194. Ki nem mondott kérdés

 2011.03.02. 08:00

Nem olyan rég Melindának volt hasonló problémája. Ezért valószínűnek tartottam, hogy maradt még a hányáscsillapítóból, ami nála bevált. Csak meg kell keresnem a holmijai között. A hűtőben mind a hármunknak külön polca van. És ezt a gyógyszert hűtőben kell tárolni. Tehát ott kerestem. Végül tényleg találtam. Egy darabot. A szavatosság rendben. Bár akkor is bevettem volna, ha már lejárt. Nem sok választásom volt. Mikor úgy éreztem, hogy kicsit lenyugodott a gyomrom, kikapcsoltam a telefont. Aludni akartam. Rázott a hideg, magamra húztam a takarót, és vártam.Tényleg sikerült elaludnom.

Sötét lett, mire felébredtem. A lakásban még senki. A telefonom az ágy mellett. Megnéztem. Colos keresett többször. Csak nem aggódik? Miattam felesleges aggódnia. Majd elmúlik ez is. A gyógyszer hatott. Nem volt hányingerem. Aztán arra gondoltam, mi lenne, ha mégsem vírusfertőzés. Mikor is volt meg legutóbb? Képtelen voltam felidézni. Mikor, mikor, mikor? A naptáramban fel van jegyezve. De semmi kedvem kikelni az ágyból. Mintha tegnap vagy tegnapelőtt átsuhant volna rajtam a gondolat, hogy késik. De lehet, hogy csak elnéztem a számokat.

A valószínűsége szinte nulla. Vagyis nullához konvergál. Pontosan szedem a tablettát. Mindig ugyanabban az órában, nehogy elfelejtsem. Igaz is, fel kellene íratni. De ha mégis megtörtént? Nem, nem lehet. Képtelenség. Nyilvánvaló, hogy vírusfertőzésem van. Semmi egyéb.

Ricsi telefonál. Nem akarok átmenni hozzá? Olyan jó lenne. Mondom neki, hogy rosszul vagyok. Pontosan mi a bajom? Elmesélem. Persze anélkül, hogy Colosról szót ejtenék. Van-e valaki mellettem, kérdi. Nem, egyelőre senki. De nemsokára biztos megjönnek. Akkor inkább átjön. Nem, ne jöjjön. Olyan csúnya vagyok most. Nevet, milyen bolond vagyok. Nem arra szerződött, hogy csak akkor törődjön velem, ha csábosan nézek ki. Tényleg? Szerződött valamire? Ezt nem is tudtam. Jó, akkor jöjjön. Bár ápolnia nem kell.

Persze megpróbálom kicsit rendbe hozni magam. Lezuhanyozom. Tiszta pizsamát veszek fel. Émelygek egy kicsit. Eszembe jut, hogy nem ártana, ha hozna abból a gyógyszerből. Felhívom. Rendben, beugrik egy patikába. Mikor megérkezik, megint szól a telefon. Colos az. Nem akarom felvenni, inkább kinyomom. Ricsi kérdőn néz. Nincs kedvem senkivel beszélni. Majd később. Majd, ha jobban leszek. Visszafekszem. Lehalkítom a telefont. Megsimogatja az arcom. Az ágyam szélére ül. Nem is lehet máshová, olyan kicsi a szobám.

Amíg valami benti dologról beszél, a naptárra gondolok. Az előbb meg kellett volna néznem. De elfelejtettem. Most kérjem meg Ricsit, hogy adja ide? Nem akarom megijeszteni. Jaj, csak nehogy tényleg ... Még magamban sem merem megfogalmazni. Nem örülne neki. Sőt, nagyon nem örülne. Azt gondolná, hogy direkt csináltam. Aztán mégiscsak megkérem, hogy adja oda a naptáramat. Valamit szeretnék benne megnézni. Megkeresi, átnyújtja. Fellapozom. 28, 29, 30. Eljutottam a 30-ig. Jó, nem példátlan, de ritka. Nem valami megnyugtató. Bár korai lenne bármilyen következtetésre jutni. Nem marad más hátra, mint várni. És jobb, ha neki egy szót sem szólok.

