40. Mégis, kicsoda?

 2010.04.16. 08:00

Nem feledkeztem meg Krisztus Katonájáról, de az ominózus csetelésünk óta nem voltunk soha egyidőben online. És e-mail címet nem cseréltünk még, bármilyen furcsa.

Végre online van. Várok. Nem akarom én megszólítani. Nehogy azt higgye, hogy annyira izgat, kicsoda, és honnan veszi, hogy össze tudnánk futni egy kávéra. Lehet, hogy csak úgy tűnik, mintha online lenne, de épp valami mást csinál, mert nem szól hozzá az éppen aktuális témához.

A cölibátusról vitatkoznak, ami persze a szerzeteseket úgyse érinti. Mármint, ha a papok cölibátusa megszűnne is, a mi helyzetünk ettől semmit nem változna. Nemrég megdöbbenve olvastam egy online újságban, hogy megint összekeverték a két dolgot. Állítólag a Vatikán titokban a cölibátus eltörlésén dolgozik. Ha akkora titokban teszi, akkor azt egy ilyen újság nem tudná. A szerzetesség tisztasági fogadalom nélkül értelmetlen. Egyébként pedig, ahogy egykor a nagyanyám mondani szokta, el lehet tolni a biciklit. Senki se kötelez bennünket arra, hogy szerzetesek legyünk. Ha nem akarunk ennek megfelelően élni, akkor lépjünk ki a dologból. (Ezt most szépen megmondtam magamnak ...)

MC hallgat. Megnyitok egy másik ablakot, utána nézek valaminek a disszertációmhoz. Észre se veszem, hogy villog a fórumos oldal ikonja. Percek múlva kattintok rá megint. MC megszólított közben.

Miles: Szia! Cippora! Ott vagy?
Miles: Cippora, megsértettelek valamivel?
Miles: Minden rendben veled?
Miles: Hahóóóó!

Itt feladta. Megnézem, mikor volt ez, 4 perce.

Cippora: Itt vagyok! Nem sértettél meg.
Miles: Hála Istennek. Már aggódtam.
Cippora: Miért?
Miles: Úgy eltűntél. Azt hittem, leleplezett az elöljáród.
Cippora: Nem.
Miles: Akkor jó.
Cippora: Ki vagy te igazából?
Miles: ?
Cippora: Sztem nem vagy se szerzetes, se pap.
Miles: Sose állítottam, h az vagyok.

Megtorpanok. Sose állította? Hogyhogy sose állította? Akkor miért hittem mégis, hogy az? Mert feltételeztem, és ő sose tagadta?

Cippora: Ki vagy?
Miles: Találkozz velem, és megtudod.

Már megint. Mi ez, hogy találkozzam vele? Ezek szerint ő tudja, hol lakom, tán még azt is, mi az igazi vagyis a rendi nevem. Furcsa érzés. Úgy érzem, támadható vagyok, és ez nagyon nem tetszik. De izgat is az egész.

Cippora: Te tudod, ki vagyok?
Miles: Hm.
Cippora: Honnan veszed, hogy tudnánk találkozni?
Miles: Elejtettél pár megjegyzést, amiből kikövetkeztettem, hogy melyik városban élsz.
Cippora: Nem emlékszem.
Miles: Attól még igaz.
Cippora: Jó megfigyelő vagy.
Miles: Ja.
Cippora: Kicsit megijesztesz.
Miles: Nem kell félned tőlem. Nem harapok. (Csak, ha akarod :-)
Cippora: Hol és mikor?

Megegyezünk az időpontban és a helyszínben. Azt mondja, majd ő megtalál, menjek rendi ruhában. Hát, így tényleg nem lesz nehéz megtalálnia. Egyáltalán nem biztos, hogy jó ötlet ez a találka, tudom.

Címkék: fórum vatikán mc szerzetesség cölibátus

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr271672400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.16. 10:19:41

Lehet, h nem jó ötlet a találka, de ki tudna ellenállni? Legalább ne vmi elhagyatott helyen találkozzatok!

vén betyár 2010.04.16. 10:39:42

@Gloria Mundi: Nem, már megegyeztek a helyszínben és az ismertetőjelben.Elhagyatott helyen nem kellene ismertetőjel=rendi ruha.De még mindig felkereshetnek egy elhagyatott helyet.Feltűnés nélkül.:P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.16. 12:02:43

@vén betyár: Rendi ruhában mindenütt feltűnő :) Na, és most lesznek fogadások, h kicsoda MC?

