245. Likőrök és mások

 2011.06.27. 08:00

Még sose ittam ennyit. Nem volt tiltva az alkohol a kongregációban sem. Elég gyorsan a fejembe száll a bor. Akár két deci elég ahhoz, hogy lebegni kezdjek. És szinte mindenen nevetni. De szerzetesként azért ettől őrizkedtem.

Ricsivel olykor iszom egy kis bort, vagy akár mást is. De tegnap a kerti összejövetelen valahogy elkapott a hév. Kipróbáltam mindenfélét. Főleg többfajta likőrt. És viszonylag keveset ettem. Ennek köszönhetően bolond hangulatom kerekedett. Kicsit hangosabban beszéltem, mint szoktam. De főleg rengeteget nevettem. Így utólag attól tartok, túlságosan elengedtem magam. Lehet, hogy ez visszatetsző volt. Nem ilyennek ismernek. Ricsi persze nem tesz féket a nyelvére ilyenkor. Tőle azonban már megszokták. Meg egy férfinél ez úgymond természetes.

Nagyon későn jöttünk el, taxival. A kocsiban kicsit el is aludtam. Úgy hittem, be fogok ájulni az ágyba. De másképp alakult. Félig bódultan, nevetősen, felszabadultan olyan hosszan szeretkeztünk, mint még soha. Hajnalban hagytuk csak abba. Dél körül ébredtem. Mikor visszagondoltam az egészre, őszintén elszégyelltem magam. Pedig tudom, hogy nem kellene, nem szabadna. De mégis belepirulok. Attól tartok, hogy ő többé nem fog olyannak látni, mint azelőtt. Mintha elvesztettem volna még egyszer az ártatlanságom. Zavarbaejtő.

Címkék: ital parti szégyenkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr433017322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.06.27. 08:53:39

Leticia: :-)) Soha ne legyen nagyobb bajod...

LittleBear 2011.06.27. 09:02:34

Letícia: "Mikor visszagondoltam az egészre, őszintén elszégyelltem magam. "

Most miért is szégyellted magad? Azért mert mások előtt kicsit becsípve nevetgéltél, vagy azért, ahogy éjszaka viselkedtél? Az előbbit nem kell szégyellni (a nevetős részeg az egyik legjobban elviselhető), a másikat meg pláne nem kell. Nem csodálnám, ha Ricsi ezek után rendszeresen leitatna esténként :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 09:07:21

@LittleBear: Ricsi meg ezerrel vigyorog :-P De te soha nem érezted, hogy kicsit szégyelled, amit szex közben csináltál? Bár a korábbi állásfoglalásaid szerint nem is nagyon csinálsz olyat, ami ennyire zavarba ejtő lenne :-)

LittleBear 2011.06.27. 09:24:25

@Gloria Mundi: De, van amit még ma is szégyellek, ha visszagondolok rá - de akkor a partnerrel volt a baj, egyéjszakás kaland volt :-((

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 09:30:52

@LittleBear: Ilyesmit ki se néztem volna belőled :-)
Velem régebben előfordult, h teljesen normális kapcsolatban is szégyelltem, hála a nagyszerű neveltetésemnek. Szerencsére ebből kinőttem.

LittleBear 2011.06.27. 10:05:24

@Gloria Mundi: Hát, szó se róla, jó ideje nagyon szolid vagyok. Sok oka van ennek, az egyik az eléggé jó neveltetésű és genetikailag konzervatív és hűséges férj :-)) Bennem meg váltakozik a kicsit hideg (majdhogynem frigid) állapot azzal, hogy a szégyellnivaló ábrándokat a tudatom legmélyebb bugyrába száműzöm...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 11:43:50

@LittleBear: "genetikailag konzervatív és hűséges férj" Na, ne viccölj :-P
Még a leggentikaibb konzerv is tud meglepetéseket okozni, biza. Főleg, ha nagyon ínséges időket él.
Te meg miért űzöd el az ábrándokat?

iovianus 2011.06.27. 12:24:22

"Attól tartok, hogy ő többé nem fog olyannak látni, mint azelőtt."

