158. Miért fáj még?

 2010.12.08. 08:00

Biztos az is megárt, hogy Ricsi nagyon keveset ír. Elszomorít a távolléte. Ettől gyengébb vagyok. Bizonytalanabb. És ebben az állapotban nehezebben viselem, amit láttam.

Pedig azt hittem, már nem érint meg. Túlvagyok rajta. Lezártam azt a történetet. Mert le kellett zárnom. Elszakadtam tőle. És képes vagyok talán barátként nézni rá. Atyai jóbarátként, ha ő úgy akarja. Aztán mégsem?

Véletlen volt. Csak megláttam a kocsiját. Könnyen felismerem, jellegzetes. Egy mellékutcában parkolt. És nem volt üres. Valamiért megtorpantam. Nem bírtam elmenni az autó mellett. Csak néztem. Vártam valamire. Nem láttam, mi történik odabent.  Egy kicsit hátrébb húzódtam, nehogy észrevegyenek. Nemsokára mind a két első ajtó kinyílt. A prof és egy nő. Nem Judit, nem is a lányai közül valamelyik. Nagyon csinos, nagyon dekoratív nő. Bár csak hátulról láttam és messziről. Az arcát nem tudtam kivenni.

A prof átment az autó másik oldalára, és megfogta a nő kezét. Mintha egymásba kulcsolták volna az ujjaikat. Aztán bementek egy kapualjba. Átmentem az út másik oldalára. A prof beütött egy kódot. Kinyílt az üvegajtó. A prof előre engedte a nőt. Ahogy beértek a lépcsőházba, átkarolta és megcsókolta. Az asszony eltolta magától. De nem durván, inkább évődve. Aztán elindultak befelé. Már nem láttam őket.

Csak álltam ott percekig. Minden emlék rámzúdult. A reményeim, a bizonytalanságom, a kisebbségi érzésem. És fájt. Hirtelen úgy fájt, mintha tegnap lett volna. Pedig sosem gondoltam, hogy nincs más szeretője. Vagy, hogy utánam nem lesz más. Vagy bármi hasonlót. De a halvány sejtés és a bizonyosság mégis alapvetően más. A bizonyosság sért. Megsebez. És nehéz hazáig cipelni.

Címkék: véletlen prof

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr882500499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2010.12.08. 08:31:50

Eddig még azzal hitegethette magát Letipanni, hogy ö mondott le a profról Juditnak vagy a házasság szentségének az érdekében.
Most viszont egyszerre úgy néz ki a helyzet, mintha öt dobta volna a prof egy másik nö kedvéért. A szakítás fájdalma most tör elö.
Másrészt nagyjából ugyanzezt élhette át a minap Ria is, ahol Letipanni a másik oldalon állt.
A világ egyensúlya tehát most helyreállt.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.08. 08:58:36

@α Ursae Minoris: Sztem sose hitegette magát azzal, h ő mondott le a profról, sőt, teljesen világos volt, h nem. Ő folytatni akarta. A prof engedte el, ahogy ő fogalmazott. És nem valószínű, h egy másik nő kedvéért, a prof nem az a fajta, aki egyik nőt dobja, ha van másik, elvan ő többel is egyszerre.

Persze, Ria fájdalma is hasonló, vagy még nagyobb, ki tudja ... De Leti nagyon is szolidáris volt vele.

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2010.12.08. 12:43:28

Öhm... erre mondják, hogy jó dolog a tudodmi, ha az izé jó végén van az ember, nem? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.12.08. 14:26:31

Lehet, hogy itt csak én vagyok a nagyon egyszerű lelkivilágú, de mi abban az annyira fájdalmas, ha az ember egy hajdani szeretőt lát, amint az egy újabb szeretővel mutatkozik?

Meg aztán a prof tényleg nem az a típus, aki - miután "elengedte" Letit - majd bélyeggyűjtő szakkörbe járva múlatja az időt.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.08. 15:30:38

@tiboru: Hát, ha neked az ilyesmi nem fájna, szerencsés alkat vagy. Ill. egyszerűen: pasi vagy, és kész :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.12.08. 15:41:17

@tiboru: a női hiúság az, ami fáj. Ami szereti azt mondatni velünk, hogy mi szedtük fel, méghozzá a legjobbak közül, ami azt mondatja velünk, hogy mi dobtuk, és ami titokban büszke mosolyt csal az arcunkra, ha azt halljuk, hogy belebetegedett a szakításba.
Nos, a profra egyik kitétel sem igaz, és a hiúság, amit a rendház sem ölt ki Letíciából, épp ott tombol a kis fejében. És van annyi trükközésre is kedve, hogy elhiteti vele, hogy a szíve fáj.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.08. 15:55:09

@21 hónap: Nem hiszem, h itt csak büszkeségről van szó. Ha vkit megszerettél és vkivel nagyon jól érezted magad, fáj, ha többé nem lehetsz vele. Leti nem akarta volna dobni a profot, ragaszkodott hozzá.

vén betyár 2010.12.09. 10:07:39

Leti jól ismerte a prof jóhírét.Nem zavarta, sőt!Az sem zavarta, hogy nős.
Várható volt, hogy előbb - utóbb nemcsak a feleségével, de vmelyik ex- vagy jelenlegi barátnőjével is szembesül.
De pont most, amikor már neki is van boldog kapcsolata?Ilyen az élet!
Miért fáj mégis?
Nagyrészt @21 hónap: magyarázatát, értelmezését tudom elfogadni.De azért abban is van vmi, hogy "Ha vkit megszerettél és vkivel nagyon jól érezted magad, fáj, ha többé nem lehetsz vele."Azt hittem, hogy ezen már rég túl van Leti.Ricsivel nem boldog?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.09. 10:50:38

@vén betyár: Azért az túlzás, h nem zavarta Letit, milyen a prof, de hajlandó volt elfogadni, mert jól érezte magát vele. Mondhatjuk megalkuvónak.

És miért ne lehetne benne nosztalgia még akkor is, ha boldog Ricsivel? Ha ...

vén betyár 2010.12.09. 13:34:18

@Gloria Mundi: Megértem, de mégis sajnálom, hogy ilyen mélyen érinti.Rázúdul a reménytelenség, a bizonytalanság, a kisebbségi érzései.Szembesülve a látvánnyal, most válik véglegessé, tudatosodik a bizonyosság?Egész élete minden bánata, összes csalódása, szenvedése sűrűsödik a pillanatba?
"Pedig azt hittem, már nem érint meg."-írja.
süti beállítások módosítása