156. A dosszié

 2010.12.03. 08:00

Megint Ricsit vártam. Szólt, hogy később jön. Sokkal később. De az utazása előtt nem szeretne kihagyni egyetlen éjszakát sem. Sajnálná. Persze én is. Ezért délután bevettem magam a lakásába. De nem volt kedvem dolgozni. A tévé sem érdekelt. Dvd-t inkább vele együtt nézek.

A könyvek között keresgéltem. Az egyik felső polcon aztán találtam egy régimódi dossziét, szalaggal átkötve. Sárga post-it volt rajta, Ria nevével. A dosszié vagy Ria tulajdona, vagy ... Ricsi, a paranoiás rendőr, adatokat gyűjtött a barátnőjéről? De miért nyomtatta volna ki? Miért nem a számítógépén őrzi? Rólam is van dossziéja? És a többi nőről? Azon nem csodálkoztam volna, ha a gépén elmentve ott az egész levelezésünk. Meg sok olyan információ, amit talán én sem tudok önmagamról. De ez a dosszié, ez mégiscsak túlzás.

Végül persze kinyitottam. Szó sem volt adatgyűjtésről. Amit láttam, inkább regénynek nézett ki. Se a szerző, se az írás címe nem volt feltüntetve, de fejezetekre oszlott. Beleolvastam. Korrektúrajelek mindenütt. Néhol áthúzások. Ceruzával írt megjegyzések. Átírni. Hiteltelen. Túl sok. Ellentmond az x vagy y oldalon szereplő információnak. Jó!!! És egy szmájli. Ria regénye? Vagy a korrektúra, a javítások, a javaslatok származnak Riától? Esetleg Ricsi javítgatta a barátnője művét? Még a kézírását se ismerem igazán. Képes lenne ezzel tölteni az idejét? Talán. Ha Ria megkérte rá ... Csupa feltételezés.

Az estém nagy részét aztán ennek a regénynek az olvasásával töltöttem. Egyre inkább úgy tűnt, hogy csakis Ria írhatta. Vagyis vissza kellene neki adni. Ricsi talán megfeledkezett róla. Ria talán nem is sejti, hogy Ricsi végigolvasta. Mégpedig ceruzával a kezében. Biztos fontos lenne neki. Tegyek valamit? Ne tegyek? Még a lány teljes nevét sem tudom. És korántsem egyszerű kideríteni Ricsi tudta nélkül. Márpedig azt hiszem, ő nem örülne annak, ha Ria után érdeklődnék. Más földi halandónál megnézném az iwiw-en, kiket ismer. Ha Ria fotóval szerepel, megtudhatnám a nevét. És írhatnék neki. De Ricsi iwiw-es lapja senkihez nem vezet. Ahogy róla sem szerepel szinte semmi. Csak azért van fönt, hogy ő megtaláljon másokat. Nem azért, hogy őt megtalálják.

Címkék: regény dosszié korrektúra

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr782489246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2010.12.03. 08:10:01

Majd végül Letipanni rájön, hogy ö maga is csak egy regény föhöse, és igazából Ricsi talált ki mindent...

Ficus Kinky 2010.12.03. 08:37:21

jajj, hagyjuk már ezt a Ria-témát!...

a Ria-Ricsi dolgot nem neki kell elrendezni, és nem titokban átadni az iratokat, majd az érintettek intézkednek, ha úgy gondolják, hogy kell. ne kotnyeleskedjünk...

vén betyár 2010.12.03. 08:44:12

Ha éppen nincs bajunk, gondunk /kivételesen/, akkor csinálunk magunknak.Vigyázat:Pandora szelencéje!!!:)
@α Ursae Minoris: Letipankát meg Ria nézegeti az iwiwen...:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.03. 09:11:54

@vén betyár: A nők már csak ilyenek. Ellenőriznek, nyomoznak, kutakodnak. Én csak azt nem értem, a rendőrség miért nincs tele nőkkel, mert ha dolgok kiderítéséről van szó, sztem abban a nők jobbak. És motiváltabbak :) Pedig nem szeretem az általánosítást :)

iovianus 2010.12.03. 12:21:19

Én kifejezetten utálom ha az irataim közt turkálnak :S

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.03. 12:28:25

@iovianus: Ki szereti? Mindenki csak a más iratai közt turkálna :)
De őszintén, van olyan, aki még soha nem kutakodott?

iovianus 2010.12.03. 21:57:36

@Gloria Mundi: Milyen igaz!:)
De egy volt apácától mást várna az ember, nem? Mint annyi másban is...

Csuri / Bariildi 2010.12.03. 22:02:37

@iovianus: EZ a volt apáca, mint már elégszer kiderült, nagyon is nő...
Kíváncsi, nyomozós, kutakodós, meg egyebek.
Amúgy persze elismerjük mindannyian, hogy kutakodni ejnyebejnye, de azé egy iwiw-et csak megnéz az ember, ha az aktuális pasija exéről van szó....

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.12.04. 08:59:00

@iovianus: Nemtom, sztem a kutakodás aktuális apácákra is eléggé jellemző. Főleg, ha mások érdekében teszik :P Vmi örömnek csak kell lenni az életben. ;)

@Csuri / Bariildi: És milyen frusztráló, ha hiába, mi? :)
süti beállítások módosítása