120. Beszéd, kávé, pihenő

 2010.09.10. 08:00

A beszélgetésünk derűs. De a prof egyetlen mozdulattal sem utal arra, hogy legutóbb hogyan váltunk el. Csókról szó sincs. Nem kérdem, miért. Így akarja valami miatt. Számítottam is erre, meg nem is. Bizonyos szempontból csalódás. Viszont alig van időnk. És tényleg sok mindent meg kellene beszélnünk.

A szerviz nem tudja vállalni az autót, elindulunk visszafelé. Megállunk egy kávéra. Aztán a prof észreveszi, hogy szinte szédelgek az éhségtől. A kávézás előtt meg is ebédelünk. Halkan beszélgetünk, bár az étteremben éppen akkora az alapzaj, hogy senki nem hallhatna bennünket.

- Mit tettél volna, ha elszólom magam? - kérdezem. - Ha elmesélem az egész dolgot Juditnak?
- Nem tudom. Álltam volna, mint a hülye. De eszembe se jutott. Bíztam benned. Most is bízom.
- Nem ártanék tudatosan se neked, se neki. Ez természetes. De véletlenül. Tudatlanságból elárulhattalak volna.
- Így utólag tényleg nem kellemes gondolat. Hála Istennek nem történt meg. Egyébként nem zárom ki, hogy Juca akkor is hallgatott volna. Botrányt nem csap. Az nem az ő stílusa.
- És, hogy elhagyjon?

A prof megcsóválja a fejét.

- Ha akart volna, elhagyott volna már.
- Sosem akart?
- Nekem sose mondta. Ami nem jelenti, hogy nem is gondolt rá.
- És te? Gondoltál rá, hogy elhagyod?
- Nem szokásom cserbenhagyni azokat, akiket szeretek.
- De akkor miért csalod meg?
- A kettőnek semmi köze egymáshoz, Leti.
- Hogyne lenne köze.
- Számomra nincs. Szeretem a feleségem. Szeretem a lányaimat. Ez megingathatatlan tény.
- Akkor mégis, miért kellenek más nők? Nem kívánod már Juditot?
- Ritkán. És azt hiszem, ezzel ő is így van.
- De nem vagy benne biztos.
- Nem vagyok benne teljesen biztos. Jelét mindenesetre ritkán adja.
- Ne haragudj, nem szabadna így faggatóznom. Ez a magánügyetek.
- Mesélj inkább erről a Richárdról. Juca szerint nagyon rendes fiúnak tűnik. Mit csinál?

Ricsi … Remélem, nem pont most próbál visszahívni. Kikapcsoltam a telefont.

- Most épp gyűlöl – válaszolom.
- Nem túl erős kifejezés ez? Miért gyűlölne?

Röviden elmesélem. A prof elgondolkozva fújja a füstöt. Már a kávénál tartunk. Nagyon jólesik elmondani neki, ami történt. Pedig meglehetősen különös. Miatta sértettem meg Ricsit. Most mégis úgy tűnik, atyai jóbarátként próbál tanácsot adni.

- Ha van egy kis esze, lehiggad, és hamarosan felhív.
- Nem tudom. Olyan engesztelhetetlennek tűnt.
- Lehet, hogy azóta magához tért, és kínos neki, amit csinált. Azért nem jelentkezik.
- Gondolod? Nem hiszem.
- Ha komolyan akar tőled valamit, jelentkezni fog.
- Mit akarhatna tőlem?
- Nem mondta?
- Konkrétan nem. De együtt él valakivel.
- Hm. Lehet, hogy ő se tudja, mit akar.
- Lehet.
- Leti, ne vegyél mindent annyira komolyan. Ha Ricsi jelentkezik, jó. Ha nem, akad majd más.

Akad más? És ő? A prof? Ezentúl nincsenek szándékai velem? Átnyúlok az asztalon, hogy megfogjam a kezét. Simogatja egy kicsit a kezem. De nem izgat fel. Nem akar felizgatni.
 

