72. A másik én

 2010.06.15. 10:00

Nem tudom, hogy került oda a prof, és nem is kérdeztem meg tőle. Hagytam, hogy a kocsijához vezessen, kinyissa az ajtót. Beszálltam. A zokogás csöndes sírássá alakult. Azt hittem, azt akarja, hogy lecsillapodjam egy kicsit, aztán visszamegyünk. De beindította a motort.

Hátradőltem az ülésen, és lehunytam a szemem. Nem érdekelt, hová megyünk. Nem érdekelt, mit fog szólni Agapé, Albertina, Benedicta, és a többiek. A diákok például. Emerencia biztos megérti, hogy mégsem veszek részt a temetésén.

Vagy fél órát autóztunk, de ez csak becslés, lehet, hogy sokkal kevesebb idő telt el. A prof elég gyorsan hajtott, az utakon nem volt nagy a forgalom. Piros lámpát is alig kaptunk. Jó volt így utazni, a cél ismerete nélkül. Úgy éreztem, kibírnám, ha soha többé nem állnánk meg. Csak utaznánk szótlanul.

Mikor mégis megálltunk, egy számomra ismeretlen városrészben parkoltunk. Új, alig két vagy három éves épületegyüttes. Annyira új volt, hogy még el sem adták az összes lakást a háztömbben. Valami lakópark. Sose hallottam róla. Nem is érdekes.

A profra néztem. Levette a vezetéshez használt szemüvegét.

- Ha akarod, bemegyünk. Ha nem akarod, hazaviszlek a rendházba.
- Menjünk be - feleltem habozás nélkül.

Mintha nem is én szálltam volna ki az autóból. Fákat még nem ültettek az utcában, árnyék sehol. Az épületben viszont légkondicionálás volt, megütött a hűvössége. Az elsőre mentünk. Nem értettem, hol járhatunk, miféle lakás ez. Lakás? Vagy valami más? Találkahely? A prof külön kéglit tart fenn a barátnőinek? Ez nem valószínű, annyira azért nem keres jól az egyetemen.

- A nagyobbik lányomnak vettük - mondta, mintha hallaná a gondolataimat. - Egyelőre befektetés. Mostanság próbáljuk kiadni. Nincs valami sok bútor.

Valóban nem sok bútor volt. A nappaliban egy heverő. Leültem. A prof hozott egy pohár vizet. Érdekes, poharat talált. Egy lakásban, ahol nem él senki. Itt a légkondi csak minimálisan működött, nem volt hűvös.

Megittam a langyos, nem valami kellemes ízű csapvizet. A prof bement a szobába. Úgy láttam, csak az az egy szoba van. Közepén franciaágy. Ágynemű nélkül.

Levettem a fityulámat, amelyet elég bonyolult rögzíteni. A hajam rövidre nyírva, nemrég jártam fodrásznál. Minden apácának rövid a haja. Régen kopasz fejjel jártak. Kicsit megizzadtam a fityula alatt, jó volt megszabadulni tőle. Aztán a harisnyától. Ebben a melegben, harisnya. Hát persze. A rendi ruhához mindig harisnyát kell venni. Meg egyébként is azt mondják, úrinő harisnyában jár. Nem, mintha úrinő lennék. 

A prof az ágyra heveredett, és nézett. Nem is akar semmit, gondoltam. Mit vetkőzöm itt neki? Abba is hagytam, és hanyatt feküdtem az ágyon. Fekete egyberuha, fehér csíkkal. Cipzár hátul. Fehérnemű? Jaj, az a ronda apácás fehérnemű.

Címkék: kocsi utazás lakás vetkőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr371714857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csuri / Bariildi 2010.06.15. 12:59:10

Na, bonyolódik....
És mi a folytatás? Mikor lehet megtudni?????
Mondjuk a profból kinéztem, hogy van valahol egy bármikor elérhető üres kéglije - milyen praktikus, ha nőzni akar az ember, nem?
Leti meg már úgyis el van szánva mindenre, szerintem.
És mennnnnyire NŐ: az utsó mondat, hogy milyen fehérnemű van rajta :))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.15. 13:11:08

@Csuri / Bariildi: Sztem a többiek észre se vették, h van egy 2. poszt. És te már a folytatást követeled! :)
Hát, ez a kégli azért kicsit rizikós is lehet. Mer a feleségnek is van hozzá kulcsa esetleg.
A fehérnemű, na igen, az nem mindegy ...

rozsdafarku 2010.06.15. 13:27:52

@Gloria Mundi: Gondolod, hogy a felesége is odajár?A nők azért dörzsöltebbek...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.15. 14:31:30

@rozsdafarku: Nem ugyanabból a célból, de a feleség is megfordulhat ott. Mostanság próbálják kiadni. Mi van, ha egy bérlőjelölttel beállít az asszony? De tkp sztem a prof bebiztosította magát, nem hiszem, h ilyet kockáztatna. Az nem vallana rá.

