126. Folyosói beszélgetés

 2010.09.24. 08:00

Megint egyedül maradunk a folyosón. Aztán egy házaspár jön. Fiatal nő hatalmas hassal, meg a férje. Kicsit nehéz lehet kilenc hónaposan három emeletet gyalogolni felfelé. A nő mobilon szól a szülésznőjének. Fogadott szülésznő. Ezt később a férj meséli. Mondja az árakat is. A nő bemegy az üvegajtón. A férfi hosszú várakozásra készül. Ő már tudja, hogy a vajúdóba nem mehet be. Judit kérdezgeti erről-arról. A férfi észre sem veszi, hogyan oldódik a szorongása. Jó, hogy nem kell egyedül lennie. Más kérdés, hogy a felesége mennyire van egyedül odabent.

Judit szerint a nő úgysincs teljesen magánál, ha beindultak a fájások. Másképp telik az idő ilyenkor. A baj az, hogy a sok adminisztrációval leállítják, lassítják a folyamatot. Nem szabadna ilyenkor adatokat kérni senkitől. Mégis azt teszik.

Egyszer csak megjelenik Angéla. Jó ideje nem láttam, megváltozott. Nem sokat hízott, de mégis másképp néz ki. Nem tudom megmondani, szebb-e. De kevésbé angyalarcú gyerek. Nagyon örül nekem. És annak is, hogy még nincs itt a szülés ideje.

Bemutatom Juditot, elkezdenek beszélgetni. Először olyan témákról, amelyeket csak azok ismerhetnek, akik voltak már várandósok. Szavak, kifejezések, élménybeszámolók. A férfi is bele-beleszól. Neki is több fogalma van róla, mint nekem. Illene utánanéznem, ha Angéla szülésénél tényleg én leszek ott. Eddig nem nagyon foglalkoztam az üggyel. Pedig kellene. Csak olyan messze áll tőlem az egész.

Juditot még jövetelünkkor figyelmeztettem, hogy az apáról ne tegyen fel kérdéseket. Nem lenne szerencsés. De ha valaki nem tudja, az szükségképpen kérdezne. Judit is megtenné, persze. Most tapintatosan elkerüli a témát. Még a profról se beszél. De látom Angélán, hogy rajta felejti a szemét a felesége miatt várakozó férfin. Biztos fáj neki, hogy az ő esete annyira más.

Judit felajánlja, hogy hazaviszi Angélát az anyaotthonba. Aztán engem is. Időközben elég későre jár már. Visszük Angéla csomagjait. Elképesztő mennyiség. Állítólag ez mind kell a kórházba. Biztos így van, csak csodálkozom.

Címkék: beszélgetés judit szülészet folyosó angéla

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr482312379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.24. 08:45:08

Mondom én, hogy lesz kis profgyerek :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.24. 10:23:13

@21 hónap: Ha lesz is, addig még nagyon hosszú az út. De dúlaként Judit biztos jobb lenne, mint Leti, nem csodálnám, ha Leti átpasszolná a dolgot.

gabor4x 2010.09.24. 18:24:18

Hát, úgy látom, ez a mai epizód rétegműsor lett. :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.24. 18:36:58

@21 hónap: Én úgy tom, h csak 1 ember mehet, ahol én szültem, ott ez volt a szabály.
@gabor4x: Miért, neked nincs róla véleményed?

gabor4x 2010.09.24. 18:45:56

@Gloria Mundi: Ami azt ileti, én is rátermettebbnek látom Juditot, hogy Angéla mellett dúla legyen. De egyébként csak megállapítottam, hogy nemigen jöttek kommentek, rajtatok "anyatársakon" kívül.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.24. 19:03:14

@Gloria Mundi: akkor majd Judit egyedül, otthon. Természetesen Letíciánál.

Nekem ez a dúla-hókusz-pókusz nem jött be.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.24. 19:19:40

@21 hónap: Mi volt benne a hókuszpókusz? Hát, én nem tudok olyan gyorsan szülni, h még otthon meglegyen. Amit egyébként nem bánok, elég gáz lett volna.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.25. 07:56:21

@Gloria Mundi: a tiédben nem tudom. De nekem mikor jöttek a füstölőt gyújtunk és koncentrált hajnali macskafingot szagoltatunk a tágulási szakasz végén dumával, akkor kicsit elbizonytalanodtam a tudományosságukat illetően :)
Az első nekem is 16,5 óra volt, vállelakadással, szívleállással... Viszont mindkettőnél ott volt az apja.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.25. 14:08:46

@21 hónap: Nem a tudományosságukért vannak. Azért vannak, h komfortérzetet adjanak, ha erre nem képesek, akkor nem neked valók azok, akik ott jártak.
Én nem szerettem volna, ha ott van az apjuk. Mindenki mást igényel.
Hát, egy ilyen horror első szülés után nemtom, h vállaltam volna-e 2.-at.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.27. 12:00:48

@gabor4x:

Ha nem is réteg, de nagyon lányos; nem is tudok hozzászólni.

gabor4x 2010.09.27. 19:10:30

@tiboru: Tényleg, ez a helyes kifejezés. :)
süti beállítások módosítása