Címkék: házasság megcsalás judit komolyság prof richárd leti

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr42273818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.09.10. 09:23:14

Milyen kedves, megértő, jóságos a prof!Ő aztán mindig tudja, hogy mit akar!

vén betyár 2010.09.10. 09:59:04

@Gloria Mundi: Leti kipipálva.Azt akarja, hogy ne derüljön ki a kaland és esetleg azt sem bánná, ha Panka összejönne Richárddal./Mrt olyan jószívű./

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 11:07:27

No kérem, akkor aki a "csak egy numerára kell" sorban állt, kettőt léphet előre :)

Csak engem idegesít ez a Jucázás?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 11:21:31

@vén betyár: @21 hónap: A prof nem tud jót lépni. Ha megdöntené a hátsó ülésen, akkor szemét. Ha nem akarja folytatni az erotikus vonalat, akkor is szemét. Ha szeretné, ha Leti egy hozzá illőbb pasit találna (ahogy annyit beszéltetek róla, h Ricsi így meg úgy), akkor szemét. Ki érti ezt?
Miért idegesít a Jucázás? Van, akit így szólítanak, ha Judit.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 11:25:58

@Gloria Mundi: azt hiszem, nem ítélkeztem, csupán ténymegállapítottam.

Nekem is volt Juca barátnőm, de ennek, és annak, hogy - köszönöm a felvilágosítást - vannak Juditok, akiket így becéznek, semmi köze ahhoz, hogy az állandó jucimuci _engem_, _személy_szerint_ idegesít.
Gondolom, Judit sem sanyikázza a profot, mikor róla beszél.

vén betyár 2010.09.10. 11:27:10

@Gloria Mundi: Szegény, szegény prof.Nem tud jót lépni, még szerencse, hogy nem szokása cserbenhagyni azokat, akiket szeret.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 11:29:39

@21 hónap: Mindig bajod van a nevekkel :P Nem Jucika, azért.
A profnak még a nevét se tudjuk.
@vén betyár: De szarkasztikusnak tetszik lenni :P

Kotopita 2010.09.10. 11:51:33

Milyen ismerős egy nős ffi szájából az a " mi már nem (vagy csak naygon ritkán) szeretkezünk az asszonnyal." Főleg szeretőknek és becserkészendő nőknek mondják.És az is ezt mondja sajna, aki szinte naponta.Persze néhány esetben attól még lehet igaz, de 98%-ban kamu!!!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 11:53:07

@Kotopita: Aszittem, te nem kezdesz nős ffiakkal. Akkor honnan tudod? :)
Egyébként meg ki lát be a hálószobákba?

Kotopita 2010.09.10. 12:00:24

@Gloria Mundi: Attól, hogy Én nem kezdek, velem még kezdhetnek és persze számtalan bnőm, ismerősöm is van, anyukám pedig válóperes ügyvéd. Szal láttam, hallottam dolgokat. :-PPP

vén betyár 2010.09.10. 12:13:24

@Gloria Mundi: Sajnos@Kotopita: -nak igaza van.Senki sem lát be, de az információ cserélődik.Én is hányszor hallottam, hogy. ÁÁ, - áááá, a férjem már nem... vagy csak nagyon ritkán... akkor is minek...
Tessék mondani, ez mentőkörülmény?

Kotopita 2010.09.10. 12:27:34

@vén betyár: Háát, a legtöbb házasságról ez az adoma jut eszembe:
"-Pesta bátyám, mér' vonít a kutya?
- Mert belefeküdt a rajzszegbe és szúrja a hasát.
- Hát, akkor miért nem kel fel róla?
-Mert annyira nem fáj neki."

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.09.10. 12:31:38

Nős férfi addig nős, amíg el nem válik. De családot szétverni!? :(

vén betyár 2010.09.10. 12:35:00

@Kotopita: :D:D:D:D
Amikor az egyszeri juhászbojtár megnősült, azt mondta az öregjuhász:Na, fiam, vége a magányos éjszakáknak.
Megszólal a számadó: Mégcsak most kezdődnek!

vén betyár 2010.09.10. 12:38:59

@életfa: Soha sem értettem igazán, hogy képzeli a sok csitri, hogy az ő kedvéért elválik és hozzá bezzeg majd hűséges marad a hűtlen férj?

Kotopita 2010.09.10. 12:39:32

@életfa: Igen, ezen én is soxor gondolkodom. Mi a jobb: egy szar vagy középszar házasságban bent maradni (mert a gyerekek, a vagyon, a megszokás, mert a másik sem különb...sorolhatnám), vagy kilépni és szétverni egy esetenként 30-40 éves felépítményt...Egyébként elválni sem könnyű. És a "szeretőm van" címszóra nem is szokásuk a bíróságoknak csak úgy azonnal szétválasztani a feleket.És érdekes módon, ha a férj tart szeretőt, az ritkán kezdeményezi a válást, inkább a megalázott asszonyka szokta kezdeni, ha már megunta. A legtöbb ffi marad ebben a kényelmes szituban.

