284. Hajnalok és esték

 2011.10.12. 08:00

Az új életem - hányadszor teszek szert új életre? - alapvetően más, mint az eddigi. Az időt tekintve. Hétre kell beérnem. És tízre hazajövök. Aztán négykor újra elindulok, és fél nyolcra érek haza.

Egy hatalmas céghez járok spanyolt tanítani. Kamaszodó fiúk helyett most felnőttekkel foglalkozom. Van két egyéni tanulóm, és két csoportom: utóbbiakban kettő illetve három ember. A két egyéni tanulóm férfi. Korombéli mindkettő, kicsivel harminc fölött. Az egyik kissé mániákusnak tűnik. Sok nyelven beszél és nagyon ambiciózus. Első pillantásra idegenkedtem tőle. Remélem, ez nem marad így.

A másik a kedd reggeli diákom. Mikor lejött értem a recepcióra - mert csak úgy engednek be, ha valaki értem jön -, hirtelen azt éreztem, hogy szeretnék tetszeni neki. El is pirultam biztosan. Túl hangosan és erőltetett vidámsággal kezdtem beszélni. Beültünk egy tárgyalóba, felajánlotta, hogy hoz egy kávét. Elfogadtam. Zavartan pakolgattam a könyvemet, a tollaimat. Középhaladó. Remélem, jó a nyelvérzéke és szeret beszélgetni.

Visszajött. Úgy döntöttem, hogy azonnal belevágok az ismerkedésbe. Magam sem tudtam, miért és hogyan, de hamarosan rengeteg információt összegyűjtöttem róla. Nős, és van egy két éves kislánya. Egy-egy fintora arról árulkodott, hogy a házassága nincs rendben. De nem mondott semmi konkrétat. Csak néha forgatta a jegygyűrűjét. Rezdülések. Figyeltem. Tudunk beszélgetni. Lehet vele beszélgetni. Tetszik.

Hétfő este Ricsinek részletesen beszámoltam az antipatikus diákról. Erről azonban csak annyit mondtam, hogy szimpatikus. Csütörtök este van vele órám megint.

Címkék: diákok napirend céges tanítás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr783294977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mégsem én voltam? 2011.10.12. 21:22:02

Hajrá LetiPanni! Cseréld le Ricsit egy gyerekszerető, veledkorú pasira! (bár, lehet, hogy nem ezt a problémás fickót kellene választani - feleség, már meglevő gyerek, ebből nem lehet feltétlenül jól kijönni :-)) )

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.17. 12:58:39

Hoppáhoppá...

Amúgy meg egy pasas, aki már az első talákozásnál célozgat a nyelvtanárnőjének arra, hogy valami nincs rendben a házasságával, az nekem gyanús.

Vagy jellemhibás, vagy hazudós és csak meg akarja fektetni Pannit :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.17. 22:48:44

@tiboru: Nem mondott semmi konkrétat, csak nem tudott uralkodni a mimikáján ... A legjobbakkal is előfordul :-) Amúgy nem hiszem, h le akarná fektetni, nem tett semmit ennek érdekében. Még nem ;-)
süti beállítások módosítása