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.16. 12:38:12

szerintem az egyik gépmoly beállítottságú tanítvány a suliból :D
bocs :)

Old Man 2010.04.16. 12:38:44

@Gloria Mundi: Fogadjunk, hogy sejtésem sincs!

vén betyár 2010.04.16. 13:19:36

@Old Man: Nekem meg lövésem...@Gildor Inglorion: Lányok ilyet nem tesznek!Hogy azután kivihogják szegény, félrevezetett Letit?Meg sztem annál jobban szeretik és tisztelik, minthogy lépre csalják.@Gloria Mundi: 21 hónapnak biztosan vannak ötletei, ő mindig olyan ötletes /és kritikus/.:P

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.17. 07:40:48

@vén betyár: na köszi :P

Melegítőben mennék, mintha csak futnék arra. Ha tetszik a fickó, akkor 20 perc múlva fityulában lejtenék arra. De elsőre pingvinruhában nagyon merész. Túl nagy a kockázat a lebukásra.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.17. 08:41:48

@21 hónap: Jópofa vagy. Ezt logisztikailag elég nehéz megcsinálni, főleg, ha szűkreszabott az idő. Ahogy Letinél valszeg az. Ha nem a kolostor közvetlen közelében van a találkahely, akkor a rendi ruhát be kell csomagolni, márpedig azt úgy becsomagolni, h ne gyűrődjék ... És, hol öltözik át? Ha a kolostorból fut el, meg vissza, akkor az odahaza nagyon feltűnő. Simám lekapcsolhatja Agapé vagy vki más. Még 1x elmenni már sokkal nehezebb.

muci 2010.04.17. 17:47:25

Nem olvastam el alaposan minden bejegyzést, nézzétek el, ha ökörséget kérdezek.:)
Mi van, ha Agapé jelentkezik be MC néven? Vagy Anzelm atya?
Jól emlékszem, hogy csak "a szakma" vehet részt azon a fórumon?

muci 2010.04.17. 18:07:01

Még valamit nem tudok elhallgatni:
- nekem nem tetszik a "nem harapok - csak ha akarod". Nem azért, mert frivol (jobb szót most nem találok), hanem olyan erôltetetten vicceskedô.
Én MC-t kiemelkedô intellektusnak képzeltem. Illetve Letícia sugallta olyannak. Vagy ô annak látja, aztán elhittem.

Na, de nem nekem kell tetszenie!:))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.17. 21:38:32

@21 hónap: Majd megmutatod élőben, hogy lehet megcsinálni :)
@muci: Attól, h vki intellektuális, nem viccelhet? Olykor hülye stílusban is? Sztem igen :)
Bárki jelentkezhet MC néven.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.17. 22:11:58

@Gloria Mundi: háppersze, mert nekem csak arra van időm :P
Ma sem tudtam elmenni lemilsörözésre, pedig személyes meghívót is kaptam :((

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.17. 22:22:39

@21 hónap: Szóval nem tudod bizonyítani :P
Hallottam, h voltak renitensek lemil-ügyben. Előre jelezted, h nem tudsz elmenni?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.17. 22:27:01

@Gloria Mundi: nem. De azt sem, hogy megyek. Meg hét hónapossal a Szlovákba beülni annyira nem buli egyébként sem.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.17. 22:43:15

@21 hónap: Gyerekkel én se mennék. Majd legközelebb. Akkor tán én is :P

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.18. 18:16:41

hát, tudjátok, mesélhetnék arról, hogy mekkora orbitálisat hazudoznak nők is a neten :) pedig azt hittem, hogy az odafigyelés, és az üldözési mánia alapvetően elhárítja a hazugságokat. de tudtak olyant hazudni emberek, amit azért hittem el, mert nem gondoltam, hogy képes valaki azzal viccelni.

