240. Oktalanság

 2011.06.15. 08:00

Magam sem tudom, miért. Van, hogy elfog a szomorúság. Képtelen vagyok magyarázatot adni rá. Elég egy kissé csípős megjegyzés valaki részéről, aki fontos nekem. Egy kritika, amelyet nem érzek jogosnak. Ha meg jogos, annál rosszabb. Könnyen megbántódom. De igyekszem úgy tenni, mintha nem lenne. Mert annyira oktalannak érzem. Még a magam számára is rejtély, miért pont az a megjegyzés fájt. És miért annyira. Hát a másik honnan sejtené, hogy megbántott? Biztos én is bántó vagyok. Akár észrevétlenül.

Még mindig kitart a túlságos naivitásom. Ezt Ricsi hányja a szememre. Biztos igaza van. Ő pedig talán épp az ellenkező pólust képviseli. Ha én hajlandó vagyok bizalmat szavazni valakinek, ő csak csóválja a fejét. Biztos így természetes, védekezési mechanizmus. Ahogy bennem is az, ha hiszek valakinek. Amíg be nem bizonyosodik az ellenkezője. Néha úgy érzem, ez szakadékot teremt közöttünk. De ez csak ideig-óráig van így. Aztán megint közel kerülök hozzá. És attól tartok, egyre közelebb. Csak az nem biztos, hogy ő is ugyanúgy érzi. Érzelmekről szinte soha nem beszélünk.

Most azzal lepett meg, hogy a nyári szünidőre költözzem egészen hozzá. Ugyanis eladják a fejem fölül az albérletet. És nyáron nehéz újat találni. A diákok, akikkel megoszthatnám, hazamennek vidékre. A színésznő már talált magának lakást. Melinda pedig ösztöndíjjal külföldre megy egy évre. Tehát új hely után kell néznem. De ha csak szeptembertől, az azért sokkal könnyebbé teszi a dolgomat. Mégis tartok ettől a Ricsi-féle ötlettől. Ha Ria ottléte bosszantotta, velem miért lenne másképp?

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr142984461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.06.15. 17:46:29

Nehéz lehet úgy élni valaki mellett, hogy soha nem mondja azt, hogy "szeretlek".
Albérletet meg meg lehet próbálni nyáron is találni, aki állandóan kiadja, az már ilyenkor elkezd keresni - szeptemberben lehet, hogy már nehéz lesz.
Ettől függetlenül érdekes lehet egy-két hónapig teljesen együtt élni Ricsivel, de csak óvatosan.

Letícia/Panni: Hülye hétköznapi kérdéseim vannak. Szoktál főzni? Ki szokott takarítani, mosni, vasalni Ricsinél, még mindig a bejárónő?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.16. 17:49:05

Ki kell próbálni. És felkészülni arra, hogy lakva azért mindenki más, mint esetszerű randik vagy közösen eltöltött szabadságok alatt...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.16. 19:47:23

@tiboru: Sztem Panni is ettől tart ... Hogy más lesz. És kijönnek olyan tulajdonságai, amelyeknek talán nem örül majd annyira. De lehet, h épp ellenkezőleg, kellemes meglepetések érik. Mindenesetre nem árt, ha visszavonulási lehetőséget biztosít saját magának.

@LittleBear: Nem is értem a kérdést, már a takarításra vonatkozóan, miért kéne Panninak takarítania Ricsinél? Persze, ha úgy adódik, elmosogathat ... De azért az egész háztartást nem kéne átvennie, sztem Ricsi se örülne neki.

LittleBear 2011.06.16. 20:34:46

@Gloria Mundi: Csak érdeklődtem, hogy hogy is mennek ezek a dolgok. Amikor nálunk bejárónő volt (2-3 évig), én nagyon nehezen viseltem a kommunikációt, és biztos Panni is összefut néha Ricsi bejárónőjével. Érdekel, hogy hogyan kezeli ezeket a dolgokat. Ha odaköltözik, a saját holmijait pl. ki kell majd mosnia, vasalnia - azt is a bejárónő gondjaira bízza?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.16. 20:39:39

@LittleBear:

A takarítónővel viselted nehezen a kommunikációt?

LittleBear 2011.06.16. 21:15:18

@tiboru: Igen... Alapvetően proligyerek vagyok, az is maradok már, és nehezen viselem, hogy ki kell adnom a munkát, ellenőriznem kell, és ha nem tetszik, azt is el kell mondanom. Mostanában nincsen ilyen gondom, szegény takarítónő nagyon lebetegedett, én meg lusta vagyok másikat keresni (nincs is lemosva a 13 darab régi típusú kétszárnyú ablakunk két éve, mert az én tempómmal ez egy hét lenne :-)) )
Egyébként a fentiek miatt a főnök szerepet sem kedvelem...

LittleBear 2011.06.17. 09:55:37

@Gloria Mundi: Igazad van, akár kellemes meglepetés is érheti őket - kiderülhet, hogy igenis jól el tudják viselni egymást hosszabb távon.

hungaryhonvéd 2011.06.17. 10:54:28

@LittleBear:

Bevállalom! =)
Az ablakpucolást szeretem, bár nem állítom, hogy a módszeremmel hatékony lennék, viszont szemet gyönyörködtető a látvány, mert az lesz utána, tapasztalatból mondom! ;)

És a takarító/házvezető nőt is! Sőt, még kommunikálnék is vele! Bár sajnos nagyon kritikus vok, lehet, h ő nem vállalná tovább...

De az együtt élést/lakást mindenképp érdemes megpróbálni, mert tényleg "lakva ismerszik meg..."
Tartás, félelem az új helyzettől szintén természetes., hiszen bármi újat hozhat +/- értelemben.
Letipanni drillben van ilyen téren is! =)

iovianus 2011.06.17. 11:30:03

Megváltozott a posztolási rend?

hungaryhonvéd 2011.06.17. 11:41:03

@iovianus:
Lehet... Nekifutottam nagy elánnal, és közben esett le, h már olvastam.

Biztosan a költözés... =)

Letícia nővér · http://leticianover.blog.hu/ 2011.06.17. 12:08:27

@iovianus: Kicsit kótyagos vagyok, éjjel elfelejtettem élesíteni a mai posztot. Nem változott meg a rend.

iovianus 2011.06.17. 17:29:04

@Letícia nővér: nincs gond, csak már kezdtem aggódni :D
süti beállítások módosítása