Az tuti. De nem biztos, hogy baj.
Hamar ki lehet ábrándulni még egy alapvetően pozitív élmény miatt is. Lehet Ricsit meglepi majd, hogy LP ilyen is tud lenni, és ezt a meglepettséget -bár jól esik és tetszik- néha nehéz leküzdeni.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 12:41:09

@iovianus: Ricsi olyan pasinak tűnik, aki számára egy nő szexuális felszabadultsága negatívan csapódhat le? Ha ilyeneket mondasz, h egy alapvetően pozitív élmény miatt ki lehet ábrándulni, pont azt a vonalat erősíted a nőkben, h ne merjék kiélni a vágyaikat, ne legyenek felszabadultak. Pedig sztem a pasik többsége ezt díjazza. Vagy csak én hiszem így?

iovianus 2011.06.27. 15:23:32

@Gloria Mundi: Hát ha a kommentjeimmel bárkit befolyásolni tudnék, akkor már valószínűleg királlyá koronáztattam volna magam :P

Szerintem Ricsit nem ismerjük annyira, mint ahogy ti azt itt hiszitek. Hiszen mit tudunk róla? Semmit. Csak azt, amit LP gondol. Semmi konkrétum nincs, hogy mi a jövőképe Letivel. Fél kimondani, vagy ami rosszabb, nem is törődik vele. Így viszont benne lehet, hogy olyan reakciókat vált ki belőle egy volt apáca szertelensége, amiket nem vártunk volna. Hiszen Ricsi Pannit akkor szerette meg, mikor még fityulában volt, de legalábbis keményvonalas volt. Ekkora fordulatot nem biztos, hogy fel tud szó nélkül dolgozni. De talán szerdán okosabbak leszünk!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 16:32:31

@iovianus: Kíváncsi lennék a többi pasi véleményére is. Ahogy nekem mondták, egy ffi számára hatalmas diadal, ha egy visszafogott nőből kemény munkával ki tudja hozni a vadmacskát. Nem, hogy rossz hatással lenne rájuk, épp ellenkezőleg.

Egyébként Ricsiről és minden más szereplőről tényleg csak azt tudjuk, amit LP elmond - és az is csak töredéke annak, amit ő tud. Mint ahogy önmagáról is csak töredékeket mond. Persze, az életben is ilyen töredék infókból próbáljuk összerakni a képet, ezért tudunk akkorákat taknyolni :-)

LittleBear 2011.06.27. 16:44:55

@iovianus: "Hiszen Ricsi Pannit akkor szerette meg, mikor még fityulában volt, " - szerintem meg inkább akkor szerette meg (zúgott bele - a helyi szóhasználat szerint), amikor már erősen kifelé kacsintgatott, és a fórumon bevallotta a profhoz való viszonyát. Szóval nem gondolnám, hogy Panni szertelensége negatív reakciókat váltana ki.
A Pannival való jövőképe már nehezebb ügy, én is írtam már többször, hogy ha Ricsi nem deklarálja, hogy hosszabb távra tervez, Panninak jobb lenne odébbállnia :-((

LittleBear 2011.06.27. 16:50:15

@Gloria Mundi: Nem viccelek, ismerem annyira a férjemet (ha képes lenne megcsalni, akármilyen ínséges idők miatt is, akkor most nem kellene száműznöm az ábrándjaim egy jó részét - prűd és konzervatív pasas :-)) ). Most éppen ráadásul nem ínséges idők járnak, küldözgetem a pozitív jeleket, de legtöbbször visszapattanok :-)) (aztán meg igyekezhetek, hogy a Panninak is adott jótanács szerint nehogy elkezdjek duzzogni :-)) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 16:55:14

@LittleBear: Egyelőre vagy most éppen nem sertepertél potenciális vetélytárs, lehet, h ettől Ricsi is bealudt, mármint, nincs miért féltékenykednie, minek definiálna bármit is? Neki ez a legkényelmesebb.