Kotopita 2010.09.10. 12:46:25

@vén betyár: Ezért is írtam pár bejegyzéssel korábban, hogy nős ffival nem kezdünk, mert ha szétverünk egy családot, az se jó, ha meg szeretők maradunk, az meg mind2 nő részére megalázó helyzetet teremt.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 12:51:38

@Kotopita: és jobb a gyerekeknek hamis példát mutatni, végső soron önmagunkat is átverve?
Egyszer felálltam már az asztaltól, mert hazugságnak éreztem a színjátékot. Soha nem bántam meg, pedig voltak kemény perceim, kisgyerekkel, egyedül.
Így érzem tisztességesnek mindenki irányában.
A felismerést, hogy szar van a palacsintában, nem a visszafogott csámcsogásnak kéne követnie, hanem a kivakarásnak.

vén betyár 2010.09.10. 12:52:09

@Kotopita: Nincs az a, nincs olyan rossz házasság, amelyiket érdemes lenne egy harmadikért, harmadik miatt feladni.Megszüntetni, mert tarthatatlan, boldogtalan, kilátástalan!
Igaz, némi biztatásnak, kilátásnak látszik sokszor egy harmadik, pedig nem az!
Jobb a megszokott rossz, mint a bizonytalan jövő?
A bizonytalan jövő még mindig biztosan jobb, mint a biztos rossz!

Kotopita 2010.09.10. 12:55:26

@21 hónap: Mondom, nem tudom.De a prof mindenesetre nem válik. Viszont szeretőket meg tart. Ezt se jobb, az se jó.
Ezért nem megyünk bele házas emberrel (ffi /nő) kapcsolatba.Tényleg olyan nehéz ez a szabály?

Kotopita 2010.09.10. 12:58:33

@Kotopita: Ezért nem tudom Letit se sajnálni.Sírt, meg csalódott egy nős pasi (prof)miatt...Meg sírt Ricsi miatt is..meg rossz percei voltak. Hát evvan. Ő akarta, nem ítélem el, se meg, de sajnálni se fogom!!!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 13:07:48

@vén betyár: Ezt te mondod???
Vagy csak megint provokálsz?
Szóval, ha vki egyszer rosszul választott, vagy csak tökéletesen megcsömörlött attól, akivel együtt él, szorítsa össze a fogát, és bírja ki?
@Kotopita: Senki, de senki nem gondolta, h a prof válik. (Láttam én már karón varjút és válást is, de a profnál erről tényleg nincs szó, ezt Leti is tudja.) De a szeretői kapcsolat miért megalázó a 2 nőnek? Tudod, miért? Mert arra szocializálnak bennünket, h jogunk van kisajátítani a másik embert, és akkor is kikényszeríteni, h csak velünk szexeljen, ha neki másra van igénye. Sőt, ha mi nem akarunk már szexelni vele, akkor se szexeljen mással. Szted ez így tisztességes?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 13:09:25

@21 hónap: Minden szitu más, van, aki mást érez tisztességesnek, vagy másra van lehetősége.

vén betyár 2010.09.10. 13:12:42

Kivételesen :)
@21 hónap: -nak tudok igazat adni.Így visszatekintve /pesze, így már könnyű/ csak azt bánom, hogy anno nem előbb váltunk, ha már mindketten elkövettük az alapvető hibát, hogy rosszul választottunk.Anak viszont örülök, hogy nem harmadik miatt váltunk, pedig volt 4. 5. is - de csak mint következménye az egész alapvetően elhibázott házasságnak.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 13:15:21

@vén betyár: Haha ... Az ember sztem mindig azért válik, ha válik, mert a házassága nincs rendben, nem azért, mert van vki más, 3., 4., x.
De nem mindenki engedheti meg magának a válást.

vén betyár 2010.09.10. 13:24:08

@Gloria Mundi: Igen, azért válik és azért van, lehet a 3.4.5.is.
De ahány ház, annyi szokás.@Kotopita: Nem minden nő számára megalázó, ismertem olyanokat akik büszkén vállalták a 3. szerepét, meg sok olyat is, akinek fenntartotta, megmentette?, segített elviselni a házasságát, hogy máshol meg ő volt a 3.
Nem mindenki engedheti meg magának a válást.
És a társának, és hogy TŐLE elváljanak?
Hű, de nehéz ügyek ezek!

vén betyár 2010.09.10. 13:32:52

@vén betyár: Bizony, nagyon nehezek.Amit nem eszel meg, az nem hízlal, amit nem tudsz, az nem boldogtalanít.
Ismertem boldog házasságban élőket, ahol csak a férj halála után derült ki, hogy máshová is fizette a gyerektartást.
Meg olyat is / nem egyet/, aki boldogan neveli a más természetes gyermekét, azt hívén, hogy a sajátja.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 14:10:24

