144. Távolság és tartás

 2010.11.05. 08:00

Nem bírom ki, hogy hazafelé ne menjek be még egyszer a kávéházba. Későre jár. A kávézó tele, vágni lehet a füstöt. Mi lesz, ha egyszer tényleg betiltják a dohányzást a szórakozóhelyeken? A zene hangos. Mindenütt fiatalok. Fiatalabbak, mint én. Sose jártam ilyen helyekre. Most úgy érzem, kár. Lehet, hogy kellett volna. Ezt is, mint sokminden mást.

Kinyitom a postafiókomat. Szinte biztosra veszem, hogy Ricsi nem írt. Ha valamire nagyon vágyom, nem szokott bekövetkezni. Lassú a gép, tűkön ülök. Aztán nagyot dobban a szívem. Mégis válaszolt.

"Drága Annipannim, ne haragudj az eltűnésért. Nagyon bánt, amit tegnap műveltem veled. Aztán egész nap hajtottam. Meghalni se volt időm. Épp csak hazaugrottam lezuhanyozni meg átöltözni. Megyek vissza a melóba. Nem tudom, mikor találkozhatunk. Csak remélem, hogy nem vagy dühös rám. Olyan távolságtartóan írtál. Hűvösen. Tehát mégis haragszol? Szeretném jóvátenni. Nagyon szeretném. Hiányzol, kedves. Hívlak, ha lehet. R"

Hát mégis, mégis. Ő le meri írni, hogy hiányzom neki. Lehet, hogy attól félt, valóban dühös vagyok? Ezért nem jelentkezett? Vagy ez csak szöveg? Legszívesebben nagyon kedvesen válaszolnék. Legszívesebben ráönteném az összes érzelmemet. A szorongásaimat. A bizonytalanságomat. Megmondanám neki, hogy cseppet se haragszom. Vagyis nem azért, ahogy tegnap reggel viselkedett. Legfeljebb amiatt, hogy eddig nem szól hozzám. De most szólt. Most minden jól van ismét. Megbocsájtva. Elfelejtve. Hiányzom. Végre leírhatom én is. Le merjem írni?

"Szia, Ricsi. Én nem haragszom. Miért tenném? Nem is értem, miből gondoltad. Nem távolságtartó vagyok, csak fegyelmezett. Vagy félénk. De nem tiltakoztam tegnap, láthattad. Láthattad, hogy nekem is jólesik. Olyan nehéz erről írni. Nem vagyok hozzászokva. Sajnálom, hogy most ennyit dolgozol. Mindenképp hívj! Te is hiányzol nekem. Annipanni :)

Ez elég lesz? Ebből megérti, hogy mennyire kedves már nekem? Csak túl sok ne legyen. Én ne legyek túl sok. Arra vigyáznom kell. De mennyi az elég? És mennyi a kevés? És mennyi a túl sok?

Címkék: e mail félreértés ricsi

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr852409307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.05. 08:34:24

@21 hónap: bezony ... meg lehet próbálni enélkül is ...

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2010.11.05. 23:32:34

Meg lehet, csak sz*pás lesz belőle. (Nem freudi értelemben.) Mert hacsak nem tisztázod a teaházban veled szemben ülő hölggyel, hogy márpedig mostantól nem játszmáztok (és ezt el nem fogadja úgy, hogy közben nem sorol át az AranyosSrác, vagy a JóHaver kategóriába), akkor bizony várni fogja (és elvárni), még ha amúgy utálja is.
Szóval nagyon kevés nő (és férfi) rohangál szerte e bolygó felszínén, akiknek meg lehet (vagyis meg szabad) mondani az érzéseinket.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.05. 23:48:29

@GutBesserWasser: Pasikra még inkább igaz. Nekik aztán főleg nem lehet elmondani, h mit érez az ember irántuk, mert elmenekülnek. Kivétel, ha már nyilvánvaló, h totálisan odavannak, de még akkor is félő, h túlságosan nyeregben fogják érezni magukat a viszonzástól ... Az elérhetetlen mindig vonzóbb. Sajna :(

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.06. 07:16:15

@Gloria Mundi: aztán pár év múlva jön a másik véglet: meg ne mondd, hogy büdös a lába, mert akkor oda az ázsió :)

Tóthi 2010.11.10. 15:29:51

@Gloria Mundi: Azért van olyan pasi, aki leállít, mikor játszmázni kezdenél, és még csak nem is menekül se a saját érzelmeitől, se a tieidtől. És még csak nem is puhány. :-)
Na jó, nem minden bokorban terem ilyen, de érdemes keresgélni, pláne megtartani, ha rábukkantunk. ;-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.10. 15:36:52

@Tóthi: Valszeg akkor a szerelembe esés akkut esete forog fenn, az rendkívüli állapotnak tekinthető.

