105. A család újabb tagja

 2010.08.06. 08:00

Judit bemutatott a nagyobbik lányának, Saroltának. Mióta tudom, hogy Judit a prof felesége, persze rákerestem a gyerekekre is az iwiw-en. A prof nincs regisztrálva, és nem említette a gyerekei nevét. Tehát csak azután tudtam őket megnézni, hogy rájöttem, Judit a felesége. És, hogy elárulta a keresztnevüket. Judit nem vette fel a prof vezetéknevét, ezért nem is gyanakodhattam rá, hogy férj és feleség lennének.

Sarolta magas, vékony lány. Azon a néhány fotón, amit láttam, nem igazán látszott az arca. Most megdöbbentett, mennyire hasonlít az apjára. Vagy mennyire emlékeztet rá. Főleg a tekintete. A mosolya. Nem kifejezetten szép, de helyes. Kedves. És nagyon magabiztos. Első látásra megkedveltem. Mégis kellemetlenül érintett, hogy kénytelen vagyok megismerni. Egyre rosszabb a helyzet. Lassan a prof egész családját ismerem. És ez egyre lehetetlenebbé teszi, hogy bármi legyen köztünk. Minél közelebb kerülök, annál távolabb kell lépnem. Kellene.

Sára kíváncsi volt rám. Indiszkrét kérdéseket tett fel a legnagyobb természetességgel. Judit kicsit megrótta, elnézésemet kérte. Persze nem válaszoltam mindenre. De nem is sértődtem meg. Szinte elbűvölt ez az ártatlan nyíltság. Ha más a helyzet, ha nem ebben a csapdában vergődöm, amelyet ő családnak hív, talán őszintén válaszolok neki. Így nem tehettem.

Ráadásul még mindig nem szóltam egy szót sem arról, hogy a prof tanítványa vagyok. Judit nem említette a férjét teljes nevén. Tehát hivatalosan nem tudhattam, hogy a proffal azonos. Ha ő tényleg nincs tisztában ezzel a ténnyel, akkor nem én fogom felvilágosítani. Most reszkettem attól, hogy a prof beszélt rólam a lányának. És ezúttal fog kipattanni az egész titok. De a jelek szerint Sára sem tudott arról, hogy az apjának apáca doktorandája lenne. Vagy tudott, és úgy döntött, hogy hallgat. Az ilyen apák lányai hamar megtanulnak hallgatni.

Címkék: gyerekek sára judit izgalom prof

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr482111646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csuri / Bariildi 2010.08.06. 11:03:28

Jaj, jaj, Leti egyre jobban belegyalogol a prof családjába... És Judit még azt sem tudja, h a férje tanítványa. Jó, értem, a családnevük nem azonos, de egyszer majcsak kiderül valahogy...
Ha Judit ilyen természetességgel mutatja be a lányát, legközelebb elhozza a férjét is, miért is ne? Nézd, kit költöztettem be a lányunk lakásába ideiglenesen...
És Judit nem kellett egyeztesse a proffal, hogy valakit beenged a gyereknek vett, üresen álló lakásba??
Kétlem, h a prof a lányának beszélt volna az apáca hallgatójáról, nem életszerű... Pláne h kikezdett vele :)
Ettől még jó duma, h az ilyen apák lányai megtanulnak hallgatni....
És mikor fog összefutni az egész család Letivel??
Jajj, kínosság a négyzeten.

gabor4x 2010.08.06. 16:51:40

Szerintem a prof tudhat arról, hogy Judit kiadta a lakást Letinek. Leti részéről indokolt lenne, hogy megpróbáljon kapcsolatba lépni a proffal, de gondolom, a kommunikációs stop miatt mégsem teszi.

aklubisz 2010.08.06. 17:11:13

Ám ha a prof tud arról, hogy Judit kiadta a lakást Letinek, akkor miért nem jelentkezik Letinél, hogy egyeztessenek? Ha tudatosan csinálja, akkor ez már majdhogynem kínzás.

Jaj nagyon izgulok.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.07. 20:51:36

Letinek és a profnak egyeztetniük kellene a legendáikat.

Attus Germanicus · http://attus.hu 2010.08.07. 21:09:54

A poszt címe egyes számban szól az új családtagról, ellenben a cikkben van egy Sarolta, meg egy Sára. Figyelmetlen volt a szerző ;-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.08. 12:28:36

@tiboru: Tagadni nyilván ostobaság lenne, mármint azt, h ismerik egymást. Mi másra kéne legenda? :)
@örömlány: Ja, a Sára nyilván a Sarolta becézése.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.17. 10:56:11

@Gloria Mundi:

A legenda annál sokkal finomabb dolgokról szól, mint a tagadás vagy az elismerés.

Az, hogy ismerek (vagy nem ismerek) valakit, az egy kétbites állítás: vagy igaz, vagy nem.

A legenda (egy ilyen esetben) arról szól, hogy honnan, mióta, mennyire, milyen a kapcsolatunk, stb...

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.08.17. 22:13:49

@tiboru: Ebben az esetben ezt nem kell külön kitalálni, hisz legális a kapcsolat, tanár-diák. Csak elhallgatni kell az egyebeket, nem?
süti beállítások módosítása