226. Csevegés-kezdemény

 2011.05.16. 08:00

Megint Ricsi számítógépe előtt ülök. Feladatokat állítok össze a magántanítványaimnak. Egyszer csak megjelenik egy kis ablakban egy skype-üzenet. Úgy van beállítva a rendszer, hogy a skype automatikusan bekapcsol. Ha valaki nem tudja, hogy Ricsin kívül más is használja a computert, nyilván arra számít, hogy ő van a gépnél. Nem is szabadna meglátnom egy nem nekem szóló üzenetet. De meglátom. Szíven üt Őzike szövege.

"Ricsi, drága, miért nem válaszolsz az e-mail-emre?" 

Ricsi, drága. És az ő Őzikéje. Akinek nem válaszol. Mibe kerülne úgy tennem, mintha Ricsi lennék? És beszédbe elegyednem a nővel? Vagy visszakeresnem az eddigi csevegéseiket? Bár Ricsi nem skype-on szokott csevegni. Velem legalábbis nem. Lehet, hogy Őzikével igen? Vagy a nő most azért szólítja meg, mert másképp nem tud kapcsolatba lépni vele? 

Majdnem válaszolok. "Őzike, drága, itt Ricsi barátnője." Butaság. Ennek nyoma maradna, és Ricsi is látná. De ha most nem írok semmit, a megszólításnak akkor is nyoma marad. Ricsi sejteni fogja, hogy itt ültem, mikor ez az üzenet befutott. Ha nem mondok róla semmit, az is gyanús. Ha mondok, akkor meg féltékenynek tűnök. Vagy nem? Féltékeny vagyok?

A nő vár. Én nem mozdulok. Hátha ír még valamit.

"Ott vagy egyáltalán?"

Nem kap választ.

"Jelentkezz, kérlek. Beszéljük meg, jó? Csak ennyit kérek."

A nő kilép a csevegőből. Ülök és próbálom meggyőzni magam arról, hogy ez nem jelent semmit. De legfőképp arra törekszem teljes erőmből, hogy ne nézzem végig Ricsi és Őzike korábbi csevegéseit. Azt se nézzem meg, hogy voltak-e csevegéseik egyáltalán. Most ez gyávaság? Vagy a magánszféra tiszteletben tartása? Vagy mindkettő együtt? Őzike ... Ki választ magának ilyen nicknevet?

Címkék: csevegés féltékenység rejtély

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr432905438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.05.16. 10:56:30

Nyilván valami sötétzöld bambirajongó :D

Alakul a molekula!

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.16. 13:13:17

LP megint túl rendes akar lenni, aztán meg örli magát.

Én biztos nem hagytam volna ki egy ilyen ziccert, inkább szóbaelegyedtem volna Özikével Ricsi nevében (hangulatomtól függöen vagy kacér, erotikus stílusban, vagy pedig valami olyan szöveggel, hogy azért nem írtam, mert unlak, különben is kövér vagy, többet ne is jelentkezz, viszlát).

Ennek persze Ricsi nem örülne utólag, de
1. amúgy is Ricsi tehet róla, hogy védtelenül hagyja a Skype-ot, ami flörtölget,
2. legalább nyilttá válna a probléma és lehetne róla beszélni, ami még mindig sokkal jobb lenne, mint ami most van.

Különben meg Ricsi nem valószínü, hogy elkövetne egy ekkora hibát, ha tényleg Özikével kavarna, úgyhogy szerintem igazából nincs semmi.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2011.05.16. 13:26:39

@α Ursae Minoris: Hm, ezek jó lehetőségek, kuncogtam egyet :-) Mármint, hogy miket írnál, ha szóba elegyednél őzikével. Na, és az milyen ötlet, hogy Ricsi van Őzike mögött, és így akarja tesztelni, h LP mit lép, ha véletlen belefut egy lehetséges szeretőbe vagy kalandba? Sorry, de túl sok konteót olvasok, asszem :-)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.16. 14:13:10

@Carmesina: Lehet, hogy nem fogod így utólag elhini, de ez volt az egyik elméletem, amit még le akartam írni, csak aztán nem akartam ilyen vad spekulációkba belemenni.

A másik elméletem egyébként az lett volna, hogy a nö valami ingatlan- vagy egyéb ügynök, akinek egy kicsit bizalmaskodó stílusa van...

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2011.05.16. 14:58:59

@α Ursae Minoris: De, elhiszem. :-) Persze, csak spekuláció szintjén, mert sztem Ricsi nem venné magának a fáradságot.

LittleBear 2011.05.16. 19:58:48

Szerintem Letícia/Panni megérdemelne egy elkötelezettségre inkább hajlamos fickót maga mellé. Szomorú lennék, ha Ricsi nem tudna megváltozni ilyen irányban, vagy ha megcsalná Pannit, de attól még lehet, hogy jobban járna valami házasságpártibb pasassal. Már csak a lelkiismerete miatt is...

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2011.05.16. 20:03:57

@Precízke: De LP valahogy nem a leghűségesebb típusra bukik, az az érzésem ... Lehet persze véletlen is, de neki erős hím kell, hogy igazán nőnek érezhesse magát, tán, mert nem biztos annyira a nőiességében. Az alfahím típus meg nem hűséges fajta ... Nem biztos, hogy egy hűséges, de unalmas pasival jobban járna. Persze, nem csak ez a két típus van, ezek szélsőségek.
süti beállítások módosítása