197. Szőnyeg alá?

 2011.03.09. 08:00

Elkezdtem újra tanítani. Nyelviskolákba is jelentkeztem. Esetleg lehet esélyem. De a nyelviskola kevésbé éri meg, mint a magántanítvány. Akkor lehet kedvezőbb, ha állandó céges ügyféllel dolgoznak. A magánemberek túl könnyen feladják. Olykor fordítást is kapok, de egyelőre ritkán. Csurran-csöppen többféle forrásból. Valakinek mindig eszébe jutok. Tény, hogy léteznek olyan munkák, amelyekre jelentkezhetnék. De eddig nem tettem. Nagyvállalatoknál, hangyabolyban. Idegenkedem attól a világtól. Persze, ha muszáj lesz, megpróbálom. Vesztenivalóm nincs.

Colossal végül beszéltem. Aggódott, minden rendben van-e velem. Egyelőre nem kérte, hogy újra találkozzunk. Azt hiszem, őt is megviselte. Érzi, hogy még mindig bizalmatlan vagyok. Hogy nem tartom ártatlannak. Egyébként ő maga sem tartja magát annak. Abból, amit mondott, erre következtetek.

Napok teltek el anélkül, hogy hallottam volna Ricsiről. Butaság így hallgatni. Tudom, hogy az. De ő mondta, hogy hív. Ha nem hív, nem akar velem beszélni. Ez egyértelmű. Aztán mégsem bírom tovább. E-mail-t írok. Mindössze ennyit:

Szia. Megnyugodhatsz, téves riasztás volt.
P


Pár perccel később bejelentkezik a csevegőbe. A kis zöld lámpa láttán erősen megdobban a szívem. Napok óta nem lépett be. Az a szürke kör a neve mellett bántó közönyről tanúskodott.

- Szia, Panni, jól vagy már?
- Jól, köszönöm.
- Én is elkaptam.
- Mit?
- A vírust. Itthon döglöttem 3 napig.
- Egyedül?
- Bezony.
- Nagyon sajnálom. Miért nem szóltál?
- Azt hittem, hallani se akarsz rólam.
- Haragudtam. De mondhattál volna valamit.
- Tudom. Nehezemre esik.
- Megkönnyebbültél?

Szünet. Eltelik 3 perc. Már azt hiszem, nem fog válaszolni. De a zöld lámpa ég rendületlenül.

- Elnézést, telefon volt.
- Értem.
- Nézd, Panni, sajnálom, hogy úgy hagytalak ott. Nem kellett volna.
- Tényleg nem kellett volna.
- Haragszol még? Nagyon elcsesztem?
- Eléggé. Csalódott vagyok. Nem hiszem ... Nem ezt érdemlem.
- Majd megbeszéljük személyesen, jó? Így nem megy, csevegőn keresztül.
- Rendben. Beszéljük meg személyesen. Mikor?
- Nem tudom ... Ma este?
- Ezek szerint meggyógyultál már?
- Még kicsit gyenge vagyok, de meg. Bevetésre készen állok. :-)
- Dolgozol?
- Persze. De most nem erre gondoltam.
- Tudom. Csak nem vagyok humorérzékemnél.
- Kár. :-(
- Az.

Megint szünet. Telefon? Vagy nem tudja, mit válaszoljon erre? Tán azt remélte, hogy megúszhatja a magyarázkodást. Aztán megint gépel.

- Hiányzol.

Nem tudom, mit írjak. Ő is hiányzik nekem. De nem hagyom, hogy a szőnyeg alá söpörje az egészet. Kénytelen lesz valóban beszélni velem. Ha most elkezdek vele humorizálni, úgy érzi majd, hogy minden rendben. De hát nincs. Egyáltalán.

- Akkor ma este.

Címkék: munka betegség csevegés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr772708073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.03.10. 02:55:07

Elég mély és kipróbált már a kapcsolatuk ahhoz, hogy tartósan összekössék, közös gyermeket, közös életet tervezzenek?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.10. 14:55:17

Ebből a beszélgetésből nem az tűnik ki, h bármire megérett volna. LP vágyna valami biztosabbra, de tervezni még ő sem tervezne ilyesmit, Ricsi meg sztem fél tőle, mint a tűztől.

Noha attól, h egy kapcsolat régen tart és akár jól is működik, egyáltalán nem biztos, h családként is fog funkcionálni, az nagyon megváltoztatja a viszonyokat. Nagyon sok házasság bomlik fel (ill. romlik meg) az 1. vagy a 2. gyerek születése után, mert kiderül, h a felek teljesen mások, mint korábban gondolták egymásról. Szóval, az sem garancia semmire, ha sokáig halogatják a döntést, ami nem azt jelenti, h sztem fejest kéne ugrani bele. Ha az emberek mindig végiggondolnák, h akarnak-e igazán gyereket, már kihalt volna a fajunk, asszem.

vén betyár 2011.03.11. 06:27:16

@Gloria Mundi:
"A kutatók megjegyzik, hogy evolúciós szempontból is hasznos a hűség. Az faj fennmaradását csak az garantálta, ha a két szülő mindvégig együtt maradt, amíg utódaik fel nem nőttek, és mint tudjuk, ez az embernél egy sok-sok éven át tartó folyamat."

velvet.hu/blogok/randi/2011/03/10/az_agyunk_megiscsak_husegre_van_programozva/

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.11. 08:44:08

@vén betyár: Az úgynevezett tudósok havonta kijelentenek valamit, meg annak az ellenkezőjét, az újságírók meg valószínűleg teljesen félreértik még azt is, amit a tudósok kijelentettek.
Az egészet nem lehet biológiai alapon elemezni. Még az állatvilágban sem.
Ott, a velveten is utalt rá valaki, és joggal, hogy a kis család csak a modern korban jellemző, azelőtt nem egy pár és a gyerekek volt a modell, tehát semmi vagy elenyésző jelentősége volt annak, hogy együtt maradtak-e a szülők, mindig nagyobb közösségben kell gondolkodni.
Evolúciós szempontból a monogámia ugyanolyan hasznos lehet, mint a poligámia, mikor hogy.

vén betyár 2011.03.11. 09:36:52

@Gloria Mundi:
"Ha az emberek mindig végiggondolnák, h akarnak-e igazán gyereket, már kihalt volna a fajunk, " Nagyon igaz!
@skarlát betű:
Igen, a fodrásznál és máshol is olvasgatjuk, naponta halljuk az ilyen és hasonlóan színvonalas és magvas fejtegetéseket, elméleteket.
Gyakorlatilag nem sok hasznát vesszük.
A hűtlenség - blog eredményes kísérletet tesz közérthetően és színvonalasan beszélni, beszélgetésre invitálni ezekről a mindannyiunkat érdeklő, érintő kérdésekről.
Honnan az érdeklődés, honnan az ismeretek, honnan a készség az elméleti általánosításra?
Nagyon nyitott szemmel járhatsz a világban és nagyon elmélyülten foglalkozol a kérdéssel!
Minden tartós kapcsolatomban előbb-utóbb felmerült a megcsalás-megcsalatás, hűtlenség, hűtlenkedés.Kevés ember tud, akar hűséges maradni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.11. 12:20:45

@vén betyár: Volt alkalmam sokat gondolkodni a dolgon. :-)
Egyébként többen maradnak hűségesek, mert nem kísértik meg őket, mint amennyien azok maradnának, ha valódi kísértésnek lennének kitéve.
süti beállítások módosítása