211. Nem értem

 2011.04.11. 08:00

Angéla már megint. Amikor előadta, mit kér tőlem, nem akartam hinni a fülemnek. Pedig jól hallottam.

- Szeretném, ha elvinnéd Lilit sétálni. És megmutatnád Antal atyának.
- Colosnak? Akinek a nevét eddig ki se lehetett ejteni előtted? 
- Sose mondtam, hogy nem lehet kiejteni a nevét.
- Valóban nem mondtad ilyen egyértelműen. De beszélni nem lehetett róla veled.
- Most se akarok róla beszélni.
- Miért nem viszed el te Lilit hozzá?
- Nincs kedvem találkozni vele.
- Azt tudhatom, hogy mivel érdemelte ki a kegyet, hogy láthatja a lányod?

Nem merem azt mondani: a lányotokat. Nem lenne helyénvaló.

- Légy szíves, ne akard tudni. Kérjem meg inkább Juditot?
- Felesleges, én szívesen megteszem. De tudod, hogy napokon belül elutazom. Ráér utána?
- Jó lenne még ma.
- Még ma? Mi ez a sietség?
- Jó, lehet holnap is.
- Tőlem lehet ma is. Csak nem értem, miért ennyire sürgős.
- Régen vár rá. Hadd legyen meg az öröme.
- Milyen megértő lettél vele.

Angéla hátat fordít. Kinéz az ablakon.

- Nem vele vagyok megértő. Légy szíves, ne kérdezz többet.
 

Címkék: kérés angéla

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr602815586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flea 2011.04.11. 12:28:35

Na jó, akkor tényleg arrafelé halad tovább a sztori, ami 1-2 poszttal ezelőtt még összeesküvésnek tűnt. (Ilymódon az e blogra beírt kommentjeim 90%-a visszamenőleg tök hülyeséggé válik. Hát, annyi baj legyen. :))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.04.11. 12:43:21

@flea: Mindenki csak az adott adatokból ítélhet, és azokból olykor elég nehéz. Ne szomorkodj :) Vidulj fel a mai szexcsaták poszttal :)
szexcsatakanno.blog.hu/2011/04/10/eleonora_de_nem_904_bol_a_kozepkor_legbelevalobb_kiralyneja_meg_a_pasik_1_0

hungaryhonvéd 2011.04.11. 17:30:09

@flea:

bocs... =)
De még akármi is kiderülhet, ezután, sőt, talán éppen emiatt!
(talán nem kőbe vésett a következő poszt...)

iovianus 2011.04.12. 00:52:54

Na szerintem kiderül, hogy Colos Csabinak az apja igazából, és nagyon látni akarja az unokáját már :D

vén betyár 2011.04.12. 06:59:05

@iovianus: :D:D:D
De még az is kiderülhet, hogy Colos Angélát csábitotta el, Angála meg Csabit.?
süti beállítások módosítása