243. Beköltözés

 2011.06.22. 08:00

- Ezekbe a fiókokba pakolhatsz. És itt van három polc a ruháidnak. De ha több helyre van szükséged, csak szólj. Megoldjuk.
- Biztos nincs annyi ruhám, mint ... - nem fejezem be a mondatot.

Ricsi meg nem hallotta meg. Vagy úgy tesz, mintha.

- A könyveidet pedig ide teheted, ha megfelel.
- Persze, hogy megfelel.
- Örülök, hogy itt vagy, tudod?
- Eddig is sokat voltam itt.
- De az más volt.
- Nem fogsz rámunni?
- Jaj, Panni, ne kérdezz ilyen ostobaságokat.
- Miért lenne ez ostobaság? Riával is ez történt, vagy nem?
- Nem, Riával nem ez történt.
- Hát mi?

Megállít a pakolásban, és átölel.

- Az történt, hogy belédzúgtam. És nem tudtam kezelni a helyzetet. Igazságtalan voltam vele és türelmetlen.

Mindezt úgy adja elő, hogy nem látom az arcát. 

- Szóval belémzúgtál?
- Úgy valahogy.
- Sose említetted.
- Nem? Meglehet.
- Sose mondtál ilyet.
- Akkor most mondom.
- Még mindig belém vagy zúgva?
- Szerinted?
- Mondd meg te, utálok találgatni.

Sóhaj. Eltol magától, a szemembe néz. Ettől most elgyengülök, pedig megszokhattam volna már.

- Igen, beléd vagyok zúgva.
- Köszönöm.

Elneveti magát.

- Köszönöd?
- Köszönöm, hogy kimondtad.
- Hát, te? Hogy állsz ezzel?
- Hogy beléd vagyok-e zúgva én is?

Bólint.

- Persze.

Címkék: költözés vallomás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr453004617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.06.22. 14:16:29

Nyúlcipő alakzat. Gyorsan.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.22. 14:33:14

Na, Ricsi most egy kicsit feminin módon viselkedik, ugyanis az ő rögeszméjük (mármint a nőké), hogy mindig mindent ki kell mondani.

Ha egyszer majd rendezek egy filmet, a következő jelenetnek feltétlenül benne kell lennie:

Férfi és nő összesimulva csókolóznak, simogatják egymást. A csaj egyszer csak megkérdi:

- Szeretsz?!

Mire a pasi:

- Mi van, nem érzed az erekciómat?!

:-)))

Bocs.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.22. 15:45:59

@iovianus: Te, a szent ember, aki legszívesebben visszazsuppolná a lányt a kolostorba? Ejnye.

@tiboru: Nemtom, feltűnt-e, de már elég sok hónapja húzzák úgy, h semmit nem mondott ki, és most se mondott valami sokat, úgyhogy a feminin jelző sztem igazságtalan :-P Néha engedményeket is kell tenni, nem?

LittleBear 2011.06.22. 17:54:12

Szerintem ez a "beléd vagyok zúgva" eléggé éretlen kisiskoláshoz illő kifejezés.
Miért nem lehet rendesen elmondani, hogy "beléd szerettem"?
De azért jó, hogy végre elhangzott valami színvallás. Rosszabb lett volna, ha Panni megismerkedik valaki mással, beleszeret, és aztán Ricsi jöhetett volna azzal, hogy de hát ő milyen régóta szereti Pannit, csak "elfelejtette" elmondani.

LittleBear 2011.06.22. 18:02:04

@iovianus: ezt én most nem értem :-((

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.22. 18:53:09

@LittleBear: Korántsem biztos, hogy a belezúg és a beleszeret ugyanazt jelenti, a szeretlek pedig valami egészen mást jelent, mint a beléd vagyok zúgva. A zúgás egy bizonyos hormonális állapot körülírása, a szeretet sokkal kiforrottabb. Ahogy én látom. Ami nem zárja ki, hogy Ricsi szereti Pannit, de az is lehet, hogy addig még nem jutott el.

dr. Pascal 2011.06.22. 21:04:29

@Gloria Mundi: +1
egyébként az ilyen beszélgetés valós lehet általános iskolában, gyerek mellett, de még egyetemen is. :)

vén betyár 2011.06.23. 07:44:28

A tények önmagukért beszélnek, sok embernek mégis szüksége van a szavak mágiájára.
Ricsi gondoskodik Panniról, úgy, mint eddig még senki sem, szereti, együtt akar élni vele.
Mondjon valamit, akkor át lehet venni az irányitást, számon lehet kérni, hogy miért azt mondtad, miért úgy mondtad?
Ricsi!Meg ne szólalj!:D

