228. Most ne ...

 2011.05.20. 08:00

Mindig megvártam, hogy ő lépjen. Sose mondta senki, hogy ezt így kell. Csak félénknek érzem magam. Még mindig. Hol vagyok én attól, hogy magabiztos lehessek ebben a játékban! Játék? Nekem persze nem az.

De egyszer át kellett lépnem a határt. És lehet, hogy rossz pillanatot választottam. Lehet, hogy nincs hozzá érzékem. Tudnom kellett volna, hogy éppen akkor nem alkalmas? Nem látszott elfoglaltnak. Vagy rosszkedvűnek, vagy ingerültnek. Mégse volt alkalmas. Finoman, de határozottan eltolt magától.

- Most ne ...

Ennyi volt. Nevetséges, de alig bírtam megállni könnyek nélkül. Nyeltem egy nagyot.

- Ne haragudj, nem akartalak zavarni.
- Semmi gond.

Még egy kicsit rám is mosolygott. És kiment a konyhába. Vagy két percig álltam az ablakban. Bámultam kifelé. Éppen zuhogott az eső és sütött a nap egyszerre. És nagyon szerettem volna átölelni. És felpofozni. És nekiugrani. Aztán kimentem a lakásból, a napsütésbe és az esőbe.

Címkék: kezdeményezés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr382918151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.05.20. 09:22:40

Van ilyen. Ebben a helyzetben a legrosszabb megsértődni... Merthogy a hajlandóság regisztrálva lett az ellenoldalon, és aztán kis idő (pár óra, egy nap) jön majd a kezdeményezés, és annál rosszabb nincs, ha addigra eljutunk mi nők addig, hogy most már csakazértse...
(régi könyv, kicsit túl is lett reklámozva, de a Férfiak a Marsról jöttek... c. könyvet Letíciának kötelezően el kellene olvasnia...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.20. 09:35:43

@Precízke: Hát, nehéz. Nehéz azért, mert most először rászánja magát, és rögtön kap egy taslit. Érthető, ha a pasinak nincs kedve, de akkor persze, ha a nőnek nincs kedve, nekik meg van, egész más az ábra. Ha ők nyomulnak, az nem gáz. Szóval, szar ügy, nehéz megérteni, nehéz kezelni, főleg, ha nincs elég megélt tapasztalat az ember mögött. Kérdés az is, vajon Ricsi máskor nyitott lenne-e kezdeményezésre, csak most nem volt kedve, vagy úgy általában nem bírja, ha a nők kezdeményeznek. Megbeszélni jó lenne, csak nem olyannak tűnik, mint akivel ezt lehet.

LittleBear 2011.05.21. 01:00:13

@Gloria Mundi: Nehéz ügy, tényleg. A legjobb, ha vagy spontán, vagy előre megbeszélve kialakul egy jelrendszer, hogy "most nagyon nem bánom, ha kezdeményezel, de én nem fogok kezdeményezni" a nő részéről, ez lehet egy simogatás, egy futó puszi, egy ölelés, amit nem lehet direktben visszautasítani. Akkor nem fáj annyira a visszautasítás...
Mert az azért mindig fáj egy kicsit...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.21. 15:13:35

@Precízke: Ezek szerint az a norma, hogy csak a pasi kezdeményezhet, vagy hogy van ez? A módszereddel az a baj, h egy normális kapcsolatban ölelés akkor is van, ha nem akar az ember szexet... Szóval, honnan tudja ezekből a jelekből a pasi, hogy most igazából arról lenne szó?

LittleBear 2011.05.21. 16:38:37

@Gloria Mundi: Hát, kapcsolattól függ... A férfinak sem jó, ha visszautasítják, ezért jó, ha van valami "egyéb", ha nem ölelés, akkor valami más jel(momentán más ötletem nincsen, esetleg felhúzhatják a zászlót a hálószoba sarkán :-))) )

Nem, szerintem nem norma, hogy csak a pasi kezdeményezhet, de nincsen statisztikai mintám az összehasonlításra :-))

LittleBear 2011.05.21. 19:29:23

@Gloria Mundi: Még egy apróság: a tapasztalat az a dolog, amit akkor szerez az ember, amikor éppen szüksége lett volna rá.

Szóval mindenképpen jó (bár fájdalmas) tapasztalat az ilyen, az ember lánya legközelebb óvatos lesz.

Ha Letícia/Panni és Ricsi együtt maradnak, úgyis kialakul, ha meg nem, úgyis újra kell tanulnia majd az új pasast...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.21. 21:09:06

@Precízke: Persze mindezt provokatíve kérdeztem :-)
Érdekes lenne felmérést készíteni, ki hogyan áll a kezdeményezéshez, csak attól tartok, h duma szintjén a legtöbb pasi azt állítaná, h persze, kezdeményezzenek a nők, a valóságban meg kicsit másképp néz ki.

LittleBear 2011.05.21. 21:58:45

@Gloria Mundi: :-)) olvasgattam délután, és találtam olyan kommentet tőled, amiben ugyanez volt a véleményed a kezdeményezésről.

A szerepek egy férfi-nő kapcsolatban többé-kevésbé determináltak, az egésznek az élettana is más kicsit a férfiban mint a nőben, szerintem innen van ez a kezdeményezés dolog is. De a nő mindig jelezheti valahogy, hogy ő szíves-örömest hajlandó, ha a férfi kezdeményez.
(Az élettanon kívül persze belejátszik a dologba a rejtélyes férfilélek is...)
süti beállítások módosítása