Egyszer régen én is prűd és konzervatív voltam - kívülről :-) Jó, hogy ő már negyven fölött talán kisebb eséllyel változik :-) Ajaj, szóval, nem vevő ... Az problémás.

iovianus 2011.06.27. 19:58:45

@Gloria Mundi: Nem mindegy, hogy azt a vadmacskát hol sikerül kihozni a nőből. Kertipartin vagy otthon.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.27. 20:00:05

@iovianus: Jaj, a partin csak nevetgélt, nem szexelt :-P

iovianus 2011.06.28. 09:46:50

@Gloria Mundi: Ez igaz, viszont ez a nevetgélés pont az ellenkezője annak, amit Ricsi megismert, és megszeretett. Lehet, hogy nem tetszik majd neki, de ezt úgyse fogjuk megtudni róla, mint ahogy mást sem nagyon.

dr. Pascal 2011.06.28. 14:11:38

@Gloria Mundi:
"Kíváncsi lennék a többi pasi véleményére is. Ahogy nekem mondták, egy ffi számára hatalmas diadal, ha egy visszafogott nőből kemény munkával ki tudja hozni a vadmacskát."
még ha nem is diadal, de hacsak nem direkt a visszafogottságot keresem egy nőben, a jókedv (és főleg a jókedvű szex) sose árt :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.28. 14:38:52

@iovianus: Nem hiszem, hogy jobban tetszene neki, ha örökké búval bélelt lenne. Komolyan meglepnek az eddigi állásfoglalások :-)

@dr. Pascal: Mikor keresed a visszafogottságot? Egyébként ez persze nem úgy van, h a visszafogott nő egyszercsak nem lesz többé visszafogott, de bizonyos helyzetekben feloldódik. Aztán megint visszafogott lesz. A következő alkalomig :-)

dr. Pascal 2011.06.28. 16:30:28

@Gloria Mundi:
én nem, de biztos van olyan is. Pl valaki, aki az éjszakai életben pörög (kidobó, csapos, DJ, ...), vagy napközben nagyon pörög (osztályvezető+), az lehet, hogy direkt olyan társat keres maga mellé, aki nagyon konzervatív.

LittleBear 2011.06.28. 17:35:20

@Gloria Mundi: iovianus most az ördög ügyvédje...
Érdekes módon pont Panni nyűglődött pár bejegyzéssel korábban (többször is), hogy nem elég bátor, meg kezdeményező, meg biztosan rosszabb az ágyban, mint Ricsi régebbi női. Aztán meg amikor kis alkohol hatására megbátorodik, megriad saját magától?
Hát igen, nem lehet egyszerre kint is és bent is lenni :-))

LittleBear 2011.06.28. 21:21:25

Ti hogy álltok az alkohollal? Én nem szeretem a hatását, az édes likőrök ízét azt igen, de az alkohol tarkó-lenyomó hatását szívesen kihagynám még a Bailey's-ből is. Megkóstoltam a pár napja eltett konyakosmeggyet, és megint rá kellett jönnöm, hogy valahogy nem normálisan hat rám az alkohol...
Mit lehet ezen szeretni?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.28. 22:10:28

@LittleBear: Megriadhat az ember önmagától, ha még nem tudja, mire képes :-)

Én szeretek spicces lenni, éppen amiatt, h felszabadít, lazább vagyok. Berúgni igazán még sose rúgtam, abban tényleg nemtom, mi a jó :-)

iovianus 2011.06.29. 11:09:38

@LittleBear: a megtisztelő címet visszautasítom :D

De vegyétek észre, olyan következtetéseket vontok le, aminek a saját életetek az alapja. Ricsiről semmit sem tudunk, így nem mondhatjuk, hogy biztosan örült ennek az egésznek!
De elolvasom a mai postot hátha okosabb leszek.

LittleBear 2011.06.29. 21:21:24

@iovianus: "a megtisztelő címet visszautasítom :D" - ne tedd, a vitában az ördög ügyvédjének mindig jobb dolga van, csak kontráznia kell (én gyakran szoktam ezt tenni, hogy csakazértis megmutatom a másik oldalt, még ha véleményemmel ellentétes is)

iovianus 2011.06.30. 11:50:03

@LittleBear: ó így értem már! Igen, az érme két oldalát jó ismerni, még ha magamnak sem tetszik.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.30. 21:42:13

@LittleBear:

Tudom, hogy nem osztottál nekem lapot a témában, de szerény véleményem szerint olyan, hogy "szégyellnivaló ábránd" nem létezik.

