133. Összerakva

 2010.10.11. 08:00

Miért volt erre szükségem? Provokáltam. Már nyáron megérthettem volna. Ott, az étteremben. Vagy az autóban. De nem akartam megérteni. Nem tudtam elhinni. Hisz mit veszíthetett? Mit kértem tőle? Egy kis időt néha. Egy kis gyengédséget. Semmi többet. Igénytelenebb már nem is lehettem volna. De az igénytelenség nem kell. A szerénység nem kell. Az odaadás nem kell. Mindaz, amit húsz éven át vertek belém, értéktelen. Ezen a küzdőtéren mások a szabályok.

Nem biztos, hogy alkalmas vagyok erre. Visszafelé mégsem mehetek. Már nem. Olykor kísértésbe esem. De semmit nem oldanék meg azzal, ha elrejtőznék Nehéz volt elindulni. Nehéz továbbmenni. Nehéz megmaradni. Viszont puszta kényelemből vagy megalkuvásból nem borítom fel újra az életem. Magam előtt szerepelnék le ezzel. Persze mindenki más előtt is. De az kevésbé számít.

Aznap képtelen voltam magamhoz térni. Meg kellett gyászolnom ezt a reményt. Szerelmet? Vágyálmot? A testem követelőzését vagy a büszkeségemet? Vagy mindezt egyszerre? 

Aztán úgy döntöttem, hogy sürgősen elkezdek lakást keresni.

Címkék: lakáskeresés prof

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr262358362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2010.10.11. 16:39:30

Kedves nővér, én már akkor megmondtam, hogy a küzdőtéren nem kellene változtatni...:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.10.11. 20:46:09

@iovianus: Ő már nem kedves nővér :)
Te mindig ezt mondtad, bár nem értem, miért ...
Attól, h elsőre nem jönnek össze a dolgok, nem kell mindjárt kétségbe esni. Majd a 15. csalódás után :P

Csuri / Bariildi 2010.10.11. 22:17:59

Na, végre Leti elkezdett lélekben leszámolni egy illúzióval....
Biztos nem egy fesztivál, de muszáj rájönnie, hogy mennyire aszimmetrikus volt ez a kapcsolat.Valami hozzáillőbet kellene találnia. Ricsi?? Talán.

gabor4x 2010.10.12. 13:50:33

@Csuri / Bariildi: Erről jut eszembe, hogy Leti, aki le tudott számolni az apácaság illúziójával, milyen nehezen számol le egy látszólag egyszerűbb illúzióval. Vagyunk így ezzel páran (és itt most nem az apácaságra gondolok).

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.10.12. 14:32:52

@Csuri / Bariildi: Hiába logikus vmi, ha mindenünk tiltakozik az elfogadása ellen.

@gabor4x: Az apácasággal is jó lassan számolt le, de ezúttal gyorsabb lesz. Azért vmi illúziónak csak kell lennie, különben nem nagyon bírjuk elviselni önmagunkat.

klasztika 2010.10.12. 22:19:51

@Gloria Mundi: így így:)

megpróbálom megint felvenni a fonalat a sztoriban, látom, alapjaiban változott..:D amint azt már az elején megmondtuk:)

klasztika 2010.10.13. 22:46:58

@Gloria Mundi: igenigen, jogos a kritika, el voltam havazódva. de most már aktivizálom a "leülhetsz, egyes."-projektet.:D

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.15. 08:12:48

@Gloria Mundi:

Ha leszámolunk az illúzióinkkal kinyílik a világ. Felszabadulunk. :)
süti beállítások módosítása