151. Volt egyszer egy barátnő

 2010.11.22. 08:00

Bár nem akartam, Ricsi kulcsot adott a lakásához. Néha nem tudja előre kiszámítani, mikor jön. De szeretne velem lenni. Hát ne üljek valami füstös kávézóban. Menjek fel hozzá. Van ott minden. Dolgozni is tudok. Filmet nézni is. Olvasni is.

Kicsit rossz érzéssel fogadom el. Egyrészt emlékszem, mennyire bosszantotta a volt barátnője. Hogy ott lakott. Biztos azért alakult így, mert odaadta neki a kulcsot. Talán túl hamar. Talán téves üzenetet hordozott ez a gesztus. Egy nő másképp érti. Nem praktikusan. Hanem szimbolikusan.

Az is eszembe jut, hogy ez valójában teszt. Ricsi teszteli az aktuális kedvesét. Elkezd-e kutakodni a fiókokban. A számítógépen. Megengedte, hogy használjam a computert. Persze az ő mappái jelszóval védettek. De nagy a kísértés, hogy megpróbáljak bejutni. Nem teszem. Fegyelmezett vagyok. Nem nyúlok egyetlen fiókhoz sem. Csak a cédék, dvd-k, könyvek között nézelődöm. Meg a ruhásszekrényekben. Ezt talán nem kéne. De a kíváncsiság erősebb. Ha ez teszt, egy kis részén megbuktam.

Aztán végre leülök dolgozni. Elkap a hullám, könnyen jönnek a gondolatok. Csak a billentyűzet zaja hallatszik. De szinte azt se hallom. Valahol másutt vagyok. Megrémülök, mikor megcsörren a kulcs a zárban. Ricsi ilyen korán? Felállok, kimegyek az előszobába. De nem Ricsi az. Hanem egy szőke, csinos nő. Magassarkú cipő, hosszú kék kabát, gyönyörű, színjátszó sál. Azonnal tudom, hogy ez csak ő lehet. Az ex-barátnő. És, amint sejtettem, igazán szép.

De mit keres itt? Még mindig van kulcsa? Ő is megdöbben. Beharapja a száját.

- Elnézést, Ricsi nem mondta. Azt hittem, üres ... Maga biztos az új ... kedvese. Ne haragudjon, csak pár holmimért jöttem. De eljöhetek máskor. Ő itt van esetleg?

Megrázom a fejem.

- Nincs itt. Jöjjön be, engem nem zavar. Ha gondolja, addig kimegyek. Leugrom a boltba.

A nő, akit emlékeim szerint Riának hívnak, felnevet.

- Jaj, dehogy. Gyorsan végzek. Csak néhány ruha meg könyv. És itt sem vagyok.
- Akkor megvárom a konyhában.

Olyan zavarban vagyunk, hogy elfelejtünk bemutatkozni. Leülök a konyhában. Aztán felugrom. Teavizet teszek fel. Valamivel csak megkínálom szegényt. Igazából kíváncsi vagyok rá. Jó lenne beszélgetni. Nem tudom, miért érzem így. De ő biztosan ki nem állhat engem. Lehet, hogy nem kellene teát se főznöm. Most már mindegy. Forr a víz.

Címkék: váratlanság ex barátnő

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr992462174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.22. 09:34:02

A régi nőci igazán kulturált. És baromi rossz egy kapcsolat elején megkapni az - egyáltalán nem annak veendő - etalont, hogy hogy is nézett ki az előző...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.22. 10:09:19

@21 hónap: Tán az utódot látni még szarabb ...
De ott a magassarkú ...

Csuri / Bariildi 2010.11.22. 11:59:59

Hoppá!
Jó jelenet.... és az a teavíz tán nem forr hiába?! Már látom hogy a két csaj dumcsizik egy sort, és tán kiderülnek dolgok.
Jól értem vajon, hogy Ria idősebb mint Leti?? Mindenesetre ebből az antréból egy kész nő bontakozik ki, a magassarkújával meg a színjátaszó sállal. Amolyan jó nő vagyok és tudom is magamról típus lenne???
Kíváncsian várom a folytatást....

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.22. 12:04:18

@Csuri / Bariildi: női érettségben tuti, hogy fölötte van. Letícia simán járhatna akármiben, elmúlt 30. A legtöbb magassarkút a 30. születésnapom előtt nyűttem el - ez szerintem nem mérvadó.

Csuri / Bariildi 2010.11.22. 12:31:57

@21 hónap: Én valamikor a húszas éveim elején jártam (még) magassarkúban, aztán meg leszoktam róla - de most már jópár éve megint csak sarkos cipőt tudok elképzelni szoknyához :) Igaz, mostanában nem a nyaktörő tűsarok van műsoron, csak csinos, jó formájú legyen, és persze emeljen egy kicsit :) Hétvégén farmer és mokasszin...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.22. 12:43:41

@21 hónap: Persze, h nem a kor a mérvadó, de miből veszed, h Ria érettségben Leti fölött áll? Mondjuk, abból, h Leti annyira kislány?

@Csuri / Bariildi: Mondjuk, mikor az embernek kisgyerekei vannak, az eléggé betesz a magassarkú viseletnek, bár látok néha elrettentő, életveszélyes példákat is.

gabor4x 2010.11.22. 14:57:23

Csak egy gondolat: Ria miért magázza Letit? Én azt hittem, hogy a nők ebben a korban spontán tegeződnek.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.22. 15:07:51

@gabor4x: hát, magázva azért nehezebben csúszik ki a száján, hogy büdös rinya, miért téged szeret a pistika :)

@Gloria Mundi: nőiségben egyértelműen fölötte áll. Nem szellemi érettségről írtam.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.22. 15:23:05

@gabor4x: Egy ilyen szituban lekezelőnek hatna, ha tegezné. Egyébként ez máskor is nagyon helyzetfüggő, pl hivatalos helyen természetesen soha nem tegezek le akár még egy huszonévest se. Nekem az alapállásom, h idegent, ha már kinőtt a gyerekkorból, nem tegezek. Elég idegesítő szokásnak tartom, h bemegyek egy üzletbe, kávézóba, és élből tegeznek. (Persze értékelhetném hízelgőnek is, mert olyan fiatalnak néznek, haha.) Egy kereskedelmi végzettséggel rendelkező pincér vagy eladó tuti, h nem teszi meg, mert megtanítják rá, h ezt nem illik. :P

@21 hónap: Értem én, de ezt a megjelenése alapján mondod?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.22. 15:24:04

@Gloria Mundi: erős a gyanú, hogy tapasztalati szinten is így állunk.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.22. 15:43:30

@21 hónap: Hát, Letinél tényleg nehéz lenne tapasztalatlanabbnak lenni :)

gabor4x 2010.11.22. 16:20:47

@Gloria Mundi: Az sem lepne meg, ha direkt lekezelően tegezné. De leginkább azt tudnám elképzelni, hogy kerüli a direkt magázódást/tegeződést, legalábbis a személyes névmás használatát.
@21 hónap: Egy cipősaroknyival biztos felette áll. :)
süti beállítások módosítása