174. Ismerős érzetek

 2011.01.14. 08:00

Szinte hallom, hogyan utasítja Klárát. "Hívd fel nekem. Ne nézz úgy rám, mint borjú az új kapura. Csak hívd fel. Ha elérted, kapcsold be. Beszélnem kell vele." Persze, Benedictának kénytelen voltam megadni a számom. Ezért nem csodálom, hogy ő is tudja. De minek hív?

A kijelzőn látom, hogy Spanyolországból keresnek. Ismerem az országkódot. De valójában csak sejtem, hogy ő lehet. Ki más? Persze az sincs kizárva, hogy más. Mégsem hiszem. Kinyomom a telefont. Nem akarok beszélni vele. Nincs kedvem. Most, ebben a pillanatban, ezen a napon. Nincs kedvem.

- Nem veszed fel? - kérdi Ricsi. - Csak nem a kis nyomozó? Próbálkozik a szentem?
- Nem, nem ő. Azóta nem hívott.
- Akkor? Ki az, akinek kinyomod a telefont? Nem szokásod.
- Azt hiszem, Agapé.

Ricsi halkan füttyent. Felnéz a monitorról.

- Hoppá. Azt hiszed, vagy tudod?
- Elvileg könnyű visszakeresni a számot. Az anyaház központi telefonja biztos nyilvános.
- De hívhat a saját spanyol mobiljáról is.
- Akár hívhatna. De ha valaki mással tárcsáztathat, akkor azt választja.
- Na jó, nézzük csak.

Ricsi megkeresi az anyaház honlapját. Ott a telefonszám. Igazam volt.

- Úgy döntöttél, hogy nem fogod soha felvenni?
- Még nem döntöttem. De felkészületlenül nem akarok beszélni vele.
- Arra nem is gondolsz, hogy más is hívhat arról a számról?
- Klára?
- Akár Klára. Vagy bárki más.
- Honnan tudnák a mobilszámom?
- Nem annyira nehéz megszerezni. Ha egyszer Agapénak megvan.
- Az a te csavaros agyad. Nem kizárható, hogy más keres. De felettébb valószínűtlen.
- Sok valószínűtlen dolgot láttam már megtörténni. Viszont, ha nem veszed fel, nem tudod meg, ki és mit akar. Te pedig nagyon kíváncsi nő vagy.
- Erre most nem vagyok kíváncsi.
- Bezzeg a volt nőimre igen.
- Az más.
- Más. Persze, hogy más.
- Egyébként Riával álmodtam.
- Na ne.
- De.
- És persze el is akarod mesélni.
- Nem. Tulajdonképpen nem is elmesélhető. Csak egy érzet.

Ismerem ezt a tekintetet. Jaj, már megint jön ez a nő az érzeteivel. Ilyenkor kicsit gúnyolódik rajtam. Félig értetlenül. Félig színlelve az értetlenséget.

- Pozitív vagy negatív?
- Nehéz megmondani. Ez is, az is.
- Jaj, te nőszemély. Most elmagyarázod, vagy sem?
- Ki fogsz nevetni.
- Én? Kinevettelek én valaha?
- Ami azt illeti, igen.
- Feladom.
- Rendben. Azt álmodtam, hogy én vagyok Ria. Vagyis úgy tűnt. És éreztem a szomorúságát. Te egy szomszédos szobában feküdtél. Meztelenül.
- Na, legalább valami izgalmas. És mit kezdtél velem? Vagy Ria mit kezdett?
- Semmit. Tudtam, hogy nem mehetek oda hozzád. Ez volt benne annyira szomorú.
- Látod, ez tényleg szomorú lehetett. Milyen jó, hogy a valóságban idejöhetsz hozzám. Ha akarod, lefekszem a szomszéd szobában, és kipróbáljuk.

Címkék: telefon álom szomorúság agapé

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr422581969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdafarku 2011.01.14. 09:25:24

Tessék először visszahívni!:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.14. 09:27:36

@rozsdafarku: Majd még ő költsön pénzt a drága külföldi telefonálásra! :P

rozsdafarku 2011.01.14. 10:28:44

@Gloria Mundi: Igaz!Ha annyira fontos, újra hív.
Én azért előbb felvettem volna.:)
Tudod, a kíváncsiság!:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.14. 10:40:10

@rozsdafarku: Van úgy, h bizonyos emberekkel nincs kedvünk beszélni, és ez erősebb a kíváncsiságnál :)

vén betyár 2011.01.14. 10:58:07

@Gloria Mundi: Hát akkor talán mégis inkább az "álomfejtés"...:)

gabor4x 2011.01.14. 14:23:30

Ez az álom nagyon is elképzelhető (még férfiésszel is :) ) és sokatmondó. Pannit zavarja, hogy Riában rossz érzés van. De lehet, hogy nem is Riát, hanem jövőbeni önmagát sejti az álombeli nőben.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.14. 14:43:34

@gabor4x: Ilyen álmokat sztem kitalálni úgyse lehet :)
De majd alfa Ursae Minoris megmondja, ha erre téved, ő az álomszakértő :)

aklubisz 2011.01.14. 21:46:00

fú de vártam már mikor kerülnek elő a nőverkék

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.01.16. 16:06:06

@Gloria Mundi: Köszönöm.:-)
Ami elsöre eszembe jutott, az az, hogy a "nem mehetek" talán nem fizikai képtelenséget jelent, hanem erkölcsit.
Nemrég merült fel Letipanniban a keresztelés kapcsán a házasságon kívüli szex - halálos bün vonal, és ahogy a prof kapcsán nagyon is tekintettel volt Juditra, itt is mintha Riával túlságosan is rokonszenvet érezne - az eszével tudja, hogy nincs így, de mégis azt érzi, mintha ö most jogtalanul elvette volna Ricsit Ruiától, és emiatt lelkiismeretfurdalása van.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.16. 17:58:10

@α Ursae Minoris: Ez is benne lehet. Viszont a birtoklás képtelensége kapcsán az is eszembe jutott, h tkp azt érzi, nem az övé Ricsi, nem közelítheti meg igazán, mindig marad vmi távolság köztük, ill nem mehet oda hozzá a saját akaratából, nem kezdeményezhet.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.01.16. 19:08:09

@Gloria Mundi: Nem az övé, mindig marad valami távolság... ez minden normális emberi kapcsolatra igaz.
Az pedig hogy (Letipanni úgy érzi, hogy) nem kezdeményezhet, az inkább L.-ból fakad, mint Ricsiböl.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.01.17. 07:47:37

@α Ursae Minoris: Ja, csak hány normális emberi kapcsolata volt LP-nek, h ezt ilyen pontosan tudja? Az viszont nem derült még ki, h R hogy áll a kezdeményezéshez ...
süti beállítások módosítása