@Gloria Mundi: nem engedheti meg magának?!
Max. Iránban, és egyéb, hasonlóan liberális helyeken. Ha az alapvető őszinteséget "nem engedheti meg" önmagával (és ha vannak, a gyerekeivel!) szemben, akkor mégis mi a túrót akar még az élettől?
Ilyenkor jön a rák, meg társai, és amit elkényelmeskedtünk "nem engedhetem meg magamnak" felkiáltással, azt bevégzi.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 14:38:30

@21 hónap: Pl anyagilag. Pl, mert nem akarja hajléktalanná tenni a férjét. Ugye, h van épp elég pasi, aki hajléktalanként végzi egy válás után? Tökmindegy?
Nagyon sokféle emberi helyzet van.

vén betyár 2010.09.10. 14:42:34

@21 hónap: Tulajdonképpen teljesen igazad van, DE, De!A válás jogi lépés, a szétköltözés meg megoldandó, sokszor megoldhatatlan.Válás után 3 évig éltem együtt a volt feleségemmel, asse vót jó, sőt!Ha már, akkor szétköltözés, önálló élet - ez a lényeg, a jogi lépés csak /csak?/ szentesíti.

Kotopita 2010.09.10. 14:50:03

@vén betyár: Friss sztori: család barátja 46 éves, neje szintén, most vettek 30 miláért közös családi házat (felét hitelre)Bp egyik külső kerületében. Ffinek szeretője van. És miért nem válik el? Mert nem akarja a családi házat feladni, ami élete álma volt.Asszony vagy tudja vagy nem, nála inkább az játszik, h 46 évesen donna tonna testalkattal nem akar egyedül maradni a várható női átlagéletkoráig (72év).De ffi kifejezetten a ház miatt nem akar! :-PPPP

vén betyár 2010.09.10. 14:58:42

@Kotopita: Tipikus.Sajnos.
Ffinak mindene megvan: ház, szerető, asszony.Ez igen!Boldog?
Asszonynak is mindene megvan: ház, férj!Akarhat még vmit?
Boldog.Örül, hogy él.

rozsdafarku 2010.09.10. 15:10:37

@Kotopita: Más: 3 gyerek, 3 szobás lakás.
Elcserélhető 2 kisebbre, DE NEM VÁLUNK, mondja az asszony, mert a lakás a gyerekeké is.
Férj 5o évesen agyvérzésben elhuny.
Gyermekek férjhez mennek, élik az életüket.
Asszony boldogan éldegél a 3 szobában.

Kotopita 2010.09.10. 15:11:23

@vén betyár: Erre mondják, hogy "elvannak." Végülis vér nem folyik...Sajna az említett példában ffi: jóképű (egyetemi docens, nem prof!), okos, asszony: mázsa húsz és sajna arcra is olyan, h ijesztegetni lehetne vele gyerekeket.Ffi mindenhol megkapja a tutit, bolond lenne válni...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 15:24:16

@Kotopita: @rozsdafarku: Ti csak milliomosokat ismertek, basszus? Hát, én nem csak :P

rozsdafarku 2010.09.10. 15:27:18

@Kotopita: ... meg újranősülni!
Ilyen kiszolgáltatott kiszolgálót még egyet úgysem talál.Okos!
Majdnem azt mondtam, hogy az asszony is keressen szeretőt...

Kotopita 2010.09.10. 15:28:48

@Gloria Mundi: Már hogy lenne milliomos-a szó gazdag értelmében? amikor hitelt vettek föl (15 millát), meg egy régi panel adtak el közösen(15 milla).Egyébként minél gazdagabb vki, annál sóherebb váláskor.De mondom: nem akarja eladni és visszatérni a régi szinvonalra, amig évekig jó volt neki.
Egyébként 2 ph érték van váláskor:
-az egyik az istennek se akarna válni, pedig ütik-verik, vér folyik
- a másik (és főleg a mai 35-30 alatti fogyasztói társ-ban felnőttek, én is e korosztályba tartozom sajna), aki minden szirre-szarra válik. Tudod, nem menő a cipőm,mobilom ugyan még hordható,semmi baja, de új kell és a társat is így cserélgetik...

Kotopita 2010.09.10. 15:30:37

@rozsdafarku: A Donna Tonna úgy körülrajongja, hogy ihaj!!!És biza még szex is van köztük!Csak a ffi válogathat a kis fiatal, soxor önmaguktól felajánlkozó, bevállalós diáklányok közül...

