232. Üveges tekintet

 2011.05.30. 08:00

Mikor csak ülsz, nézel magad elé. És nem hallod, mit beszélnek hozzád. Mert az előző éjszaka hatása alatt vagy. Még mindig. Még napokig. Elmondhatatlan.

Lehet, hogy valaki éppen fontos dolgot próbál közölni velem. Ki is? Átnézek rajta. Alig tudom nyitva tartani a szemem. Látom, ahogy ajkai szavakat formálnak. De a jelentésük nem jut el hozzám. Hatalmas erőfeszítést kell tennem, hogy ne kérjem meg, hagyja végre abba. Most nem tudok odafigyelni. Biztos nagyon érdekes, amit mesél. Mégis unalmasnak hat. Álmosítónak. Minden, ami nem az a lebegés, álmosító.

Elnézést kérek. Kisietek a szobából. És a hűvös falhoz nyomom a homlokom. Ki kell bírnom valahogy. Magamhoz kell térnem. Bármilyen nehéz.

Címkék: éjszaka lebegés

A bejegyzés trackback címe:

https://leticianover.blog.hu/api/trackback/id/tr852942182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.05.30. 08:36:33

???
Pedig azt hittem, valami történetbe illő, érthető blog jön, nem ez a krimi...
Mi történt?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.30. 08:39:11

@LittleBear: Úgy érted, poszt ... Ez krimi? Nekem inkább úgy tűnik, hogy nagyon klassz éjszakája volt Panninak, de amilyen szemérmes, nem mond erről többet. :-)

LittleBear 2011.05.30. 08:45:49

@Gloria Mundi: Igen, blogbejegyzést akartam írni (ezt is hívják poszt-nak?)
Első olvasatra nekem az jutott eszembe, hogy valami nagyon rosszat tudott meg, és azért nem tud semmire figyelni. Második olvasatra úgy gondolom, hogy valószínűleg igazad van :-))

LittleBear 2011.05.30. 08:48:30

@Gloria Mundi: Egyszer nagyon régen én is voltam így :-)) Aludni sem aludtam, másnap pedig 4 órát kellett beszélnem valamiről, amiről józanon is nehéz volt. Szerintem mindenki látta rajtam, hogy nem ott járok...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.30. 09:33:43

@LittleBear: Ezt hívják posztnak, igen.
Nagyon jó ez a lebegős érzés, csak nehéz kezelni, ha épp más lenne a dolgunk :-)

iovianus 2011.05.30. 11:15:07

Sajnálattal konstatálom hogy egyre rövidebbek a bejegyzések :(

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.30. 12:18:59

@Gloria Mundi: Klassz éjszakája?
Ha Te mondod, biztos így van.

Ezzel együtt én is azt hittem elöször, hogy valaki fontos embernek (pl. a profnak) vette a halálhírét az éjszaka.

LittleBear 2011.05.30. 17:39:49

@α Ursae Minoris: Annyira nyomasztó hangulata van a posztnak. Ha ez az egy mondat: "Minden, ami nem az a lebegés, álmosító." - nem lenne, azt hinném, Pannival valami szörnyű történt az éjszaka (baleset érte Ricsit, vagy meghalt valaki, és ő ott volt vele).
A másik tippem, hogy kábítószerezik éjszaka, és azért képtelen bármire is odafigyelni...

LittleBear 2011.05.30. 17:40:22

@GutBesserWasser: Köszönjük szépen. Senki nem reklamált még a sötét háttéren apró fehér betűkért?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.30. 18:20:32

@iovianus: Miért egyre? Tendenciát látsz benne?

@α Ursae Minoris: Ha halálról lenne szó, sztem nem kéne rébuszokban beszélnie.

@LittleBear: Te is konteót szoktál olvasni? Panni és a kábszer, hihi ... Főleg egy zsaru oldalán lenne nagyon jópofa ötlet. Persze semmi sem kizárható, de sokkal valószínűbb, hogy szex van a háttérben, úgyis azon témázott legutóbb.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.30. 20:07:27

@Gloria Mundi: Nem rébusznak tekintettem, hanem töredezett fogalmazásmódnak, amit a lelki megrázkódtatás böven megmagyarázna.
De mindegy, tévedtem.

LittleBear 2011.05.30. 20:24:32

@Gloria Mundi: Ha úgy van, ahogy mondod, miért kell magához térnie? Meg hogy ki kell bírnia? Bármilyen nehéz? Még mindig azt mondom, hogy ha az a bizonyos félmondat a lebegésről nem lenne, még azt is hihetnénk, hogy Ricsi megcsalja Pannit, és ezt éjszaka tudta meg, és sokkolja a dolog. No, befejezem, de akkor is nyomasztó a hangulata az írásnak, nem egy elvarázsolt szerelmes nő szavai...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.30. 21:01:54

@α Ursae Minoris: Nem biztos, hogy tévedtél, ki tudja azt ...

@LittleBear: És arra nem gondolsz, hogy esetleg épp LP csalta meg Ricsit? És attól van ilyen állapotban? Még ez sem kizárt.

LittleBear 2011.05.30. 21:12:04

@Gloria Mundi: Tényleg nem kizárt, de ugye a proffal nem csalhatta volna meg :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.30. 21:21:34

@LittleBear: Hát, azt nehezen tudnám elképzelni, de ki tudja ... :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.05.30. 21:39:17

@Gloria Mundi:
@LittleBear:

Nem tudom miért, de nekem is pozitív élmény-lecsengés jött át a poszton, nem halál meg ilyesmi...

Panni egy kicsit mintha még mindig kótyagos lenne valami klassz élmény miatt. De - amennyire sikerült itt megismernünk - szerintem hamarosan magához tér, megrázza magát és talán majd bennünket is beavat, majd folytatja a naplót.

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2011.05.30. 22:07:00

@LittleBear: Jaj, dehogynem. :( Csak sajnos nagyon hozzátartozik a bloghoz (meg hozzám is) ez a színvilág.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.31. 00:09:43

@tiboru: Ugye, ugye ... Nem tudom, miért érzik tragikusnak a többiek ...

vén betyár 2011.06.02. 08:27:11

Akkor érzem igy magam amikor másnapos vagyok.
Egész éjszakás letámadás után inkább egy kissé lebegő, könnyed, vidáman a világra, az életre csodálkozó hangulatba kerülök.

vén betyár 2011.06.02. 08:28:22

@GutBesserWasser:
Köszönet!Nekem is jól jött.:)
süti beállítások módosítása