150. Közelebbről

 2010.11.18. 19:18

Kezdem Ricsit közelebbről megismerni. A múltkor bemutatta az egyik barátját. Épp ott voltam, és feljött. Nem jelentette be magát előre. Csak öt perccel korábban. Cédéket akart visszakérni. Ricsi megkérdezte, nem zavar-e. Nem zavart. Azt nem tudom, mennyire jó barátja. Rendszeresen találkoznak, ez biztos. De Ricsi még csak meg se említette neki eddig a létezésemet. Úgy vezet elő, mint a kedvesét. Tulajdonképp ekkor értesülök róla, hogy annak tart. Tehát én is annak tarthatom magam. Eddig nem volt rá szavam. Most már van.

Figyelem a nem túl magas, kissé hízásnak indult, kedves arcú férfit. A gúnyneve Babyface. Persze bókol. Hogy milyen jó ízlése van Ricsinek. És milyen szerencséje. Gondolom, az előző barátnőt is ismerte. Persze, az is kedves volt. Amíg kedves volt. Babyface nős. Félig komolyan sajnálkozik miatta. Mire Ricsi felvilágosít, hogy ez csak színjáték. Egyébként imádja a feleségét. És hatalmas papucs. Ez ellen a másik nem is tiltakozik. Megisznak egy alkoholmentes sört. Aztán a cédékről értekeznek. Úgy érzem, zavarok.

- Nem sokat nézel ki belőle, ugye? - kérdi Babyface távozása után.
- Hogy érted? Kedves ember.
- Persze, az is. De úgy mellékesen zseniális a saját területén.
- Mivel foglalkozik?
- Azt most inkább nem részletezem.
- Szóval kollégád?
- Nem direkt. A főiskoláról ismerem. Sokkal nagyobb fej, mint én. Csak, hogy tudd.
- Ugyan, ne légy túl szerény.

Ricsi nevetve ölel át.

- Nem vagyok szerény, Panini. Pontosan tudom, mennyit érek. Babyface azonban egy zseni.
- Ha te mondod, biztos úgy van. Panininek neveztél?
- Épp ez jutott eszembe. Bármi eszembe juthat, ami P betűvel kezdődik. Vagy A-val. Vagy L-lel.
- Ilyen sok nevem lesz?
- Meglehet. Majd csak alakul valahogy. Ahogy te is.
- Én is alakulni fogok?
- Mint a kenyértészta.
- Át akarsz formálni?
- Nem én akarlak átformálni, menni fog az magától.
- De nem vagyok jó így, ahogy vagyok?
- Persze, hogy nagyon jó vagy így. Tökéletes vagy így is.
- Nem, tökéletes biztos nem vagyok.
- Akkor nem vagy az.
- Mi az, amin változtatnál?
- Ajaj, Panka, csak nem vitatkozni akarsz? Mert ez a gondolatmenet oda vezet.

Nevetek. Tényleg úgy hangzik, mint egy tipikus női csapda. De engem valóban érdekel, mi az, amin Ricsi változtatna. Aztán meglátom, meg akarom-e tenni. Vagy egyáltalán képes vagyok-e rá.

- Nem vitázom, és nem sértődöm meg.
- Kisdobos becsszó?
- Ahogy kívánod.

Nagy levegőt vesz, és úgy tesz, mint aki retteg kimondani az igazságot.

- Vanitatum vanitas, imádom a magassarkú cipőket. - A mosolyomat látva sietve hozzáteszi: - Persze nem magamon.

Címkék: bemutatkozás barát változtatás

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr522457793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.11.19. 09:38:52

R. egyre rokonszenvesebb.Talpig ffi, de szíve-lelke és humora is igazi.
Jól meglesznek, jól egymásra találtak.

gabor4x 2010.11.19. 11:05:57

@vén betyár: hacsak a magassarkú cipőn össze nem különböznek. :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.19. 14:17:56

@gabor4x: Hi-hi. Nem hiszem, bár meg kell tanulni benne járni. Most ez, aztán jön, h sminkelje magát, és öltözzön szexisebben. :) Leti remélhetőleg nem a sarus-tarisznyás, reformkaján élő nők által diktált divathoz vonzódik. :) Mert Ricsi akkor nem számíthat sok jóra.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.11.19. 17:49:13

Ez a Babyface, ez nem véletlenül bukkant fel szerintem. Valami azt súgja, lesz még szerepe.

@Gloria Mundi:

Sarus-tarisznyás? Te jó ég, van még olyan?!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.19. 18:49:32

@tiboru: nem az az elsőéves bölcsész alaptípusa? Abból fejlődik ki a gebe szürkepulóveres, és a hatsoros tokás lilazoknis ;)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.19. 20:40:44

@tiboru: Te született gyanakvó :)

@21 hónap: Jaaaj, most mér kell ráverni a bölcsészekre?

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.11.19. 21:51:08

@Gloria Mundi: én-e? Hát mit vernék én, édeskedvesdrága? Nincs nekem olyanom :)

hungaryhonvéd 2010.11.21. 15:08:46

@tiboru: @21 hónap:

Beony van! Ater, elveszett bölcsész, praktikus... =)

Az, nem feltétlen jelenti a rosszat. Kis átalakítás tényleg belefér, de ugye a másikat önmagáért szeretjük, és nem azért, hogy majd mit tudunk/tudnánk kihozni még belőle...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.11.22. 17:35:41

Csak most kapcsolok, hogy alkoholmentes sört isznak a srácok...

Azt kell mondanom, hogy ez volt a Letinapló eddigi leggyomorforgatóbb jelenete. Vagy Ricsi így próbál bevágódni Panninál?

Ricsi komám, sírva kérlek, ne csinálj magadból bohócot!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.11.22. 20:51:54

@tiboru:
1) Biztos voltam benne, h lecsapsz rá, ha egy kicsit odafigyelsz :P

2) Csakis egy magyarázat lehetséges, Leti csak feltételezte, h alkholmentest isznak, mert nem tudja elképzelni, h egy rendőr vét a közl. szabályok ellen, és esetleg tudta, h Babyface kocsival van. De honnan ismerné ő a sörmárkákat, ugyebár ...
süti beállítások módosítása