274. Ne gyere mindig ugyanazzal!

 2011.09.19. 08:00

Bennem van ez a parancs. Nem is kell kimondania. Nem kell felhívnia rá a figyelmemet. Tudom, hogy még a leghalványabb utalás is kellemetlen mindkettőnknek. De mit csináljak, ha mégsem tudom kiverni a fejemből? Van úgy, hogy a nyugtalanságtól képtelen vagyok koncentrálni. Ide-oda ugrálok a munkáim között. Az e-mail fiókokat nézem. Ilyenkor nem ír persze senki. A legnehezebb elvonatkoztatni. Megtalálni azt az állapotot, amelyből már nem szakít ki minduntalan ez az ideges vibrálás. 

Mindenütt arról olvasok mostanában, hogy a hormonok felelősek mindenért. Össze-vissza dobálnak minket. Most épp ilyen hatást váltanak ki bennem. Sírhatnékom van olykor. Pedig boldognak kellene lennem. Aztán hirtelen vidám vagyok, csak, mert írt valami kedvességet. Zavar, hogy ennyire függök tőle. A szándékaitól, a hangulataitól, a ráérő idejétől. Ha bent vagyok az iskolában, mindezt elfelejtem. Az otthoni, ülő munka esik nehezemre. Ha magamra maradok a cikázó gondolataimmal. 

Ne gyere mindig ugyanazzal. Önmagadnak se ismételgesd mindig ugyanazt. 

Címkék: függőség ismétlés hormonok

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr63231972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mégsem én voltam? 2011.09.19. 08:30:20

Érdekes, tanítás közben én is azt érzem, hogy "kikapcsolok" a világból, a gondjaimból, az otthonlét rám sem szokott jó hatással lenni (elő tudnak kerülni a rossz gondolatok).
Csodálom azokat az embereket, akik hosszabb távon tudnak otthon, önállóan dolgozni, az idejüket jól beosztani, és nem belemerülni az önsajnálat mocsarába...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.09.19. 21:52:33

@Little.Bear: Én itthon dolgozom, nem egyszerű. De hát muszáj, a gyerekek miatt, egyelőre. Ha kimozdulhatok, az mindig feltölt, de ha hazajövök, azt látom, h minden úgy van, ahogy itthagytam, vagy még rosszabb állapotban :-P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.24. 23:15:32

Hm, asszem ez ilyen női dolog, ez a cikázó gondolatok :-)

Amikor egy férfinak ennyire cikáznak a gondolatai, az általában azért van, mert valami megoldandó feladvány van az életében. Csak úgy (mondhatni érzelmi alapon) szerintem ez nálunk sokkal, de sokkal ritkább...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.09.25. 08:22:05

@tiboru: Mer a pasiknak ott a nothing box, ami nálunk kimaradt az alapfelszerelésből :-(

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.27. 00:03:19

@Gloria Mundi:

Hát a NB-ért tényleg hálásak lehetünk a teremtőnek (vagy az evolúciónak)...

gabor4x 2011.09.28. 11:11:24

@Gloria Mundi: Nothing box? Nálam ez nem(csak) az alapfelszerelésemből, de a szótáramból is kimaardt. Felhomályosítanál, mi ez?

gabor4x 2011.09.28. 13:53:03

@Gloria Mundi: Thanks. I'll try to listen to it later.

mégsem én voltam? 2011.09.30. 18:34:58

@gabor4x:
A "nothing box"-ot a Mars-os könyvek szerzője úgy írja le, hogy a férfiak időnként elvonulnak "mamutfarkat bojtozni", amikor csak úgy ülnek, néznek, és nem gondolnak semmire. Ha véletlenül gondolnának is valamire, azt úgysem mondják el.
No, ekkor nem szabad a férfiembert nyaggatni, ha nyugalmat akar az ember lánya :-))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.01. 17:52:24

@Little.Bear:

Teljesen helyénvaló meglátás :-)

gabor4x 2011.10.05. 20:25:03

@Little.Bear: Érdekes, én ugyanezt a nőknél tapasztaltam. :-)
süti beállítások módosítása