127. Éjjeli menedékhely

 2010.09.27. 08:00

Mégse az anyaotthonba mentünk. Angéla szinte könyörgött, hogy ne vigyük vissza. Nem akkor este. Képtelen lenne aludni. És a szobatársait csak idegesíti, ha forgolódik. Nehéz abban a kis helyiségben. Judit azonnal megértette. Akkor hozzám. Mármint az ő lakásukba, ahol én vagyok a nemfizető albérlő. Kézenfekvő volt. Érthető. Logikus. Elnyomtam magamban a tiltakozást. Az a lakás nem az enyém. Judit azt visz oda, akit akar. És akkor tesz ki onnan, amikor akar. Valójában továbbra is függő helyzetben vagyok.

Gyarló emberi gyengeség, hogy egyáltalán eszembe jut. Hogy én mit szeretnék. Egyedül lenni. Aludni. Másnap korán kelek. Végre elkezdem a tanítást a dél-amerikai kislánynál. Angéla igényei fontosabbak. Belátom. Keresem magamban az együttérzést. Nem akarok keményszívű lenni. Nem szabad.

Judit rendelkezik. Ha ott van a lakásban, ő az úrnő. Ez nyilvánvaló. Angélának kell az ágy. Ebben persze igaza van. Csak akkor én hol alszom? A földön, hát persze. Az ágy ugyan elég nagy kettőnknek, de jobb, ha ő kedvére kinyújtózhat. A padlószőnyegen lehet aludni. Megágyazok magamnak odalent. Angéla tiszta ágyneműt kap. Álmélkodik. Örül. Judit teát főz. Kiülnek a konyhába. Beszélgetnek. Várok egy ideig. Aztán levetkőzöm. Fogat mosok. Elköszönök tőlük. Nekem tényleg aludnom kéne. Rendben. Mosolyognak, ők nem fáradtak. Még beszélgetnek.

Kemény a padló. De majd megszokom. Nézek a sötétbe. Hallgatom a kintről jövő duruzsolást. Nem értek egy szót sem. Nem is számít. A másnapi órára gondolok. Remélem, jól fog sikerülni. A héten még a profhoz is hivatalos vagyok.  Ennek előre örülök. Elég, ha láthatom. Ha készülhetek arra, hogy láthatom.

Lassan elalszom. Arra ébredek, hogy szomjas vagyok. Felkelek. Angéla még mindig nincs az ágyban. Hajnali 3 óra. Kimegyek inni. Ott ülnek, és beszélgetnek. Mintha ezer éve ismernék egymást. Judit Angéla kezét simogatja. Nem megyek be a konyhába. Nem akarom őket megzavarni. Valami fontos történik.

Ismét lefekszem. Nézek a sötétbe.

Címkék: éjszaka beszélgetés lakás judit angéla

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr742325516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.27. 08:14:38

Libalibalibanyak :P
Mondom én, hogy jó helyre kerül az a kis purgyé :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.27. 08:56:44

Na, és Angéla? A nagy kérdés az, hogy ő hol marad, ha a profék átveszik a gyereket. Ami nem egyszerű mutatvány, úgy egyébként.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.27. 11:57:40

Nehogymá' kiderüljön, hogy a prof meghúzta Angélát (is)...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.27. 13:45:48

@tiboru: Mindent ráverni a profra? Hát szép dolog ez? Ricsi és Leti kiderítette, h Colos volt a hunyó. A prof különben se erőszaktevő.

gabor4x 2010.09.27. 19:09:16

"Valami fontos történik."
Úgy tűnik, mintha Judit nem csak a születendő gyermek, de Angéla iránt is intenzíven érdeklődne...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.27. 19:42:49

@gabor4x:

Lehet, Angélát rá akarja beszélni egy ménage à trois-ra a proffal :-)

Habár nem nagyon tudom elképzelni, hogy egy kilencedik (?) hónapos terhessel ez mekkora buli lehet...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.27. 19:51:57

@gabor4x: @tiboru: Szóval, mindenféle intenzív érdeklődés csakis szexuális jellegű lehet? És egy nő nem simogathat meg egy másik nőt egyéb okból, ha nem rokonok?

gabor4x 2010.09.27. 22:47:38

@Gloria Mundi: Én csak megállapítottam az intenzív érdeklődés tényét. Az okát nyitva hagytam. Az a rossz, aki rosszra gondol. Én nem gondolnék "rosszra", ha korábban nem merültek volna fel elméletek Juditról.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.28. 08:19:05

@gabor4x: Nézd, ebben a kis társaságban mindenkiről felmerülnek a legvadabb elméletek. De ennek a valószínűsége kb a nullához konvergál ...
süti beállítások módosítása