255. Önálló döntés

 2011.07.20. 08:00

El kell végre döntenem, elfogadom-e a prof ajánlatát. Judittal is beszéltem, ő is említette. Úgyis szeretne velem találkozni, beszélgetni. Csak mi ketten. Meséltem neki, hogy összefutottam Katával. Ő is látta valamelyik nap. Szerinte Kata ki fog mászni ebből a helyzetből. Főleg, ha a férje összeszedi magát. Apropó, férjek: a prof még mindig nem a régi. Hogy én észrevettem-e valami változást. Ezek szerint Judit tud a találkozónkról? Ez egy kicsit meglep. Persze, én is látom, hogy nem pont olyan, mint régen. A munkája még mindig nem érdekli igazán. Bár már elkezdett bejárni. De hát nyár van. Majd tanévkezdetkor belelendül. Judit hümmögött.

Este vacsorát főztem. Ez volt az első próbálkozásaim egyike. Nagyon egyszerű ételt választottam. Paprikáskrumplit. Azt még én is el tudom készíteni szakácskönyv nélkül. Ricsi jó étvággyal esett neki. Csak azt sajnálta, hogy nem kolbászt, hanem virslit tettem bele. Kibontottunk egy üveg bort. Neki jutott eszébe, hogy milyen más lenne ugyanezt egy teraszon művelni. Egy kertes házban. Kár, hogy a nagyanyám házikóját ráírattam a kongregációra.

Nyilvánvaló volt, hogy jobb pillanat nem fog adódni. Most kell előadnom, mit javasoltak Juditék.

- Ha van két hét szabid, én tudok egy kertes házat. Mindennel, ami kell.
- Nocsak. Az ismerősi körödet ismerve, Panni ... Csakis a proféknak juthatott eszükbe, hogy felajánlják a házukat.
- A nyaralójukat.
- Még jobb.
- Ők nem lesznek ott.
- Csodálatos.
- Jót tenne mindkettőnknek.
- Jót tenne, de nem az ő nyaralójukban, Panni.
- Én szeretném elfogadni az ajánlatukat. És szeretném, ha nem vesznénk össze emiatt.
- Nem kell összevesznünk. De azt ne várd tőlem, hogy odamenjek veled.
- Tudtam, hogy ellenezni fogod.
- Nem, te azt csinálsz, amit akarsz. Nem szólok bele. De én nem megyek oda.
- Terveztél valamit augusztus első két hetére?
- Dolgozom.
- Egész augusztusban dolgozol?
- Nem, úgy beszéltem meg bent, hogy a második két hét az enyém. Tehát nyugodtan lemehetsz a nyaralójukba. Aztán ... Aztán majd meglátjuk.
- Hétvégére se jönnél le?
- Nem, egyáltalán nem akarom betenni oda a lábam.
- Akkor egyedül megyek.
- Tedd azt.

Nagy edénycsörömpölés közepette mosogattam el.

Címkék: döntés judit nyaraló prof

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr683081031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.07.20. 08:18:13

"Nem, egyáltalán nem akarom betenni oda a lábam." - ez nyílt beszéd, és lehet, hogy LP-nek itt meg kellett volna állnia, és elgondolkodni az információ ismeretében.
"Nem, úgy beszéltem meg bent, hogy a második két hét az enyém." - ez is tiszta ügy.

Ha Ricsi ennyire nem akar semmivel érintkezni, amihez a profnak köze van, akkor LP-nek el kellene gondolkodnia, hogy ő se menjen. Nagyon nem lenne jó neki sem egyedül abban a nyaralóban - pláne hogy két hét távollét az masszív szexmegvonást jelent...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.20. 08:23:20

@LittleBear: Hát, pont most jött rá Pannira, hogy a sarkára álljon ... És innen nehéz visszakozni.

2 hét szexmegvonás, hát, azt ki lehet bírni simán, főleg, ha valaki 8 évig is kibírta :-)

LittleBear 2011.07.20. 08:27:43

@Gloria Mundi: Nehéz, de nem lehetetlen. Ricsinek teljesen érthető a véleménye, hogy nem akar odamenni, és ráadásul nem mellébeszél, hanem nyíltan megmondja.
A 2 hét szexmegvonás Ricsinek lehet "büntetés", nem gondoltam, hogy LP megsínylené a dolgot.

LittleBear 2011.07.20. 08:32:01

@Gloria Mundi: Érdekes gondolatkísérlet: mit szeretne Ricsi, hogyan viszonyuljon LP a profhoz?
Gondolom, azt szeretné, ha a kapcsolatuk minimális lenne - de hát ezt sem a PhD miatt, sem Angéla miatt, nem lehet megcsinálni. Ha viszont elviseli, hogy van köztük kapcsolat, akkor abba az is belefér, hogy LP nyaral pár napig a nyaralójukban. (Végül is nem kötelező ott dekkolni két hétig.)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.20. 08:51:09

@LittleBear: Elviselni elviseli, h ott nyaraljon, persze, mert nincs jogalapja sem ahhoz, h ellentmondjon, legfeljebb kifejezheti nemtetszését. De Judit miatt főleg annyi mindennel tartozik nekik LP, h azt nem várhatja el Ricsi se, h megszakítsák a kapcsot, ráadásul LP-nek alig vannak barátai. És azt Ricsi se akarja, h teljesen rá legyen utalva érzelmileg. Meg mindenféleképpen. Mert mi van, ha összevesznek vagy szakítanak, akkor kell legyen vmi háttér. De persze érthető, ha ő nem akar odamenni.

