Mint kiderült, Benedictával kell egyezkednem. Ő veszi át a munkáltatói szerepkört. Most először mentem vissza a Szűzgarázsba. Ördög nagyon örült nekem. Persze, hogy gondoltam rá, magammal kellene vinnem. De nem tehetem. Juditék lakásába nem vihetek kutyát. Fogalmam sincs, hogy állnának a dologhoz, de jobb nem túlzásba vinni a szívesség-kérést. Sajnálom Ördögöt. És fáj a szívem érte. De nem lehet. Talán később, valamikor.

Benedicta hűvösen fogad. Visszakéri a mobilt. Legalább a számomat megtarthatom? Különben elérhetetlenné válok. Nem, erre nincs mód. A SIM kártya a rendé. Szerezzek magamnak új számot, új mobilt, amit csak akarok. Próbáljam felfogni, hogy szakítottam velük. Én döntöttem így. Vagy tán meggondoltam magam? Nem gondoltam meg magam. Lehet, hogy még azt a szerény blúzt és nadrágot is sajnálja tőlem, amit viselek. Meg a csodálatos fehérneműmet. Úgy kellene, pucéron elvonulnom, mint Szent Ferenc tette a Zefirelli-filmben?

De nem provokálom Benedictát. Szerencsére volt annyi eszem, hogy minden üzenetet és beplántált számot kitöröljek a mobilból. És a számomra fontosakat felírjam. Mégis nagyon kellemetlenül érint, hogy még a kártyát sem tarthatom meg. Hiába szerzek másik telefont, nem lesz könnyű mindenkit értesíteni, hogy ne keressen többet a régi számon. A prof például elérhetetlen. Ez nyugtalanít leginkább. Ha valakinek odaadják ezt a SIM kártyát, és sms-t kap a proftól. Ha az sms egy kicsit is árulkodó. Nem csak nekem lehet kellemetlen. Neki is. Agapé biztosan nem kürtölte világgá, hogy tud a proffal folytatott kapcsolatomról. Ha az kapcsolat ...

Alig vagyok képes odafigyelni arra, amit Benedicta mond. Elém tol egy rakás papírt, hogy írjam alá. Már fognám is a tollat, hogy aláírjam. De mégsem teszem. Inkább átolvasom a papírokat, mondom neki. Van egy közöttük, amelyben arról nyilatkozom, hogy nincsenek további követeléseim a renddel szemben. Ezt még nem írhatom alá. Hazaviszem, és átolvasom.

Benedicta bosszús. Szeretne pontot tenni a dolgok végére. Csalódás vagyok neki, ahogy Angéla is az volt. Egyébként meg se kérdezi, mi van vele. Nem akarja tudni. Dühös ránk. De engem még kénytelen lesz viszontlátni.

Címkék: mobil sms nyilatkozat sim kártya benedicta

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr912111710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.09. 09:10:19

Ez a SIM-kártya, ez okozhat kínos helyzeteket. De az elvesztése sem lett volna megoldás...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.09. 09:12:59

Vajon valóban képesek "csupasz fenékkel" elengedni a kilépetteket?

Attus Germanicus · http://attus.hu 2010.08.09. 09:35:03

@örömlány: Ennek ez a szokásos elintézési módja ilyen esetekben.

Csuri / Bariildi 2010.08.09. 10:01:24

Hát, igen. Elvek, meg érzések, meg kalandok - de ez itten kérem a hétköznapi csupasz valóság.
Remélem Leti valamit mégiscsak vissza tud szerezni a rendtől.... Ha jól emléxem volt valami kis örökölt ház is, amit átadott mikor belépett, na az pl ott kell maradjon? Örökre lemondott róla? Ez azért érdekes.
És fizetést sem kapott, pedig dolgozott. Az csak a lakhatás, és kaja ellentételezésére volt elég??
Anyagilag, jogilag egy ilyen apáca pont olyan státuszban van, mint egy kiskorú gyerek.
Azzal a különbséggel, hogy az majd egyszer örökölhet....
Egy apácának nincs semmije, és nem is lesz. Kemény.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.09. 11:14:30

@Csuri / Bariildi: Igen, gyönyörű eljárásmód. Főleg a felebaráti szeretet nevében. De ha jóban marad a tartományfőnökkel a kilépő testvér, akkor segíthetik ideig-óráig. Vagyis, ha nem szakítasz durván, akkor vannak esélyeid. Kb, mint amikor egy kamasz elmegy otthonról, és haragban válik el a szüleitől. De ő később még örökölhet, igaz, csakhogy az a később akkor, 18-19 évesen baromira nem számít semmit.
A házat visszaszerezni? Ez sztem esélytelen. Lehet, h már sokkal többet ér, mint amikor átíratta, és lehet, h azóta többet költött rá a rend, mint amennyit eredetileg ért (pl, mert felújíttatta, kibővíttette) ...
Mindenesetre azt, ami az agyában van, már nem vehetik el tőle. Jó, h nem csak tudás, hanem gátlások is vannak benne, de ez már más kérdés ...

aklubisz 2010.08.09. 12:28:32

Nem emlékszem pontosan, és kicsit lusta is vagyok utánajárni; hány éves volt Leti mikor csatakozott? Pontosabban hány évesen mondott le a házáról?

Lehet beszámíthatatlanságra hivatkozni ilyen esetben?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.08.09. 14:16:59

No, végigértem.
Szerintem Angéla gyereke jó helyen lenne a proféknál - feltéve, ha nem akarja vállalni.

Amúgy meg emszít tessék elővenni segítségnek, nem hinném, hogy zokon venné. A kislányom apja pont ilyen mogorva farkasból lett. Egyszerűen csak levetette a bundát, és egy jófej, jóképű fickó bújt elő ;)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.10. 20:28:11

@aklubisz: Annyi biztos, h nagykorú volt. És beszámíthatatlanságra akkor bárki hivatkozhatna, aki pl szerelemből kötött házasságot :P
@21 hónap: Lehetne, elviekben jó helye náluk, de ki nevelné? MC mogorva lenne? Én nem érzem annak. Viszont elég segítőkész, tán rossz a lelkiismerete? vagy megint akar vmit? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.17. 11:01:31

@aklubisz:

Beszámíthatatlanságra nem, maximum megtévesztettségre (ez is semmissé tehet visszamenőlegesen egy szerződést).

Ha Leti be tudja bizonyítani, hogy őt átbverték, illetve tévedésbe ejtették és/vagy tartották, akkor van rá matematikai esély.

De neki kell bizonyítania (polgári perben). Ha bűnügy (Btk. 318.§), akkor meg feljelentést kell tenni, de itt asszem már elévülés van.
süti beállítások módosítása