Old Man 2010.04.19. 06:32:39

Kicsoda MC?Nem tudjuk, de hogy ki lehet, mílyen lehet, azt megpróbálhatjuk kitalálni.Apró imformációmorzsákból kikövetkeztetett feltételezések laza halmazából egyfajta személyiségképet alkothatunk.Egyedülálló, elvált vagy özvegy.Felnőtt, önálló életet élő gyermeke van.Neki se kutyája, se macskája, se kanárija.Magányos, 45-50 év körüli.Magasan képzett műszaki értelmiségi, széleskörű, mély humán műveltséggel.Szabadfoglalkozású, egyéni vállalkozó vagy magasbeosztású vezető.Mélyen hívő, de nem dogmatikus.Nyitott, érdeklődő személyiség, mégis fegyelmezetten visszafogott, majdnem zárkózott.Mestere a számítógépnek, lehet, hogy már Cipporát is azonosította a TV-műsorban látott kedves kis nővérrel.Akkor mi szükség van a rendi öltözetre a találkán?Semmiképpen nem azért, hogy megszemlélés után esetleg elsunnyogjon a hófehér Mercedeszével, inkább Letinek kinál lehetőséget, hogy első alkalommal ne mint csinos fiatal nő, hanem inkább mint cselekedeteiben, gondolataiban, érzelmeiben korlátozott személy jelenhessen meg.Komoly, lovagias férfi, kicsit régimódiasan udvarias, de néha léhán szellemeskedni, viccelődni próbál.Segíteni szeretne az emberen, de a nő is vonzza.Lehet egykori magasanképzett magasrangú katonatiszt, aki maga is meghasonlott és nehezen szabadult a kötelmeitől.
De mi is tévedhetünk, mit Cippora, azért jó lesz vigyázni!Ki a csoda lehet MC?@Gildor Inglorion: Ugyanúgy müködik mint az életben, ott is előbb - utóbb kiderül a hazugság, csak a legtöbbször már későn.Éppen azért hisszük el, mert bízunk, nem feltételezzük... és ezzel gátlástalanul visszaélhetnek.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 09:20:56

@Old Man: Nocsak, micsoda profilozó vagy :) Honnan veszed, h 45-50 körüli? Én úgy 40 év körül becsülném. Műszaki értelmiségi? Katonatiszt? Mégis miből jön ez le neked? És az egyházzal kapcsolatos tudása? Azt honnan szerezte vajon?

Old Man 2010.04.19. 09:43:21

@Gloria Mundi: Igen, először én is 40-re saccoltam, de kicsit érettebb, tapasztaltabb, megfontoltabbnak tűnik.
Műszaki vagy építész, reál tudományokban, szakmában igen jártas, boszorkányosan kezeli a számítógépet, lehet akár pilóta is.
Pannonhalmán érettségizett vagy lehet akár korán kiugrott, pályamódosított pap is.
Lehet, hogy nem volt hivatásos katona, csak az egyetem után berántották pár hónapra, de az is eléggé megutáltatta vele.Beszédes nick.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.19. 11:36:48

sztem nem tudjuk meg, ki mc, max ha ő a prof. ugyanis nem szabad elfelejteni, hogy a legtöbb itteni infó, az ábrázoltak helyzete miatt.

személyes tippem, hogy h. lászló lesz mc, aki miután a gyakori bérmálkozás fletónak sem jött be, és a láncban áldozástól eltanácsolták, most egy apácát akar befűzni, a keresztény választók nagyobb örömére.

(most, ha azt mondjátok, gonosz vagyok, elmondom, hogy egy másik dimenzióban, egy hittanostáborba egy ifjúkereszténydemokrata csóka azért vetőtött el, mert kisakkozta, hogy, bár ő nem vallásos, azért egy katkó feleséggel javítani lehetne az önéletrajzán)

szóval nem tudom, ki mc, biztosan nem éjfél kapitány (midnight commander) választott új nicknevet, de a történet szappanoperaszerűen kezd eldurvulni... :D

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.19. 11:37:31

az ábrázoltak helyzete miatt - maszkírozva van.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 11:43:31

@Gildor Inglorion: A gyakori bérmálkozás Viktornak nem jött be. Vagy mégis? De sztem hagyjuk a politikát, ha lehet kérni.
Az élet a legnagyobb szappanopera, h mondjak vmi bazinagy közhelyet ... :P

Attus Germanicus · http://attus.hu 2010.04.19. 11:57:17

@Gloria Mundi: Bocs, de ezt javítanom kell, ez egyértelműen Gyurcsány mondása.
Orbán Viktor egyébként református, ott nincs is bérmálkozás egyáltalán.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 12:00:05

@Attus Germanicus: Vén betyár idézte, mint Viktor mondását, itt vhol vmelyik kommentben, én nem hallottam korábban. Viktor először nem vót semmi, oszt református, oszt katolizált, vagy nemtom, de akkor mit keresett a pápánál 3 gyerekkel? Vagy álmodtam azt is? Tom, h reformátusoknál nincs bérmálkozás, anyám is annak indult.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.19. 12:06:20

attusnál a pont. lehet, hogy viktor is mondta, de nem az, és nem nyilvánosan, hanem haveroknak, az előbbin röhögve :)

na, tőlem hagyhatjuk, csak gondoltam lecsapom ;)

mondom, én még azt sem zárom ki, hogy miles christi = mikes kriszti :-P

már csak a suli miatt is gondolnám, hogy egy rosszcsont diák, ha lett volna internet, mi is megléptünk volna annó valami hasonlót :D
igaz, nálunk több volt az élet, a sejthető suliban eléggé fancsali leányzók vannak :(