Tóthi 2010.11.10. 15:49:26

@Gloria Mundi: Hát, tíz év után már nem olyan akut. :-)

vén betyár 2010.11.11. 12:09:51

Sokszor könnyen jő a szó a szánkról: szeretlek.Talán igaz is az udvarlás lázában, pedig őszintébb lenne a: tetszel, kívánlak.
Igazán csak a beteljesült szerelem, a szeretkezés után mondhatjuk, ha még mindig érezzük.Vagy egy együtt eltöltött éjszaka, egy nappal, egy hétvége után.Sokszor kiderült már, hogy nem is ilyen lovat akartam, ez nem az az ember, akinek láttam, vágytam.Az együtt töltött hetek, hónapok, évek meg végképp megváltoztathatnak mindannyiunkat.
Akkor aztán sokszor könnyebb kimondani az igazságot, mint elhallgatni.Nem szeretlek, mert megváltoztál, pedig lehet, hogy nem is ő változott.
Tapasztalataim szerint sem a nők, sem a ffiak nem beszélnek szívesen az érzelmeikről, inkább a tényekről, eseményekről.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.11.14. 05:41:29

Játszmák, igen. A férfiak különösen igénylik. Én már nem. És nem érdekel, mit gondol, tesz a másik az őszinteségem ellenében. Menekül? Ha ez esik jól neki, tegye... Csak akad olyan, aki elviseli, sőt, szereti az őszinteséget. Addig legalább jól elüldöztem a játszmázókat... :D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.14. 14:59:37

@örömlány: Nem hiszem, h ez vmi tudatos igény lenne, de így műxik az emberi természet. Ha vkit/vmit könnyű megszerezni, akkor nem értékeljük annyira, mint ha nehéz. Ha vmiből sok van, hamar beleununk. Ahhoz, h hiányozzunk vkinek, el kell tőle távolodnunk. Ha vmit/vkit sokan szeretnének, akkor sokkal többet ér, h mi tudjuk megszerezni, mint ha senki más nem érdeklődne iránta. Kereslet-kínálat, nem egyéb. És itt van a marketing szerepe is: aki elhiteti magáról és magával, h sokaknak tetszik, az előbb-utóbb tetszeni is fog. Persze lehet bízni a csodában, de ha az ember már jó sokszor megütötte a bokáját, csak, mert nem tudott kivárni és okosan adagolni, akkor tán meggondolja.

vén betyár 2010.11.15. 08:09:05

@örömlány: @Gloria Mundi: Valamilyen csoda folytán erős kivétel vagyok, világéletemben gyűlöltem a játszmákat, inkább kiléptem, elmenekültem.
Csak nyíltan, tiszta lapokkal érdemes, vagy sehogy.
Most már soha sem fogom megtudni, hogy így vesztettem-e, nyertem-e többet, de mindegy is, a játék öröme, szépsége megmaradt.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.15. 08:36:37

@vén betyár: A ffiaknak könnyebb nem játszmázni, mert az övék a kezdeményezés privilégiuma. Persze ez kockázattal is jár, mert gyakrabban pattanhatnak vissza. Egyébként sokszor nem játszmázásból csinálnak dolgokat, hanem, mert ők úgy működnek, l. posztkoitális érdektelenség-eltűnés. A nőkre viszont ez játszmaként hat. Ha egy ilyen esetben a nő elkezd csakazértis nyomulni, és nem fogja vissza magát, hááát, én megnézem azt a pasit, aki nem hárít.

gabor4x 2010.11.15. 17:09:05

@Gloria Mundi: Én meg megnézném azt a nőt (amelyik rám nyomul). :P
süti beállítások módosítása