Kotopita 2010.09.10. 15:35:24

@rozsdafarku: A Donna Tonna úgy kiszolgálja, hogy ihaj!!!És még a szex is működik köztük!
Csak a ffi válogathat a kis fiatal, soxor önmaguktól felajánlkozó, bevállalós diáklányok közül..

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 15:36:26

@Gloria Mundi: miért kéne anyagilag tönkretenni valakit?
Nem jött be, kész. Szét lehet menni. Senkinek sem könnyű külön. De ha együtt nem megy, akkor ennyi.
Lehet úgy is, ahogy vénbetyát csinálta. Meg lehet úgy is, hogy a kettő közül az egyik hajléktalan lesz.
Érdekes, az én volt férjem nem lett hajléktalan, pedig én voltam a pénzkereső. Nem forgattam ki semmiből, és nem kérek tőle egy fillért sem.
Gyerektartás címén lepapiroztuk, hogy a félkész ház az enyém. Az, aminek az árát az én keresetemből fizettük ki. Most pedig 40%-on állva pont semmit nem ér.
Egyszóval az anyagi dolog duma. Álltam már én is egyetlen hátizsákkal a világban, azt is túl lehet élni. És ha kettéosztanak egy háztartást, akkor mindenkinek jut.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 15:40:46

@Kotopita: Van azért más kategória is :)
@21 hónap: Mondom, h mindenféle szitu van, olyan is, amiben nincs hová mozdulni. Persze nem kötelező elhinni. A te férjed nem lett hajléktalan, örülj neki.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.10. 15:44:37

@Gloria Mundi: nem, mert válás után egy évig még segítettem, ahol tudtam. Anyagilag is.
Attól, hogy egy kapcsolatot felbontunk, még nem kell kutyába lemenni.

Kotopita 2010.09.10. 15:47:01

@Gloria Mundi: irtam, hogy a 2 szélsőérték....

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 15:54:28

@21 hónap: Láttam már nagyon gáz helyzeteket, és van, h csak családi (szülői) segítséggel bírják megoldani a szétválást. Van, ahol erre sem lehet számítani.
@vén betyár: Persze, érdekes lehet 1 lakásban lakni, miután elváltál ... És közben mind a 2 fél nyíltan mással kavar? Persze a közös lakásban nem lehet ... (Vagy mittom én ...) Szóval ez is annyiféle, ahány kapcsolat létezik.

muci 2010.09.10. 18:56:46

Ööö..., nem hittem volna, hogy ilyen határozott, konfrontáló beszélgetés lehetséges a proffal.
Nagyon megjött Leti bátorsága.:)
Feljogosít-e egyetlen testi együttlét (roppant finoman fejezem ki magam, de 3x is meggondoltam:)), hogy a harmadik a házastársak testi, lelki kapcsolatát firtassa? (A profnak sem kéne erre felelnie. Viszont a PhD-hallgatójának állást ajánlhatna. Csak szólok.)

Válás nem lenne jó, mert akkor hogy fogadja majd örökbe Judit és a prof a megesett nôvér (Angéla?) gyerekét? Vagy nem így lesz?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.10. 19:04:35

@muci: Leti is visszaszívta a kérdést. Egyetlen együttlét, de hónapokig tartó csábítás után ... Azért ezt is bele kell kalkulálni.
Hát, nekem se ajánlott állást senki PhD hallgató koromban, azért nincs annyi szabad státusz, mint amennyi doktorandusz. Sajna.
Ki tudja, mi lesz? :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.10. 22:38:11

@Gloria Mundi: Valaki biztos.:)
De mikor bukkan fel Ricsi??

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.11. 12:13:15

@Kotopita:

Az anyukád ezek szerint megszegi az ügyvédi titoktartásra vonatkozó szabályokat?

Ez elég gáz.

Kotopita 2010.09.11. 15:49:27

@tiboru: vagy gyakornokoskodok mellette.:-)) a bátyjám meg jelölt mellette és természetesen a család megbeszéli otthon az ügyeket.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.11. 19:16:57

@Kotopita: híha, magyarból nem volt felvételi a jogászoknál? :P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.11. 19:31:24

@21 hónap: Ne csináld már ...
@örömlány: Mikor már, tényleg. Lehet, h épp most telefonál, mikor Leti a proffal cseverészik ...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.12. 05:10:11

@Gloria Mundi: Én nagyon szurkolok. Szerintem a Leti-Mc páros képes néhány viharos, igazi életteli jelenetre. :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.15. 23:37:58

@21 hónap:

TUDTAM, hogy nem fogod kihagyni :-)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.16. 07:54:11

@tiboru: neked ez a munkád. Nekem meg az, hogy észrevegyem :P
süti beállítások módosítása