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 13:08:17

@Gildor Inglorion: Ha sok időm lesz, előkeresem, h vén betyár mit idézett.
Ne feledd, h ez a fórum azért nem annyira hozzáférhető, h bárki regisztrálhasson. És honnan tudnák a diáklányok, h kicsoda Cippora? (Felteszem, ahogy Leti itt valszeg nem a saját nevén szerepel, az ottani nicknevét se árulta el nekünk ... :P) Sztem nem igazán érdekli őket kiugrott vagy kiugrandó papok-szerzetesek társalgása, de lehet, h tévedek.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.19. 13:24:07

ó, ezt tényleg elfelejtettem :) szóval a communio.hu üzemeltet egy zártkörű fórumot? :)
az ipkiderítés pedig külön durva... nem áll össze a kép, hogy rendszeres időnként van csak netközelben leti, pedig ott van a szobájában a laptop, ésviszont az ip címe alapján lenyomozható.
mertha a rendház hálózatán át megy ki a netre, akkor asszem nemcsak mc előtt nyilvánvaló, hogy merre kódorog (sztem ezt egy arra jogosult elöljárónak szinte kötelező is ellenőrzni)
ha viszont egy telefonszolgáltató előfizetését használja, akkor meg hogyan sejthetik meg, hogy honnan netezik -> ez biza egy all in bemondása kettes párra mc részéről :)

kivéve, ha millikriszti = prof :) de, az elég gonosz dolog - ugyanis ő visszafele építheti fel a dolgokat.

a prof monnyon le! :) (szavazzuk ki a történetből! :D)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 13:36:15

@Gloria Mundi: Mikor mondta Leti, h csak akkor van netközelben, ha blogol? Ő döntött úgy, h csak bizonyos időkben blogol, sztem. Nyilván máskor is megtehetné, de nem akarja. Az IP cím lenyomozás se biztos, csak lehet.
Prof a legjobb csóka a sztoriban, mi az, h kiszavazzuk! Na neee!

vén betyár 2010.04.19. 13:47:24

@Gloria Mundi: 31.poszt.A novíciamesternő.

Old Man 2010.04.19. 13:50:07

@vén betyár: A prof előbb-utóbb úgyis összejön Agapéval.Korban is összeillenek, meg hát, zsák a foltját...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 14:13:09

@vén betyár: Köszi, Gildor is kommentelt ott, és akkor nem mondta a saját verzióját. Furcsa ...
Mi az, h korban összeillenek? És, ha Leti az idősebb pasikra bukik? Agapé már meglehetett volna a múltban, ha nem volt meg, kötve hiszem, h még összejönnének.

vén betyár 2010.04.19. 15:13:42

@Gloria Mundi: Tulajdonképpen én csak azt kívántam jelezni, hogy ha már szavazás, akkor ne ejtsük olyan könnyen a vén betyárt.Akarom mondani vén kujont.Legyen hát vmi szerepe, ha más nem, hát Agapéval jól elbeszélgethetnének.Sztem Leti meg fiatalabbat érdemelne, de ha az idősebbekre bukik, hát állunk elébe...:P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 15:29:54

@vén betyár: Haha, ezt hívják a szereplővel való azonosulásnak :) De ki mondta, hogy szó lehet itt szavazásról? Persze, hosszú távon a prof nem megoldás, ha egyáltalán kell megoldás ...

vén betyár 2010.04.19. 15:53:01

@Gloria Mundi: Gildor javasolta, hogy "monnyon le és szavazzuk ki."Nem megoldás, nem megoldás, de átmenetileg... csak egy kicsit... csak egyszer...Nem lehetne mégis?Ha már azonosulás.:P

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.19. 15:56:01

@vén betyár: Kinek drukkolsz te tulajdonképpen, hé? Leti, ne hagyd magad! Ez itt nem országgyűlési választás! És nem is big brozőr ...

vén betyár 2010.04.19. 16:15:38

@Gloria Mundi: Minden szentnek maga felé hajlik a keze.Meg vén kecske is megnyalja a sót.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.04.20. 08:54:31

hmm, jobban örülnék amúgy, ha vesztaszűzgarázs lenne a cím :(

vannak magas labdák, amiket nem illik leütni. pl én sem bennyhilleztem meg egy nemrég történt közéleti eseményt, mert maga az esemény nem vicc, mégha egyes odacsapódott résztvevők röhejesek is...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.04.20. 09:21:47

@Gildor Inglorion: Nekem rejtély, miről beszélsz, de ne is fejtsd meg, így izgalmasabb.
süti beállítások módosítása