Egy korrekt partneri kapcsolatot többek között az jellemez, hogy ezeket az ábrándokat (fantáziákat) akár meg is osztjuk a partnerrel, szégyenkezés nélkül. És ő ezeket ugyanolyan természetesnek veszi, mint a levegővételt.

Vagy valami ilyesmi.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.30. 21:48:53

@Gloria Mundi:

"Ahogy nekem mondták, egy ffi számára hatalmas diadal, ha egy visszafogott nőből kemény munkával ki tudja hozni a vadmacskát."

Jól mondták. Egy ilyen sikerélmény nem csak a konkrét kapcsolatnak tesz jót, hanem a férfi egójának is.

Minden másra ott az Eurocard/Mastercard. Ez az érzés megfizethetetlen.

LittleBear 2011.06.30. 22:03:50

@tiboru: Elméletileg teljesen igazad van. Gyakorlatilag ez azért (nekem) ez a dolog sokkal bonyolultabb. Mint ahogy emlegettem, a kifejezetten konzervatív férj (akit szeretek), illetve más körülmények miatt. De azért majd még próbálkozok :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 14:41:47

@tiboru: Ahogy mondod, megfizethetetlen :-)

@LittleBear: Most én lennék kíváncsi azokra a kimondhatatlan ábrándokra ... Mi az, amit nem lehet elmondani az embörnek? Vagy az ábrándok nem is vele kapcsolatosak? Mert az persze már más ...

LittleBear 2011.07.01. 15:29:54

@Gloria Mundi: A férjemmel kapcsolatos ábrándokról van szó, ilyen gond nincsen. Amikor megismerkedtünk, tagjai voltunk egy pünkösdi jellegű keresztény közösségnek (erről már valahol megemlékeztem), én bizonyos előélettel "tértem meg". Ebben a közösségben a házastársak közti szex örömszerző jellegét deklarálták, bizonyos megkötésekkel, de ezek elég homályosak voltak. Az önkielégítés "tiltott", de a "házastársi ágy tiszta", és "a házastársak rendelkeznek egymás testével" (nincs kedvem igehelyeket kikeresni). Ebbe sok minden beleférne :-)), de mivel bizonytalan, jobb, ha az ember marad a klasszikus, férfiközpontú szexnél. (Bár engem keresztény valláselméletileg érdekelne, hogy Isten amikor megteremtette az embert (most induljunk ki ebből az axiómából), akkor a nőt miért olyan anatómiával teremtette, hogy a clitorisban sokkal több idegvégződés, és emiatt orgazmusra való képesség van, ha ezt nem kellene használni?)
A közösségből kikoptunk, sok mindent nem tartunk már ba az ottani szabályokból, de hűségesek vagyunk, és a szexben konzervatívak.
Csak én vagyok kíváncsi, olvasgatok ezt-azt, és rájövök, hogy nem vagyok egyedül bizonyos "ábrándjaimmal", amik főleg gyerekkori-fiatalkori önkielégítések során egyszercsak támadtak (ilyen pl. a kíváncsiság az anális szex és a spanking irányában).
Ezeket pedig bizonyos elvekhez ma is hű, konzervatív férjnek ugyan hogyan vezessem elő? Drágám, olvastam valami izgalmasat, nem akarod kipróbálni? Ez nála szentségtöréssel érne fel.
Szóval nehéz ügy :-))

LittleBear 2011.07.01. 15:31:15

@Gloria Mundi: bocsánat, nagyon hosszú lettem...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 15:42:00

@LittleBear: Lehet, hogy tévedek, de nagyon is elképzelhetőnek tartom, h neki is vannak ilyen titkos kíváncsiságai, vágyai, és ő ugyanúgy azt hiszi rólad, h neked ezt nem lehet előhozni, mint te róla.
Ez a nagy csapda az ilyen "szektás" gondolkodásban, ezt látom némely rokonomon is (pedig ők nem vallási szektához kötődtek), de egymásra licitáltak egy időben és egymást ellenőrizték. Szörnyű.

