249. Ajándék sarok

 2011.07.06. 08:00

Mit is mondjak? Néha annyira megértő és kedves. Mire visszatértem a keresztelői ünnepségről, összeszerelte a számítógépasztalt. Amelyet korábban a profék lakásában használtam. A hálószoba legvilágosabb sarkába állította. A maga módján még be is rendezte. Odatette a laptopomat, a szótáraimat. És a szentképeket, amelyek eddig egy eldugott polcon voltak. Még egy helyes kis csokor virágot is vett. Igaz, befőttesüvegbe rakta. Azt mondja, nem találta a vázát. Marika néni elpakolta valahová. Vagy Ria vitte magával? Lehet, hogy eleve Ria vázája volt.

Azt se tudtam, mit mondjak. Annyira meghatott. Sietett hozzátenni, hogy asztali lámpát is kapok majd, csak még nem volt ideje megvenni. De ha akarom, válasszam ki én. Végül is az én lámpámról van szó. Aztán megtaláltam a vázát. Kicsit túl nagy ehhez a csokorhoz. Nem ártana beszerezni egy kisebb vázát is. Csak, hogy legyen választék. Ricsi szerint egy nőnek soha semmi nem elég tökéletes. De ezen mindketten csak mosolygunk.

 

Címkék: sarok figyelmesség

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr43036421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.07.06. 08:04:43

? Nem lehet, hogy Ricsi olvassa a blogot? :-))

LittleBear 2011.07.06. 18:59:28

"Aztán megtaláltam a vázát."
Jellemző férfiszokás - az orra előtt van, és nem látja, bezzeg a női perifériás látás mindent észrevesz.

"egy nőnek soha semmi nem elég tökéletes" - ez viszont sajnos igaz, de általában nem mondjuk el, ha valami nem tökéletes még, hanem a békesség kedvéért befogjuk a szánkat :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.06. 20:09:00

@LittleBear: Ha Ricsi létezik ...

Próbáltam sokszor, sokáig, h nem szólok, de néha nem bírom, amikor 15 év múltán se tud teregetni, akkor mit tegyen az ember??? Olykor nem tudom megakadályozni, h kiteregessen, de megtanulni, hogy hogyan kéne, nem hajlandó. :-P

LittleBear 2011.07.06. 20:31:01

@Gloria Mundi: Nagyon szeretném, ha férjuram néha segítene a házimunkában - aztán mikor segít, akkor meg csak kritizálok. Ezért inkább nem csinálja. Megfogadtam, hogy inkább befogom a számat, csak segítsen már valaki, mert lassú vagyok, és kifog rajtam a mindennapos rutin. (elvi vitákat azért szoktunk folytatni arról, hogy van azért egy minimum-követelmény, ahonnan pl. a mosogatást mosogatásnak, a porszívózást porszívózásnak lehet nevezni :-)) - mint ahogy a gázcirkót sem mindegy, merre tekergetném, ha engedné :-)) )
Mondjuk a főzésről pár hete fejtette ki, hogy mennyire hiábavaló órákig dolgozni azzal, amit 10 perc alatt meg lehet enni...

LittleBear 2011.07.06. 20:34:09

@Gloria Mundi: "Ha Ricsi létezik" - ezt pont te mondod?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.06. 22:12:23

@LittleBear: A főzésről ugyanazt gondolom, mint a férjed :-)

Pont én mondom, ja :-)

LittleBear 2011.07.06. 22:23:58

@Gloria Mundi: No jó, de a férjem éppen emiatt teán és rántottán kívül nem főz mást - viszont lelkesen megeszi amit főzök, és ebédet is rendszeresen otthonról visz.
Az étel meg csak úgy megterem a tűzhelyen, mi...
Még jó, hogy amikor sztrájkolok, akkor simán megeszi a hideget is :-))

gabor4x 2011.07.07. 19:37:03

@LittleBear: Én sokszor nem tudom befogni a számat, ha valami nem tökéletes. Így viszont nincs is békesség. :)

LittleBear 2011.07.07. 23:00:12

@gabor4x: és ráadásul te férfi vagy, ha jól emlékszem, szóval nemcsak a nőkre igaz, hogy soha semmi nem elég tökéletes nekik

gabor4x 2011.07.08. 09:28:18

@LittleBear: Pont ezt mondom én is. (Egyéblént nem tudom, honnan emlékszel rám, mindegy is, csak a férjed meg ne tudja. :P)

LittleBear 2011.07.08. 09:40:12

@gabor4x: :-))
az itteni hozzászólásaidból következtettem, élőben szerintem még nem találkoztunk (nem tudom, szokott itt lenni "topiktali"?)

gabor4x 2011.07.08. 13:17:52

@LittleBear: Értettelek én, csak jólesett egy kicsit kiforgatni a szavaidat. :)
Topiktaliról nem tudok.

iovianus 2011.07.08. 19:02:29

@LittleBear: A zárdában minden hónap első vasárnapján, 4-től 6-ig, közvetlenül a mise előtt.

LittleBear 2011.07.08. 19:09:07

@iovianus: :-)) Szóval múlt vasárnap is volt?
(úgy tűnik, mintha érteném, de nem értem ám!)

LittleBear 2011.07.09. 22:16:02

@gabor4x: Hú, ebbe hányszor belefutottam már, hogy egy az egyben értettem, amit olvastam (vagy amit mondtak nekem). A naivitásom egy részét soha nem fogom kinőni :-))
Még egyszer elolvasva a hsz-ed magam is rájöhettem volna, hogy nem szó szerint értendő (bár most mondhatnám, hogy én meg direkt nem értettem a viccet...)

gabor4x 2011.07.11. 11:43:34

@LittleBear: Maradhatunk az utóbbi (zárójeles) verziódnál. :)

LittleBear 2011.07.11. 14:43:46

@gabor4x: Köszönöm a veszteségek nélküli visszavonulás lehetőségét :-))

gabor4x 2011.07.11. 16:54:47

@LittleBear: A lovagiasság nálam nem páncélban mutatkozik meg. :)
süti beállítások módosítása