3. A prof

 2010.01.22. 08:00

Tudtam, hogy Agapé nem hagyja, hogy kibújjak a tévés dolog alól, pedig rühelltem még a gondolatát is. Épp elég dolgom van, nem mellesleg a doktorimat próbálom megírni, azon túl, hogy a rendház millió ügyét is én intézem, mint valami házvezetőnő. Agapé reprezentál, sürög-forog, csábít mindenkit (pénzszerzésben és lobbizásban nagyon profi), de a mindennapi, csöppet sem izgalmas feladatokat már novícia kora óta mindig másra hárítja. Hogy csinálja, nem tudom. Azt se értettem soha, hogy egy olyan nő, aki dívaként tud viselkedni, miért lett apáca. Vagyis szerzetesnő.

Valójában az is nagy kérdés számomra, hogy én miért lettem az. És a sok intéznivalón túl leginkább emiatt nincs kedvem kiállni vagy kiülni a kamerák elé, és hadoválni valamit a baromi nagy hivatástudatomról, meg hogy eszem ágában se volt soha megbánni a döntésemet. Marhaság. Mindennap gondolkodom rajta, megbánjam-e vagy sem. Úgy ébredek, hogy szeretnék valamit, valami kimondhatatlant, ami megváltoztatja a helyzetemet. Egy szerencsém van, hogy még nem tettem örök fogadalmat. Persze ha minden kötél szakad, akkor azt is meg lehet szegni.

Szóval nem akarok hazudozni egyenes adásban vagy felvételről. Akárhogyan is. Már épp elég Agapé előtt megjátszani magam. Bár néha úgy tűnik, hogy átlát rajtam. Hogy tud a profról. Mármint arról, ami a prof és közöttem zajlik. Nem,mintha bármi történt volna. Fizikailag mindenesetre. De azt sem állíthatom, hogy semmi nem történt.

A prof a témavezetőm az egyetemen. Ő a vallástörténeti tanszék góréja. 50 éves. Pont annyi, múlt héten ünnepeltük. Nagy banzáj volt, hommage kötet, vagyis minden egykori és jelenlegi fontos tanítványa, plusz jó rakás kollégája írt valami tanulmányt. Ez így szokás. Igaz, régebben csak 60 éveseknek járt, de valami buzgómócsing kitalálta, hogy most már az 50-esek is megérdemlik. Vagyis a prof mindenesetre. (Erről egyébként nem vitatkozom.)

Pont 20 évvel idősebb nálam. Szép, kerek szám. Simán az apám lehetne, talán ezért is voltam vele olyan laza kezdettől fogva. Az írásait persze ezer éve ismerem, de mivel külföldön végeztem az egyetemet, személyesen sose találkoztunk. Csak, mióta doktoranda vagyok. (Nem doktorandusz, azok a pasik, de magyarul még erre se figyel senki, hogy a doktoranduszok nagy része már nő. Mint ahogy professor emeritus is csak hímnemben létezik. Abszurd.)

Szóval a proffal kezdettől fogva megtaláltuk a hangot. Pedig tudtam róla, hogy mekkora nőcsábász, mindenki tudja. A híre messze megelőzi. Ahhoz képest, mikor először láttam, azt hittem, összekevertem valaki mással. Nem egy szép férfi. Nagyon nem az. De ha kinyitja a száját, 5 perc alatt úgy megdolgoz, hogy elkezded szépnek látni. Van ilyen. Süt belőle az intelligencia, a magabiztosság, az erotika, és a jóság. Elsőre az agya nyűgözött le. De most már ...

Nehéz megfogalmazni.