Ami Istent illeti (amennyiben feltételkezzük a létét, és hogy törődik a szexuáletikával, amiben én kételkedem): ha gyönyörszerző klitoriszt teremtett, akkor azt használni is szabad :-) Főleg annak, aki manuális vagy egyéb csiklóizgatás nélkül nem tud kielégülni. És az ilyen nők elég sokan vannak. De most ez tényleg messzire vezetne :-)

Ami pedig a kíváncsiságodat illeti: nemrég még ezeket a dolgokat túl durvának ítélted arra, hogy Ricsi előhozza Panninak, emlékszel? :-) Te változtál vagy csak most őszintébb vagy?

LittleBear 2011.07.01. 15:47:27

@Gloria Mundi: Ezek azért durvák tudnak lenni valakinek, ha nem vágyik rá explicite. És még én sem próbáltam ki soha, csak van bennem kíváncsiság, és jelek, hogy bizonyos szintig élvezném is (bár, aranyérrel :-)) )
Terveim vannak, megpróbálom kicsit változtatni, de nem rohanhatok ajtóstul a házba - amikor a férjem majdnem dührohamot kap, amikor a 8 évest önkielégítésen kapja, ez azért nem arra utal, hogy nyitott lenne :-))

LittleBear 2011.07.01. 15:53:08

@Gloria Mundi: "Ami Istent illeti (amennyiben feltételkezzük a létét, és hogy törődik a szexuáletikával, amiben én kételkedem)" - amennyiben feltételezzük a létét, és hogy a Biblia róla szól, akkor én biztos vagyok benne, hogy törődik az emberek szexualitásával - nem céltalanul teremtette az emberi test részeit. Az illető "szektás" tanításokban (szigorúan zárt körben persze) mindig volt szó az erről való bizonyítékokról, tehát ilyen szempontból sem osztották a régimódi katolikus véleményt (hogy a szex csak gyereknemzésre való). Csak ugye a részletek, abban lakozik az ördög :-)).

Ezzel kapcsolatban találtam valami érdekeset a napokban: www.whollylove.com/

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 15:54:33

@LittleBear: Azért az nagyon más, h a gyerekét kapja rajta ... 8 évesen? Úristen, olyan korán kezdik? Persze a legjobb ilyenkor félrenézni, mert iszonyú romboló lehet, ha valakit megszégyenítenek emiatt. Lehet, h vele is ez történt, ezért fojt el ennyi mindent.
Egy férfi normális esetben sokmindennel fantáziál, de a feleségéről nagy részük szeret mást gondolni, mint a többi nőről ... (Meg a lányáról meg a nővéréről.)

LittleBear 2011.07.01. 15:57:45

@Gloria Mundi: Hallottam már óvodás lányról (5 éves volt) aki az ebéd utáni alvásidőben csinálta, és elég hangosan... (Én 9 évesen kezdtem :-(( )
(apósom régen rendszeresen csalta anyósomat, inkább innen az elfojtások egy része)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 16:00:00

@LittleBear: Az két külön dolog, hogy feltételezzük a létét, és hogy a Biblia róla szól. Az elsőt nem zárom ki én se, a másodikat ... Kicsit túl sokat olvastam a Bibliát ahhoz, hogy hinni tudjak ebben.
És azért Darwin mégiscsak rámutatott pár dologra, amit nem kéne figyelmen kívül hagyni. Már, az emberi test megteremtése kapcsán mondom ezt ...

Ha már szex meg egyház meg hasonlók, ez a posztom ide való, sorry:
szexcsatakanno.blog.hu/2010/01/11/coitus_retro_es_tarsai_avagy_a_szex_az_egyhaz_meg_az_inkvizicio

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 16:02:44

@LittleBear: Szóval lányról van szó ebben az esetben? Na jó, én már nem emlékszem, mikor kezdtem :-) Ezek zavarba ejtő dolgok a szülőknek, azt elhiszem. Szerencsére nincs lányom, a fiúknál meg ez kicsit egyszerűbb, asszem.

LittleBear 2011.07.01. 16:07:28

@Gloria Mundi: Nekem fiam van, de az apja ezt sem fogadja túl nagy elnézéssel... Elég zavarba ejtő, pláne ha a nagymama is beleszól (még csak 3-4 éves volt, és még csak "felfedezte" fürdés közben, amikor épp szülőlátogatáson voltunk, anyám észrevette, és leüvöltötte a gyerek fejét...)