Címkék: betegség rosszullét gyanú látogatás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr782701492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Supreme Chancellor Han Organa 2011.03.02. 08:48:05

LP, szerintem nincsen olyan, hogy JÓKOR jön a baba. Jön, amikor jön, mindig jókor van.
És egy barátnőm két gyereke is tabletta mellett fogant, annyira akartak jönni.
Nem túl jó kezdet, de annál jobb a vége .)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.02. 09:22:22

@Supreme Chancellor Han Organa: Na, ezért nem bízom a tablettában :P
Azért tud rosszkor is jönni egy gyerek, főleg, ha az apja nem akarja, h jöjjön. Vagy szted jó az, ha egy pasi belekényszerül az apaszerepbe, akarata ellenére? (Mondjuk, a nő is belekényszerül, de LP esetében volt legalább vmi vágy ebben a vonatkozásban.)
Mellékesen mondom, még semmi nem biztos. Lehet ez sima vírus is.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.02. 11:28:35

@Gloria Mundi: Esetleg szavazzuk meg, hogy gyerek vagy vírus. :-)

Remélem egyébként, hogy vírus, mert ellenkezö esetben valószínüleg itt ért véget a Ricsivel való kapcsolat, LP pedig nevelheti egyedül a gyerekét. Ami persze nem tragédia, sokan vannak így, csak LP aligha vágyik erre.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.02. 11:53:46

@α Ursae Minoris: Nem vagy vmi jó véleménnyel Ricsiről ... Nem lehet, h ennél azért tisztességesebb pasi?

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.02. 12:04:05

@Gloria Mundi: Lehetni éppen lehet, csak nem tartom valószínünek. :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.02. 12:06:42

@α Ursae Minoris: Szóval eddig azt vetted le, h egy önző disznó, aki teherbe ejti a nőjét, majd otthagyja a francba? Pénz nélkül, érzelmi támogatás nélkül, és többé rá se néz a gyerekére? Hú, ez azért nagyon kemény lenne.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.02. 12:08:14

Azt gondolná, fejét a falba verve, hogy ö is egy újabb áldozata a klasszikus "Nyugi, bevettem a tablettát!" - cselnek, hiába bizonygatná szegény LP, hogy nem volt a részéröl semmi szándékosság az ügyben. Ricsi nem hinne neki, és ezáltal nem érezné azt, hogy a tisztesség bármi másra is kötelezné öt, mint hogy következö 18 évben rendesen fizesse a tartásdíjat.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.02. 12:12:56

@α Ursae Minoris: Sztem ennél azért egy fokkal emberibb ember ez a pasi. Lehet, h az elején így érezné, és meg volna győződve arról, h LP szándékosan csinálta, de mivel arra nem tudná rávenni, h abortáljon (ezt kizártnak tartom), utóbb megbarátkozna a gondolattal, és főleg a gyerekkel. Ami nem jelenti, h együtt is élnének, h feleségül venné emiatt, de az biztos, h nem tekintene idegenként a gyerekre. Sztem.

FeketeFarkas 2011.03.02. 14:56:48

Pénteken megtudjuk mit mutatott a teszt? Kíváncsian várom.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.02. 21:02:13

@FeketeFarkas: Ha még csak alig késik, akkor hiába csinálja meg, az negatív lesz. Nem lehet ilyen hamar megtudni ...

vén betyár 2011.03.03. 08:49:13

Amint egy kapcsolatom komolyabbra fordult, előbb utóbb föltettem a kérdést, hogy szeretnék-e tőle gyereket és hogy milyen anya lenne belőle?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.03. 08:53:15

@vén betyár: Mármint magadnak tetted föl a kérdést? De gondolom, csak egy bizonyos életkorig, és csak bizonyos jellegű kapcsolatokban.

vén betyár 2011.03.03. 09:04:59

@Gloria Mundi:
Persze.Bizonyos életkortól bizonyos életkorig.:)Bizonyos jellegű kapcsolatokban - amikor komolyabbra fordult, átmeneti helyett tartósabbá vált.
süti beállítások módosítása