170. Újévi telefon

 2011.01.05. 08:00

Újév napján vissza Ricsihez. Csak felugrunk az albérletbe egy váltás ruháért. A karácsony éjjelt kivéve szinte egyfolytában együtt vagyunk. Kicsit az az érzésem, hogy vele élek. Persze nem. Ahogy újra kezdődik a munka, megint más lesz. Elmúlik ez a közelség.

Valamikor este megszólal a mobilom. A szám ismeretlen. Nem tudom, felvegyem-e egyáltalán. Ricsi a konyhában csörömpöl. Hátha fontos. Felveszem. Belekerül pár pillanatba, míg rájövök, ki az.

- Csak boldog új évet akartam kívánni.
- Köszönöm, önnek is.
- Tudom, hogy szokatlan ez így. De sokat gondolok magára, Anna.
- Valóban?
- Nem bánja?
- Bánni nem bánom. Viszont meg kell mondanom, hogy van valakim.
- Értem.

Csönd. Ricsi bejön a konyhából. Kérdőn néz rám, kivel beszélek. Legyintek.

- Akkor boldog új évet még egyszer - szólal meg a fiú újra.
- Minden jót.
- Egy kávéra azért meghívhatom?
- Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne.
- Sajnálom. Ne haragudjon, hogy zavartam.

- Mi nem lenne jó ötlet? Csak nem Colos hívogat?
- Jaj, dehogy. Csak ... Nem fontos.
- Tudod, hogy elpirultál? Nagyon szép vagy ilyenkor. Nem akarod megmondani, ki volt?
- Lényegtelen.
- Pannika titkolózik. Legyek féltékeny?
- Miért, féltékeny természetű vagy?
- Nem kifejezetten. Csak, ha megalapozott a gyanúm. Ha jól értettem, épp leráztál egy hódolót.
- Ha leráztam, nincs okod féltékenynek lenni.
- Ó, engem is leráztál épp elégszer. Ettől még nem álltam le. Csak kitartás kell hozzád.
- Így látod?
- Kétség sem fér hozzá. Nem vagy egy könnyen kapható nőszemély. 
- Akarod tudni, ki volt az?
- Naná.

Elmesélem, mi történt a legutóbbi tolmácsmunkám során.

- Ja, akkor már tudom. A srác imádja a tolmács lányokat. Úgy emlékszem, Riát is hívogatta egy időben.
- És?
- Mit gondolsz? Udvariasan nemet mondott. Szegény fiú, jobban tenné, ha a saját korosztályában keresgélne.
- Ezzel azt akarod mondani, hogy öreg vagyok hozzá?
- Á, dehogy. Ő a túl fiatal. Te ideális korban vagy.

Később végiggondolom. Vajon tényleg minden tolmács lány telefonszámát elkéri-e a kis nyomozó? Vagy csak Ricsi találta ki ezt, hogy egyáltalán ne vegyem komolyan a fiút? Nem, mintha szándékomban állt volna komolyan venni. De így még az a kis diadalérzet is szertefoszlott. Ügyes.

Címkék: udvarlás hívás lerázás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr112553337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.01.05. 08:28:04

Ügyes!:)
Na, ez az év is jól kezdődik...:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.05. 10:00:03

Ricsi nem fog berezelni egy ilyen amatőr vetélytárstól ... :) Meg akkor se látszana rajta, ha berezelne.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.05. 10:06:45

Ilyen típusú nyomozót én is ismertem :-)

Máskülönben van egy nagyon-nagyon csúnya, elítélendő és szexista rendőr-közmondás, hogyaszongya:

Tettest megdugni tilos, tanút szabad, sértettet kötelező!

Bocs, Panni...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.05. 10:34:27

@tiboru: Mikor először említetted a mondást, nem tudtam eldönteni, h te találtad-e ki, de azóta mástól is hallottam. :P Sajna tényleg létezik :)

Még jó, h hazánk rendőrei mindig tudják már az első pillanatban, h ki a tettes, és ki a tanú, véletlenül se keverik :P Ja, és ez ennyire uniszex? Vagy csak női sértetteket vigasztal így az ember? ;)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2011.01.05. 11:09:54

Na ez az, amit emszí tuti nem így gondolt.
Ámde ok egy újabb sértődésre :)

vén betyár 2011.01.05. 11:16:12

@Gloria Mundi: Ffi sértettre nem tuszmákolja rá vígaszát egy jóérzésű rendőr.../van annak elég baja, esetleg felesége, vígasztajja az!/:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.05. 11:33:49

@21 hónap: Egy ilyen Ricsi-féle pasitól simán kitelik hasonló érzelmi manipuláció ... Jön az magától, sztem még gondolkodnia se kell rajta.

@vén betyár: Ó, a szegény sértett ffiak! ;)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.05. 18:08:24

@Gloria Mundi:

Hát én csak női alanyokkal kapcsolatban hallottam, de a mostani liberális körülmények között lehet, hogy homoerotikus vonalon is működik.

Akkor viszont szeretnék inkább tettes lenni.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.05. 20:28:15

@tiboru: Én abból indulok ki, h
1) A mondás csak az, ami, vagyis mondás, és nem a valóság tükörképe. (De ezt te jobban tudod ;)
2) Azért a rendőr bácsik kikérik az alanyok véleményét az aktus előtt. Szóval, nem erőszakos köszörülés történik. :O
3) Vannak rendőr nénik is, ugyebár ... :)

hangaagi · http://hangaagi.blog.hu 2011.01.05. 21:10:30

ez a hozzáállás kell egy nőnek...

kövek közti bezártságból akár aranykalitba...
süti beállítások módosítása