LittleBear 2011.06.23. 07:51:33

@vén betyár: Panninak azért van szüksége kimondott szavakra is, hogy megbízhasson valamiben. A tényeket félre is lehet érteni (persze a szavakat is) - szóval a kettejük viszonyát nem árt szavakba önteni (különben megtörténhet, hogy Panni a bizonytalanságok miatt kiszeret Ricsiből...)

vén betyár 2011.06.23. 08:13:06

@LittleBear:
A tények önmagukért beszélnek - a szavak meg sokszor a tények helyett.
Panni nem Ricsiben bizonytalan, inkább önmagában.
Szüksége van rá, hogy kibeszélje, megbeszélje Ricsivel a kétségeit.
Elsősorban nem is abban kételkedik, hogy Ricsi megfelel-e neki, boldoggá tudja-e tenni, inkább önmagában.
Ricsi igérje meg, hogy "mindörökké csak téged foglak szeretni?" - ha naponta odakozmálod reggelenként a tojásrántottát, vasalás közben kiégeted a legszebb ingemet, éjjelenként hortyogsz, naponta órákat töltesz felesleges holmik bevásárlásával, ha fáradtan hazajövök, be nem áll a szád, órákig meséled, hogy mit beszélgettél a fodrásszal, kozmetikussal, a barátnőiddel, a vacsora meg még oda sincs téve.:D:D:D
Sok beszédnek sok az alja, mégsem helyettesithetik a tetteket.Ricsi is elmondhatná naponta ezerszer, hogy mennyire szereti, ha éjjel nem bizonyitaná "kézzelfoghatóan" az ágyban akkor Pannika sem igazán lenne boldog.

LittleBear 2011.06.23. 17:00:35

@vén betyár: Hát igen, a nők sajnos elég szószátyárok, a férfiaknak van mit tűrni - de nem tudnak megváltozni (én elég szűkszavú vagyok (ilyen szempontból antinő), de emiatt meg problémák tudnak évekig kibeszéletlenül a felszín alatt lappangani, mert én sem mondom ki). Nehéz életed lehet, ha a példádban említett nő személyes tapasztalat :-))
A szexnek és a szeretet "megvallásának" szinkronban kell lenni (a legjobb, ha éjjel az ágyban (szőnyegen, kádban, konyhaasztalon...) egy füst alatt megvan mind a kettő).

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.23. 23:45:41

@vén betyár: @LittleBear: Jópofák vagytok ezekkel a körökkel :-) Mindkettőtöknek igaza van, az én szemszögemből. Ricsi lehetne nyitottabb, de ki tudja, nem az tartja-e vissza, h nem biztos önmagában, ennek a vonzalomnak a tartósságában, és nem akarja elkötelezni magát, ha nem egészen van meggyőződve. Bár az összeköltözés nagy lépés. Panninak valóban az tenne a legjobbat, ha valaki - mondjuk Ricsi - biztosítaná róla, hogy nagyon szereti és ez mindig így lesz. De szerelemfüggetlenül. Az örök szerelmet nem lehet megígérni, a szeretetet talán. Remélem.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.24. 01:18:34

Mindezek ellenére továbbra is állítom, hogy Ricsi nem az az összeköltözős fajta.

És tutira horkol :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.24. 06:35:25

@tiboru: Eddig mikor állítottad? Azt mondtad, h ki kell próbálni :-P
Sztem Panninak sokkal több gondja lehet az összeköltözéssel, mint Ricsinek.
És? Ha horkol, az már eddig is bőven kiderült :-)

iovianus 2011.06.24. 09:08:10

@Gloria Mundi: Egyszerűen arról van szó, hogy ha a férfi ennyire nyálzik, annak jó vége nem lehet.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.24. 09:12:05

@iovianus: Na neee ... Még azt se bírta kinyögni, h Szeretlek. Te még sose mondtad egy nőnek? És mi az, h jó vége nem lehet? Mi a jó vég, a te szemszögedből?

iovianus 2011.06.24. 22:35:19

@Gloria Mundi: "- Igen, beléd vagyok zúgva. "

Ez annyira gyerekes, de legalábbis nem Ricsihez illő, hogy nem is tűnik őszintének. Ha pedig nem az, akkor Panni jobb ha nem kínozza magát feleslegesen.

És akkor a rossz magyarságról még nem is beszéltünk ami csak súlyosbítja a helyzetet. :D

iovianus 2011.06.24. 22:37:09

p.s.: a jó vég az volna, ha nyíltan és őszintén beszélne egyszer az ember. És megadná szegény asszonynak azokat a szavakat amire vágyik.

