287. A gondnok és a félálom

 2011.10.19. 08:00

A hajnali óráról haza. A megfázásom nem javult. Gondoltam, megiszom egy forró gyógyszert. Most a nevét nem írom le. De mindig elálmosodom tőle. Ezt tudom magamról. Nem is lenne baj. Csakhogy elfelejtettem a gondnokot. Pedig Ricsi mondta, hogy jön zárat szerelni. Persze, Ricsi is meg tudná csinálni. Ő ezt állítja. De sajnálja rá az időt.

A gondnok jött. Ami nála elég szokatlan. Mert általában nem jön, ha megígéri. Most viszont pontos volt. Először próbáltam tartani magam. Még beszélgettem is vele kicsit. Nehezemre esik, főleg, ha nagyon álmos vagyok. Aztán valami ürüggyel bementem a szobába. Ő a konyhában szerelt. Leültem a heverőre. Majd lefeküdtem. Égett a szemem. Kénytelen voltam becsukni. Attól kezdve álom és ébrenlét között lebegtem. Hallottam a kopácsolást. Olykor szitkozódott is a gondnok. Egyszer kért valamit. Felriadtam, azt se tudtam, milyen napszak van. Megkerestem a kívánt csavarhúzót. Majd visszafeküdtem. Már nem érdekelt, hogy mit szól hozzá. Csak aludni akartam.

Mikor kész lett, szólongatott egy ideig. Végül be is jött a nappaliba. Feltápászkodtam, de egy cseppet sem voltam zavarban. Nem érdekelt, hogy mit gondol. Csak szabaduljak már meg tőle. Jólesett, hogy nem kell aggódnom, milyen benyomást teszek. És mindez egy gyógyszertől. Józanul is szeretném néha így érezni magam.

Címkék: betegség gondnok

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr973313188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.10.19. 08:19:01

Sejtem, melyik gyógyszerre gondolsz, én is elálmosodom töle.
A Túró Rudi mellett mellesleg pont ezt a port szoktuk mindig magunkkal hozni nagyobb mennyiségben, amikor Magyrországon járunk.

Ezt az állapotot pedig, amiröl írsz, bizony nem sokan tudják szerek nélkül elérni. Az még az enyhe változat, amikor a megfázás és egy kis paracetamol kombinációja is elég.

Súlyosabb esetekben nyugtató (Xanax, Seduxen, effélék) kell a lazuláshoz - egyre több és több...
Na, az már szomorú dolog.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 13:42:50

@α Ursae Minoris:

Xanax? Seduxen?

Ugyan már; 4 cent erős, majd egy jó vacsora, mellé egy sör vagy két pohár bor és meg is vagyunk a kellemes ellazulással.

És még jól is esik.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.10.19. 14:20:02

@tiboru: Bizony, jó is az - és nincs is vele semmi baj. :-)

Én a "súlyosabb esetekröl" beszéltem, ami már veszélyes vizekre visz...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.19. 15:13:42

@α Ursae Minoris: Miért kell gyógyszert kivinni, ott nincs paracetamol? :-)
Hát, a megfázásban legalább van ez az egy jó, h ilyenkor az ember kicsit eldobhatja az agyát. Bár nekem ez 2 gyerek mellett ellenjavallott.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 22:01:20

@Gloria Mundi:

A szakértők agyeldobásra a paracetamol helyett mást javasolnak.

vén betyár 2011.10.20. 06:47:41

@Gloria Mundi:

Kevertet!

1 deci rum + 2 deci rum
JÓL ÖSSZEKEVERVE :)
süti beállítások módosítása