241. Egy éve

 2011.06.17. 08:00

Egy éve, hogy Emerenciát eltemettük. Egy éve szegtem meg a tisztasági fogadalmam. Egy éve fordult meg az életem.

Kimentem a temetőbe. Talán megdöbbentő, de azóta nem jártam ott. Sokszor eszembe jut Emerencia néni, de úgy is tudok hozzá szólni, ha nem a sírjánál teszem. Most azonban szükségét éreztem, hogy jelképesen meglátogassam. Rekkenő hőség. De a temetőben sok az árnyékos hely.

Lassú séta. Közben megpróbálom felidézni, mi minden történt egy év alatt. Vajon jól döntöttem-e, hogy eljöttem. Van-e bennem kétely. Megbánás. Lelkiismeret-furdalás. Nincs. Most egyáltalán nincs.

Lehet, hogy csak átmeneti állapot. De most így jó minden, ahogy van.

Címkék: évforduló

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr392990876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iovianus 2011.06.17. 17:30:27

Úristen egy éve olvasom a blogot? Huha...
(Jó annyi nincs de a sztorit végigrágtam!)
süti beállítások módosítása