LittleBear 2011.07.01. 16:15:29

@Gloria Mundi: Ezt a nagymamát elég ritkán látja... (nem csak emiatt :-)) )

LittleBear 2011.07.01. 16:19:53

@Gloria Mundi: Elolvastam a posztodat, szörnyű, mik voltak a középkorban...
Darwinról meg mostanában inkább nem vitatkozom, van egy kis biológiai irányultságom, de ennek ellenére meggyőződéses kreacionizmus-hívő vagyok (ezt azért igyekszem jól titkolni, nehogy máglyára vessenek).

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.01. 20:35:51

@LittleBear:

Távol áll tőlem beavatkozni egy idegen család belügyeibe, de azt nem tudom magamba tartani, hogy (szülőként) egy ilyen családtaggal (mint a szóbanforgó nagymama) bezárkóztam volna egy négyszemközti beszélgetésre, ahonnan garantáltan úgy jött volna ki, hogy tisztában van azzal: ez volt az utolsó (a legeslegutolsó!) ilyen dobása.

És akkor még kibaszottul finom voltam.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.01. 20:39:35

@Gloria Mundi:

Szerintem nem félrenézni kell, hanem inkább megbeszélni a dolgot a gyerekkel. Fiúgyerekkel az apja, lánnyal az anyja.

@LittleBear:

Majdnem dühroham azért, mert a nyolc éves fiát kvázi önkielégítésen kapja?

Tudod, kedves LittleBear, nem nagyon akartam, de most már kénytelen vagyok kimondani: megvert téged a te istened a családtagjaiddal...

LittleBear 2011.07.01. 20:41:43

@tiboru: Nagyon finom voltál, gondold el, én közel 20 évet éltem le mellette :-((
Sok minden más miatt is, nem igazán látogatjuk, de ki azért nem tagadhatom (bár, néha már közel voltam hozzá...)
Szerencsések, akik normális szülők mellett nőnek fel, de azért hallottam én már szörnyűbb anyákról is.

LittleBear 2011.07.01. 20:47:09

@tiboru: A férjemet mindentől függetlenül szeretem :-)) (És azért szex is szokott lenni :-)) )
Anyámmal tényleg megvert a sors - illetve, ha ragaszkodunk a kronológiához, neki nem volt szerencséje a világgal, mert nem boldog ám ezzel a mindent-jobban-tudok-és-meg-is-mondom-mindenkinek hozzáállással - jóatyámat pl. már kiszekírozta a világból :-((

LittleBear 2011.07.01. 20:50:21

@tiboru: És szerinted mit kell mondani annak a gyereknek? Csinálja, csak ne nyilvánosan, és ne hencegjen vele? És ne naponta 5x?
Az megdöbbentett, amikor az óvónénik mondták panaszkodva, hogy nem tudnak mit kezdeni a takaró alatt lihegő óvodással - azzal, hogy mit mondjanak a többieknek...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.01. 21:08:47

@LittleBear:

Rendszeresen maszturbáló óvodások? Ennyire felgyorsult volna a szexuális érés?!

Most nagyon nem leszek PC, de rákérdezek: véletlenül nem cigány gyerek a főszereplő?

LittleBear 2011.07.01. 21:21:54

@tiboru: Ó, nem, a kerület elit óvodájának egyik szőke, látszólag jó családból való, csillagszemű kislányáról volt szó...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.01. 22:15:09

@tiboru: Őszintén érdekelne, h mit mondanál egy ilyen helyzetben, hogy lehet ezt jól kezelni, főleg, ha igazán aktív a gyerek ezen a téren. Lehet, h már nekem sincs messze, h szembe kerüljek a problémával. A nagyobbik felfedezte, h olykor merevedése van, és ez kicsit megijesztette, mondtam, h semmi baj, az természetes. Igyekszem komplexusmentessé nevelni.

De hogy miként jutottunk eddig a témáig, te jóisten!

Kismy 2011.07.06. 12:31:52

@tiboru: zárójel. én is oviban kezdtem. zárójel bezárva.

