169. Társas játék

 2011.01.03. 08:00

A szilvesztert Babyface és felesége otthonában töltöttük. Nem volt kedvem elmenni, de Ricsi győzködött, hogy élvezni fogom.

- Se hangos diszkózene, se részegeskedés. Na jó, inni azért fogunk. De csak módjával. Ha elfáradsz, szépen bebújsz az ágyba. Ott is alszunk.

Persze elmentem. Meglepett, hogy csak négyen vagyunk. A gyerekek a nagyszülőknél. Vajon tavaly Ria szilveszterezett náluk? Ők az állandó résztvevők, Ricsi meg mindig mással? Babyface felesége energikus, kissé harsány. Nem természetes fekete, és nem csodálnám, ha gyakorta váltogatná a hajszínét. A haja egészen rövid, a szemüvege szögletes. Vékony nő. Az a fajta, aki könnyen bizalmaskodik férfiakkal. Megsimogatja Ricsi vállát. Vagy hirtelen felindulásból megpuszilja. Nem hiszem, hogy ennek erotikus vonatkozása lenne. Egyszerűen ilyen. Babyface kissé esetlen mellette. Mint egy plüsselefánt. De kedves, jó ránézni.

Sörből rengeteg fajta van. Én inkább egyikből sem iszom. Nem akarok kiríni a társaságból, de nem szeretem a sört. Úgyhogy egy kis likőrt kapok. És rengeteg tájékoztatást a különböző sörfajták előnyeiről. Szerencsére elég érdekes stílusban. Ricsi és a történetei. Nem ritka, hogy potyognak a könnyeim a nevetéstől. Ha formában van, csak úgy ontja magából a szellemességeket.

Éjfél után társasjátékba kezdünk. Az elején úgy érzem, túl fáradt vagyok hozzá. Aztán felébred bennem a nyerni vágyás ösztöne. Stratégiai játék, kevés esélyem van a férfiakkal szemben. Hajnali négyig küzdünk egymással. Babyface győz. Ricsi jól viseli, de visszavágót akar. Hajnali négykor. Én elmegyek aludni.

Valóban jól éreztem magam. Noha hullafáradt vagyok. Ahogy bebújok a frissen húzott ágyba, mosolyognom kell.

Címkék: szilveszter

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr612553305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangaagi · http://hangaagi.blog.hu 2011.01.03. 13:49:10

társasozni jó.
stratégiai társasozni mégjobb...
én mondjuk még a scrabble-t imádom, de a zuram nem, így idén csak rablórömiztünk hajnal 2-ig.
amire persze elkezdtük megtanítani az öt évest is...

vén betyár 2011.01.04. 11:15:41

Végre talán "új életet" kezdhet a kislány.Megfelelő, meghitt társaságra talált, hozzávaló, hozzáillő társra.Mosolyogjon és álmodjon szépeket!
süti beállítások módosítása