell mennem az amerikai iskolába. Hogy ott egyeztessek az irodalomtanárral. Nem tudom, mikor kezdhetek végre. Ha lesz az egészből valami. Kicsit húzzák az időt. Bizonytalankodnak.

Hazafelé bementem egy könyvesboltba. Nem vásárolni. Csak nézelődni. Mégiscsak ott a disszertáció. Érdemes megnézni, van-e valami új kiadvány a témában. Bár lehet, hogy csak könyvek között akartam lenni. Hiányoznak. Üres az a lakás. Spártaibb, mint a zárdabeli szobám. És most hűvös is.

Sétálgattam a polcok között, mikor sms-t kaptam. Azonnal nem is néztem meg. Aztán mégis. Ricsi írt.

"Felhívhatlak?"

Gyorsan válaszoltam. Olyan megkönnyebbülés volt, hogy végre megszólal. Röviden beszéltünk. Kérdezte, ráérek-e. Most azonnal. Ráértem. Leültem a könyvesbolt kávézójában egy albummal. Szórakozottan nézegettem a fotókat. Éreztem, mikor megérkezett. Nem láttam, mert nem néztem fel. De éreztem. Leült az asztalomhoz.

Ha arra gondolok, milyen öltözékben láttam legutóbb. És mire készültünk. A száját nézem. A kezét. Egy ideig nem szólunk egymáshoz. Kéri a kezem.

- Hülye voltam, Leti. Ne haragudj. Adta magát az alkalom. Nem bírtam ellenállni. Megkívántalak. Ittam is előtte. Hiszen tudod. Nem kellett volna. Nem így. Te még nem vagy kész erre.
- Én is sajnálom, hogy hagytalak úgy elmenni. Féltem, hogy valami bajod esik. Ha autóba szállsz.
- Á, csak a kempingig mentem. Aztán kialudtam magam.
- Örülök, hogy jelentkeztél. Mi van a barátnőddel? A lakásával?
- Alakul. Már majdnem kész.
- Akkor visszaköltözik majd?
- Vissza. Muszáj lesz neki. Szakítottunk.
 

Címkék: munka bocsánatkérés richárd viszontlátás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr72296374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.15. 09:13:44

Juppi. Ricsinél pedig van konvektor, ott nem kell fázni. Meg fűtőrudas berendezés ;)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.15. 09:27:46

@21 hónap: Ki beszél itt Ricsi lakásáról? Már megint kombinálsz! :)

Csuri / Bariildi 2010.09.15. 14:50:03

@21 hónap: Ne csináld már....
Egyrészt Gloriánál van szmájli (te is szoktál hivatkozni rá), másrészt nem látok semmi cseszegetést.
Nyugi :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.15. 17:04:47

@Csuri / Bariildi: szerintem elég nagy kislány ahhoz, hogy kiálljon magáért ;)
A ricsilakásnál meg egyébként se volt szmájli :P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.15. 23:02:07

@21 hónap: Nem láttam sok értelmét erre reagálni, gondoltam, rossz passzban vagy. Eszem ágában se volt cseszegetni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.15. 23:34:24

Lányok, lányok...

Nehéz napok?

Nyugi van, mindenki szeret mindenkit.

Most láttam (kábé háromszáznyolcvanhetedszer) a Hair utolsó tíz percét és én vagyok a megtestesült megértés és jóság.

Én vagyok George Berger és békét akarok.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.16. 11:51:09

@tiboru: Óóóó, Té, a pacifista? Ez nekem új. Jelentkezhetsz egy nemrég indult expedícióra gyalogolni a világbékéért. :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.17. 18:37:58

@21 hónap:

:-)

@Gloria Mundi:

Á, már el is múlt. A film utolsó tíz percét továbbra is szeretem, csak az a köcsög Bukowski idegesít: hogy teheti meg egy férfi, hogy egy nő miatt elbaltázta a hősi halál lehetőségét?!
süti beállítások módosítása