11. Ujjgyakorlat

 2010.02.10. 08:00

Nem történt semmi egetrengető. A prof először egy szót se szólt arról, hogy vajon miért civilben jelentem meg. Nem kerülte el a figyelmét, ahhoz túl jó megfigyelő. De úgy viselkedett, mint máskor. Kedves volt, közvetlen, humoros. Mindig úgy érzem, hogy egy másik univerzumba kerülök, ha vele vagyok. Egészen elvarázsol. Minden percet élvezek, és persze mindig többet és többet szeretnék.

Sok időt szán rám, egyáltalán nem siet haza. Pedig nős, van két lánya is. A lányok már nagyok, néha kicsit szomorúan megjegyzi, hogy alig törődnek vele, csak a hátukat látja. Régen rengeteg időt töltött velük, mindenhová cipelte őket. Nem tudom, tényleg mintaapa volt-e, és ezt hogy egyeztette össze a csajozással. De miért mondana ilyeneket, ha nem volna igaz?

Ültünk egymástól fél méterre, és a prof magyarázott. Ha belejön, meg se próbálom félbeszakítani. Egyrészt eszméletlen érdekeseket mond, fél óra alatt többet tudok meg, mint könyvekből 2 év alatt ... Na jó, ez túlzás, de így összerakva nagyon egyéni. Másrészt élvezem, ahogy az egészet előadja. Csak most jöttem rá, hogy eddig mindig megfeszítettem az izmaimat, ha nála voltam. Szinte görcsösen. Lábak összezárva. Záróizmok összehúzva. Ahogy rájöttem, tudatosan elkezdtem lazítani. Hátracsúsztam a zöld kárpitú heverőn, ahová leültetett, és elernyedtem. Még a szemem is becsuktam.

Éreztem, ahogy leül mellém. Nem nyitottam ki a szemem, de ismét összerándult minden izmom. Két kezébe vette a bal kezemet.

- Jól van, Letícia?
- Persze, minden rendben.

Nagyon óvatosan simogatni kezdte a tenyeremet. Egyetlen ujjal. Ujjgyakorlat.

- Gyönyörű keze van, tudja?

Nekem? Gyönyörű kezem? Ez a pasi álmodik. De mindegy, az érintése egészen felizgatott. Lehet, hogy már korábban is éreztem némi ajzottságot, de ahogy hozzámért, végem volt.

- Letette már az örök fogadalmat, mondja?
- Nem.
- És le akarja tenni?

Megráztam a fejem. A kezem a kezébe simult. Jó volt így.

Címkék: csajozás simogatás prof nős férfi

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr521663095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.02.10. 08:46:21

Ritmusa, hullámzása van ennek a nagyszerű blog-regénynek!
Magával ragad, feldob.
Szinte szeretnék a jóságos prof. helyében lenni...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.10. 09:41:43

@vén betyár: Azt elhiszem, h szeretnél a helyében lenni. És a módszereid is hasonlóak? :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.02.10. 11:15:08

Nem hiszem el, hogy eddig csak töketlenekkel találkozott ez a tökös apáca :)
Egyébként az én apám is mintaapa volt amellett, hogy iszonyatos szoknyapecér volt.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.10. 12:35:15

Ez a "Gyönyörű keze van, tudja?" bók olyan, mint a Levi Strauss: a minőség sohasem megy ki a divatból :-)

A nők meg usque tízezer éve változatlan lelkesedéssel kajálják :-D

Old Man 2010.02.10. 12:39:11

@tiboru:
Jók még: Szép a szeme!
Az a hullámos haja...
AZ a kicsi szája...
Fülecskéje...
Nem is folytatom.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.10. 14:04:13

@tiboru: Naaa ... És mi van, ha tényleg gyönyörű a keze? Sztem teljesen helyén van, ha egy pasi bókol. Csak ne olyat mondjon, ami nyilvánvalóan hazugság. Ne mondja egy kismellűnek, h milyen szép nagy a melle, egy gyenge hajzattal rendelkezőnek, h csodás a haja. Lássa meg benne azt, ami szép. Nem?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.10. 14:05:01

@Old Man: És te mit mondasz? Ó, maga milyen ronda? :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.10. 14:06:38

@21 hónap: Érdekes kettősség. Pedig a közvélekedés mindig elítéli a nőcsábászokat, és sztem pont a családi kontextus miatt. Pedig attól, h vki hű férj, még nem jó apa, és fordítva sem.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.02.10. 14:08:49

@Gloria Mundi: ez az ítélet az álszentség. Mert ha a sok szoknya elítélné, akkor nem lenne piaca a pecérnek :)
Egyébként a szem-haj nálam is szokott játszani. Most jól leszerepelt a sok fickó.
A legjobban mondjuk az szokott hízelegni, ha az eszem dicsérik... ami viszont nem túl gyakori :P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.10. 14:14:13

@21 hónap: Az álszentséghez: abszolút. Egyébiránt nincs abban vmi, h az a pasi tudja igazi nőnek nevelni a lányát, aki ért a nőkhöz? Udvarol neki, persze tartózkodva, a megfelelő módon, de nőként kezeli ... Ezt 1 szoknyapecér könnyűszerrel megteszi.
Ami meg a dicséreteket illeti: én is azt értékelem leginkább, ha az eszemet dicsérik, na meg az írásaimat :) De bármi mást is lehet, sőt! Nincs annál rosszabb, mint ha egy pasi soha semmit nem dicsér a partnerén. Inkább füllentsen olykor. :)

Old Man 2010.02.10. 14:45:35

@Gloria Mundi: ...de milyen okos!Á, dehogy.Mindent csak őszintén.Ha okos, eszes, akkor azt.Egyébként meg nem szeretem a szoborszép, beképzelt, elkényeztetett nőket.A NŐ legyen természetes, emberi ember, helyes, csinos, vonzó, szellemes, kellemes, megértő, érző, de ne legyen SZÉP, meg ne legyen butuska sem.Sztem.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.10. 19:37:14

@Gloria Mundi:

Persze, egyetértek. Csak azt akartam mondani, hogy a nőcsábászok dolga legalább olyan nehéz, mint a költőké vagy a humoristáké: minden használhatónak tűnő poént már legalább százezren ellőttek előtte :-)

hungaryhonvéd 2010.02.10. 21:25:37

Valóban...
Jól bevált, elcsépelt, de tartós klisékkel operálunk mi férfiak, már évszázadok óta...
De mint általában másban, ebben az esetben is a tálaláson van a hangsúly!
(érintés, őszinte tekintet...)
Megfelelő talajba hintett mag megtermi a maga gyümölcsét...
süti beállítások módosítása