rozsdafarku 2010.06.15. 14:57:34

- Ha akarod, bemegyünk. Ha nem akarod, hazaviszlek a rendházba.
Na, ez az 1 szól 1 kicsit a prof mellett!A nőre hárítja a választás, a döntés felelősségét!Jöhet a vigasz!Mert olyan jóságos, mint tudjuk.
Kedves volt, közvetlen, humoros. Mindig úgy érzem, hogy egy másik univerzumba kerülök, ha vele vagyok. Egészen elvarázsol. Minden percet élvezek, és persze mindig többet és többet szeretnék./11.Ujjgyakorlat/
Ez meg a csinos harmincas ártatlanka mellett szól!

Csuri / Bariildi 2010.06.15. 15:07:41

@rozsdafarku:
Ááááá, miért ártatlanka??? Férjnél volt (vagy csak majdnem), terhes is volt már, szóval nem egy szűz kamaszlányról beszélünk....
És igen, a prof felajánlja a választást, soha nem győzködi, pláne nem kényszeríti.
No persze, azért tudni lehet, h merre hajlik Leti a dontésben.... De akkor is: az ő döntése.
Ami azért is fontos, mert tudnia kell, hogy ettől kezdve a felelősség is nagyrészt az övé.
Minthacsak felnőtt lenne :)
Ami 30 évesen nem olyan nagyon valóságtól elrugaszkodott elvárás, nem???!

rozsdafarku 2010.06.15. 15:12:47

@Csuri / Bariildi: Nem az:Lehet, hogy csak egy kicsit irigy vagy féltékeny vagyok a jóságos prof-ra, a végén még elcsábítja "ártatlan"-kát...:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.15. 15:28:24

@Csuri / Bariildi: Sztem nagyon fontos, ha Letinek kell döntenie. Pedzegettem már, h itt jócskán van pedagógiai szándok ...
@rozsdafarku: Miért, még kételkedsz benne? És igen, szeretnél a helyében lenni, gondolom. De lennél-e elég opportunista?

klasztika 2010.06.15. 21:16:01

@Gloria Mundi: egy profnak legyenek is pedagógiai szándékai:)

szerintem szükségszerű volt megkérdeznie, amit megkérdezett, különben utólag mindenért (bármiért) ő lenne a felelős.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.06.15. 21:57:59

@klasztika: Akkor se ő lenne mindenért, hisz nem rabolta el Letit. L. önként ment vele, önként szállt be a kocsiba. Bármelyik pillanatban meggondolhatta volna magát. Sztem ennek is pedagógiai üzenete van: te döntöttél így, te akartad. (Mekkora a különbség az Angéla-Colos atya "pároshoz" képest, ha az a sztori nem újabb kamu.)

klasztika 2010.06.15. 22:03:29

@Carmesina: jogos párhuzam a két ellentétes sztori között. tfh igaz, és akkor két sztorit ki lehet fejteni végig. ha meg nem, még a végén Néri lesz Agapé elfeledett szerelme, mint a State buoni se potete-ben a végén..

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.06.15. 23:26:38

@klasztika: Néri sztem nem abban a ligában játszik :)

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.06.15. 23:27:11

@Carmesina: Vagyis nem Néri, Agapé. Nagyon késő van már ...

klasztika 2010.06.16. 06:24:18

@Carmesina: jójó, ezt már többször írtátok, meg Leti is sejttette, de azért nagy fordulat lenn, na.:D

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.06.16. 08:49:10

A kérdés akkor is manipulatív volt. De helyénvaló. Nem a Mikulás, hanem egy hús-vér férfi, akinek hadd legyenek már szintén vágyai.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.16. 09:29:08

@21 hónap: Nyilván vannak vágyai :) És a prof kérdései sztem elég gyakran manipulatívak. Ha nem mindig ... De ezt nem érzem problémának.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.06.16. 16:46:21

höhö, a csongor ráadásul szivarmárka is volt, ha jól emléxem :)

leti+prof az égi, intellektuális, angéla + a síbajnokok a profán tükörkép.

ha cs@t most íródott volna, tuti még mirígy is benne lett volna a tutiban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.06.16. 16:55:07

@Gildor Inglorion: de volt ám! Életemben akkor jártam először az Amerikai úton, mikor a reklámügynökségtől lejmoltam egy A4-es Öreg szivar nem vén szivar plakátmásolatot az akkori fickómnak :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.16. 21:14:07

@Gildor Inglorion: Annyira éginek tűnnek? Az intellektuális rendben van, de hogy olyan égiek lennének ... Sztem teljesen más műfaj. Egyébként Csongorék kissé bárgyúak :P
süti beállítások módosítása