Címkék: tv születésnap egyetem fogadalom prof nőcsábász doktorandusz

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr381662454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.01.22. 08:20:52

"Süt belőle az intelligencia, a magabiztosság, az erotika és a jóság.Elsőre az agya nyűgözött le."
Meg talán a híre, ami megelőzte.Elég eltérő tulajdonságokat sugároz a prof.
"kezdettől fogva megtaláltuk a hangot."
Most már csak annak kéne hangot adni, hogy másodjára mi nyűgözte le a kedves doktorandát.
Kedves Nővér!
Kérem, ne higgyen a szemének, Ő is csak egy pasi!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.22. 10:18:51

@vén betyár: Teljesen igazad van, jobb lesz, ha Letícia vigyáz magára. Egy közismerten nőcsábász pasiról van itt szó ... Sok jót nem várhatunk tőle.

Csuri / Bariildi 2010.01.22. 11:42:03

Na tessék, puff.
Én azon aggódtam h a szentfazék szövegeket kell majd valahogy elviselnem (nehezemre esne asszem...), erre a kis Letíciáról kiderül, hogy ő maga se tudja mit keres ott a garázsban, a főnöke egy díva, ő alig várja a megváltást.... izé, ez nem a legjobb szó ide, szóval a valamit ami megváltoztatja a helyzetét, ráadásul ott a prof.
Na igen.
Álmaink férfija (??), aki apaszerepben is szóba jöhet, nem szép ámde okos, meg sármos (bár itt erről még nem vót szó, de ugye nagy nőcsábász, akkor biztos sármos is, nem?), csak a szívjóság valahogy nehezen illik bele ebbe a képbe.
Az ilyen stílusú pasiknál ez gyakorlatilag kizárt.
de majd a nővérke jól megmagyarázza nekünk, hogy a jóságos prof mitől is olyan jóságos?
Mert megdugja (bocsika!! előreszaladtam?? :)), vagy éppen mert nem??!
Kötözködök ez igaz, de mán olvasnám a folytatást.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.01.22. 14:47:33

@Csuri / Bariildi: Hát, kötözködsz nagyon, az biztos. :) A jóságos nőcsábász ritka kategória lehet, de talán-talán létezik. Hogy egy apáca szempontjából mi a jóság, az megint más kérdés ...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.22. 16:05:07

@Carmesina:

Meg az se mindegy, hány éves a kapitány.

Akarom mondani: az apáca.

Randomizer 2010.01.23. 10:59:33

Almaban `fake`-ez egy kicsit..

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.23. 11:58:42

Jaj, te pepesejt. Ne légy gyerek, miért kell elrontani a a játékot.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.01.24. 16:39:01

@Gloria Mundi: hmm... egyszerre hány könyvön dolgozol? :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.25. 10:31:15

@21 hónap: Csak egy vagyok a kommentelők közül :) De sokmindenen dolgozom egyszerre.

Ms. Mazsola · http://msmazsola.blog.hu/ 2010.02.03. 19:19:14

Hmm-hmm, Gloria, már értem ezt miért reklámozod annyira, tényleg érdekes.

Professor emeritákról: nálunk vannak :-D Ők többnyire kedves kis öreg nénik cuppogós protkóval. Szóval szeretjük őket.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.03. 20:26:22

@Ms. Mazsola: Csak olyat ajánlok, amit érdemes olvasni ;)
Emeritáknak is nevezik őket? Persze, mire erre a "posztra" jutnak, már nénikék.

Ms. Mazsola · http://msmazsola.blog.hu/ 2010.02.03. 21:33:41

@Gloria Mundi: Ühüm, a tanrendbe is így kerülnek be. :-) (Átküldjem bizonyítéknak?)
Elég kínos lenne emeritusnak nevez i egy nőt, amikor ilyen hibáért buktatnak bizonyos tanárok.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.03. 22:20:24

@Ms. Mazsola: Nem kell bizonyíték, elhiszem. Az ELTE-n viszont én emeritus-nak láttam nőre vonatkozólag, ahogy Letícia is vhol, ahová ő jár doktorira ... Szóval jó, h van, ahol erre jobban figyelnek :)
süti beállítások módosítása