224. Alig valami

 2011.05.11. 08:00

Egyelőre annyit tudok, hogy a prof jól van. Végül nem pénteken, hanem hétfő reggel műtötték. Most még az intenzíven fekszik. Juditot nem akarom zavarni kérdésekkel. Angéla keveset mond. Nagyon aggódott, de mióta azt hallotta, hogy minden rendben (ki tudja, ez mit jelent) megint a saját ügyei foglalkoztatják.

Ricsi is kérdezte, mi van a proffal. Csak röviden válaszoltam. Nem is tudnék hosszan. A neten próbáltam utánanézni, mivel jár egy ilyen műtét. De aztán feladtam. Nem biztos, hogy olyan pontosan akarom tudni. Talán majd később. Nem, nem aggódtam nagyon. De megkönnyebbültem, hogy minden rendben. Mikor megpróbáltam elképzelni, milyen lenne a világ, az életem nélküle, nem sikerült. Pedig nincs is annyira jelen. De mégsem bírom elképzelni. Gyerekes dolog, tudom. Átmeneti illúzió. De amíg ő valahol van, addig mintha rendben lenne minden. Egyszer azt mondta, mindig közel van hozzám. Akkor is, ha én úgy érzem, távol sodródtunk egymástól. 
 

Címkék: prof

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr472894319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.05.11. 08:09:24

mindig közel van hozzám. Akkor is, ha én úgy érzem, távol sodródtunk egymástól.

Egy szerzetesnek nem Isten jelenti ugyanezt?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.11. 10:41:29

@α Ursae Minoris: @iovianus: Káromlást láttok benne?
LP már nem szerzetes. És az volt a baja korábban is, h ezt a közelséget elvesztette. Sőt, h a korábban érzett közelséggel kapcsolatban sem volt biztos abban, h az létezett, vagy csak ő képzelte.
Tudom, h sok szerzetes megtapasztalja, akár évtizedekig is élhet úgy, h nincs semmi istenélménye ... Van, aki ettől még nem hagyja ott az egészet, van, aki meg igen. Ettől és mástól.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.11. 11:37:00

@Gloria Mundi: Nem látok benne káromlást.
A soraiból azt olvasom ki, hogy most a prof tölti be LP életében azt a szerepet, amit korábban (vélhetöleg) Isten.
Aki pedig a maga részéröl talán egy hiányzó apa szerepét tölhette be.
süti beállítások módosítása