@Gloria Mundi: anyám kedvenc történetei közé tartozik az alábbi: anno egy sorházi lakásban laktunk, melynek elöl-hátul volt bejárata. én, mint tapasztalt alsótagozatos, hamarabb voltam otthon, mint jóanyám, és a könyveket bújva ráakadtam egy Szexológia címre hallgató lexikonra, melyet igen nagy és vérbő lelkesedéssel kezdtem olvasni. mindeközben arra számítva, hogy anyám az elülső ajtón fog megérkezni, ahol a kulcs zörgése kellő időben riasztani fog, s a könyvet visszahelyezhetem helyére. ehelyett az ős váratlanul hátulról érkezett, lehetetlenné téve az akciót. anyám rám nézett, és megkérdezte, hogy "ez meg honnan van?" mire én tökkomoly pofával közöltem, hogy leesett a polcról. hihető voltam, mert anyám bólintott, és javasolta, hogy tegyem vissza. aztán már 18 múltam, mikor elmesélték, hogy apámmal napokig röhögtek a sztorin :)

LittleBear 2011.07.06. 19:32:50

@Kismy: :-))
Anyukám - mindig szépít utólag a történetein - azt mondta, hogy ők direkt tették "elérhetővé" a szexuális felvilágosítást is adó könyvet, mert úgyis elolvasom, és akkor nekik már nem kell semmit elmondani. No az akkori "szexológia" könyvek még Freud "emlőin" nevelkedtek, és nagyon férfiközpontúak voltak, de gondolom, anyám sem tud sokkal többet a szexről, mint ami ezekben a könyvekben volt...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.06. 20:11:39

@Kismy: Nálunk szerencsétlenségünkre a tiltott könyv nem a szexről, hanem inkább a terhességről meg a szülésről szólt ... Hát, épületes látvány egy dupla oldalon, színesben megjelenített szülő nő premier plánban. Asszem, nem is magyar könyv lehetett, bár a szövegre nem nagyon figyeltem ...

LittleBear 2011.07.13. 08:42:29

@Gloria Mundi: Ez is befolyásolta, hogy 30 felett szültél? Nekem jóanyám elmesélte, hogyan születtem, rettegtem is mindig a szüléstől - még most is a hideg kiráz, ha rágondolok, pedig nem a "leghorrorabb" szülés-sztori (szülőszobán eszembe is jutott, mi lesz, ha nekem is 3 napig kell vajúdnom, aztán 1 nap vajúdás után császár lett a dologból...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.13. 14:24:52

@LittleBear: Á, dehogy, ez eszembe se jutott :-) Mondjuk, nem szívesen nézek ma sem szülésről készült filmet, mert abszolút nem azt érzed belőle, amit akkor tapasztalsz, ha benne vagy a dologban. Kicsit a pornóhoz hasonlítanám, de míg mások szeretkezése izgató lehet, mások szülése legfeljebb kínos látvány, hiszen élvezni azért nem szokás. Mindenesetre kívül lenni az eseményen nagyon más, mint megélni, és ez olyan tudatmódosulással járó dolognál, mint a szülés, hatványozottan érvényes. Tán jobb párhuzam egy drogos megfigyelése. Kívülről csak egy lecsúszott, szörnyen kinéző emberi roncsot látsz, mikor be van tépve, ő meg eszméletlen jól érzi magát - ez az, amit a drogprevenciónál nem szoktak említeni ...

LittleBear 2011.07.13. 14:29:18

@Gloria Mundi: Érdekes amit írsz, erre még nem gondoltam.
Érdekes dolog a pornó is - a képek inkább a férfiakra hatnak, a szöveg meg a nőkre - jól gondolom? Bár, mostanában lehet olvasni valami feminista pornóról, biztosan meglesz annak is a felvevő piaca...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.13. 14:32:25

@LittleBear: Eleinte én is azt hittem, h a képek nem hatnak a nőkre. Hát, mostanra ez megváltozott ... :-) Persze, a nő elvileg kevésbé vizuális típus, de azért nem annyira kevéssé, hogy ne lehetne vizuálisan ingerelni :-)
süti beállítások módosítása