A szexmegvonást meg még ő is kibírhatja 2 hétig, mért gondolod, h mindennap csinálják? :-)

LittleBear 2011.07.20. 09:49:19

@Gloria Mundi: Kérdés, hogy mennyire fontos Ricsinek az, hogy LP figyelembe vegye a véleményét, igényeit. Szerintem nem lenne túl jó hatású, ha két hétre elmenne abba nyaralóba. (És nem csak a szexmegvonás miatt, csak ennek most "büntetés" jellege lenne.)
Gondoljunk bele a fordított helyzetbe: ha Ricsi menne el két hétre egy olyan nyaralóba, amit egy régi barátnőjétől kap kölcsön, közben meg Panninak dolgoznia kellene...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.20. 10:55:07

@LittleBear: Sztem Ricsinek baromi fontos, h adjanak a véleményére, Pannika meg különösképpen adjon rá ... Ugyanakkor meg Panni túlságosan alárendelte magát eddig. És lehet, h ebből most presztízskérdést csinál, h csakazértis megmutassa, neki is van önálló döntési ereje.

LittleBear 2011.07.20. 11:15:51

@Gloria Mundi: Lehet, hogy valami másban jobb lenne azt az önálló döntési erőt megmutatni. Érzékeny terület ez, nem tudni, Ricsi mióta érdeklődik Panni után, neki is lehetnek sérülékeny részek a lelke mélyén (lásd az egy éve történtek).
Ráadásul, ha ezt ennyire fontosnak tartja, azzal az összetartozásukat is kifejezi, emiatt Panni "lázadása" kaphat szimbolikus értelmet is.
Nem biztos, hogy megéri...

LittleBear 2011.07.20. 11:23:24

@Gloria Mundi: Ráadásul Colos ügyében anno, illetve a gimnáziumi állás elfogadásakor már megmutatta, hogy van önálló döntési ereje. Abból is volt konfliktus, és elsimult.

Szóval itt szerintem a prof iránt érzett régi érzelmek nosztalgikus felidézése a rejtett célja az utazásnak, és ez az ami LP-t eltávolíthatja Ricsitől...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.20. 12:06:21

@LittleBear: Jaja, nem biztos, h megéri ... Sajna Ricsi meg csak negatívban jelzi az összetartozást, vagyis inkább a birtoklási vágyát ...

LittleBear 2011.07.20. 14:24:44

@Gloria Mundi: Érdekes dolog a férfilélek: birtoklási vágy az van, de biztonságos jövőt kínálni a másiknak, az nincsen? Tudom, megint jövök a házasságmániámmal...

LittleBear 2011.07.20. 14:34:59

:-)) jól elbeszélgetünk mi itt ketten...

(off: több mindent is kellene csinálnom egyszerre, hát nem kényelmesebb itt kommentelni és idegen emberek magánéletébe belekotyogni? :-)) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.20. 14:36:59

@LittleBear: Attól, hogy valakit per pillanat birtokolni akar, még nem tudhatja, h 1 év múlva is akarja-e birtokolni, szóval, ez nem annyira furcsa. Ha ebből a szempontból nézzük ...

Aha, elvagyogatunk, de olykor más is beleszól. :-)

LittleBear 2011.07.20. 16:26:58

A bejegyzés másik részére reagálva:
Panninak a szabad idejében érdemes lenne megtanulnia főzni. Venni kell egy-két kezdő szakácskönyvet, és mindennap megfőzni valami mást (én ismertem valakit, aki így tanult meg főzni). Ez mindenképpen hasznos tudás, ha marad Ricsi mellett, ha nem.
(És akkor a blog is átmehet félig gasztroblogba :-) )

LittleBear 2011.07.20. 19:57:45

Csak hogy a történetre reagáljak: Panninak albérletet is kellene keresnie... Nemsokára kijönnek (vagy már ki is jöttek) a felvételi eredmények, ilyenkor kezdenek a diákok keresni, a jobb helyek hamar elkelnek.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.21. 19:17:42

@LittleBear: Panni lassan felvehet téged személyi tanácsadónak :-)
Csak gasztroblogot ne! :-P
Úgy tudom, ma este jönnek ki a felvi eredmények.

LittleBear 2011.07.21. 20:22:57

@Gloria Mundi: :-)) Mi bajod van a gasztroblogokkal?
Azóta már én is rájöttem, hogy pont ma lesznek nyilvánosak a ponthatárok.

Egyébként meg csak ülök a gép előtt és hülyeségeket beszélek (írok) (tudod, mint a viccben: reszelgetem a körmömet és hülyeségeket beszélek...)

LittleBear 2011.07.21. 21:13:01

@Gloria Mundi: Ha már személyi tanácsadó: így nem tanácsos tárgyalni:
- "Én szeretném elfogadni az ajánlatukat. És szeretném, ha nem vesznénk össze emiatt.
.........
- Tudtam, hogy ellenezni fogod.
..........
- Akkor egyedül megyek."

Ez így ultimátum.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.21. 22:08:04

@LittleBear: Akkor hogy tanácsos tárgyalni?

Ultimátumnak nem nevezném ... Sokx mondunk ilyen dolgokat indulatosan, utána meg visszaszívjuk. Legalább is velem előfordul.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.26. 19:22:40

@LittleBear:

Apropó albérlet: tudok egy frankó kiadó bútorozott lakást a Thököly-Dózsa György kereszteződésében.

Önök hirdetést olvashattak. Bocs, Panni.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.26. 19:43:27

@tiboru: De kár, hogy Panni már nem keres kéglit :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.26. 19:53:08

@Gloria Mundi:

Jaja, pedig neki olcsón megszámítottuk volna, ráadásul gyors internet is van :-)
süti beállítások módosítása