LittleBear 2011.06.24. 22:41:19

@iovianus: Nekem sem tetszik a kifejezés. Ha valós beszélgetést látunk, akkor Ricsi bizonyos szempontból megmaradt kamasznak. Ha nem valós a beszélgetés, akkor az írónak vannak érdekes fogalmai meglett harmincasok érzelmi kultúrájáról.
Szerintem majdnem egy évig ilyen közeli kapcsolatban nem lehet "belezúgva" állapotban maradni - de ezzel a véleményemmel fentebb már kisebbségben maradtam. A kommentelők egy részének a "belezúgva" állapot egy jól definiálható valós élethelyzet :-))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.25. 00:34:06

@LittleBear:

Ricsi persze, hogy megmaradt (bizonyos szempontból) kamasz kölyöknek.

Akárcsak a heteró férfiak jelentős része :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.25. 09:03:54

@iovianus: Ami az állítólagos rossz magyarságot illeti: egy nyelvész barátom Nádasdy tanár úr nyomán állítja, h anyanyelvi beszélő egyszerűen nem beszélhet rosszul. Vagyis, a nyelvben létező, nem standard, de használatos kifejezések esetében nincs értelme helytelenségről beszélni. A -sük -sük-ölést is ide számítva :-P Én nem megyek ilyen messze, de ez a kifejezés teljesen bevett. Csak nyelvművelők jöhetnek azzal, hogy ez állítólag rossz magyarság.

Ami pedig a passzív szerkezetet illeti: noha a suliban azt tanítják nekünk, h nem szép ilyet használni, a magyarban létezik, és használjuk is. Sokszor. (Az ajtó nyitva van.) Lehet emiatt pampogni, de konkrétan ebben az esetben bármilyen más változat mást jelentene. Az, h belédzúgtam, múlt idő, lehet, h már nem áll fenn a jelenben. (Szegényes a nyelvünk igeidők tekintetében.) Azt javaslod: "Szerelmes vagyok beléd?" De Ricsi nem akarja ezt kimondani. Az már más kérdés, h meglehet: többet érez! De azt még nem hajlandó a másik tudomására hozni, vagy tán önmagának se akarja bevallani. Hányszor van, hogy többet vagy kevesebbet állít az ember az érzéseiről, mint a valóság.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.25. 09:05:50

@LittleBear: Talán, mert valóban létező élethelyzet :-) De, mint fentebb említettem, nem kell mindent szó szerint érteni. A 30-asok érzelmi kultúrájáról sokat lehetne regélni, bár a negyvenesek se sokkal jobbak :-P Tisztelet a jelenlévő kivételeknek :-)

@tiboru: Ez teccik :-)

iovianus 2011.06.25. 15:51:41

@Gloria Mundi: Mivel a beszélgetés jelen idejű, ezért a "belédzúgtam" szó is jelenben értendő. Ha múlt lenne -bár alakilag az- azt kifejezné egy egyéb időhatározó -vmikor belédzúgtam-.

"Hogy beléd vagyok-e zúgva én is"
Te mondtál ilyet valaha? El tudod képzelni egy komoly nő szájából?
Bár ez állapotot jelöl, sokkal jobb lenne sima múltat használni a jelen erőltetettsége miatt.

Egyébként utálom a nyelvtant, és csak annyit akartam jelezni, hogy idegen a fülemnek -és sokakénak- ez a belédzúgósdi.
Tessék megkomolyodni!:D

LittleBear 2011.06.25. 16:55:36

@Gloria Mundi:
Olvasgattam a regényedet (a portugált), azt a részt, ami Carlos és Viki szerelméről szól. Ott Carlosról azt írod, hogy beleszeretett Vikibe, majdhogynem látatlanban - itt meg véded ezt a "beléd zúgtam" kifejezést :-))
Valószínűleg hasonló fokú érzelmekről van szó, nem hiszem, hogy Ricsi érzelmeit egy hétköznapi olvasó nem a "szerelem" szóval írná le. Szóval szerintem Ricsi szerelmes, csak mindenféle idétlen módon titkolja, lekicsinyli, nem akar tudomást venni róla. Persze, ez is elmúlhat, ki is szerethet Panniból, beleszerethet másba is - szóval nincsen szerelem for ever :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.25. 22:09:04

@iovianus: Kinek kéne megkomolyodnia? Ricsinek?
Én nem sűrűn mondhattam ilyet, max portugálul ... Ott viszont az estou apaixonada kb ennek felel meg. De őszintén szólva, sztem szemtől szembe soha nem mondtam senkinek. Legfeljebb titokban, a falaknak :-P

@LittleBear: Carlosnak nem volt kérdés, h beleszeretett Vikibe, ezt nem is titkolta, míg Ricsi nem akarja kimondani. Nem két egyforma személyiségről van szó.
süti beállítások módosítása